1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zat er inderdaad in.. maar er werd geen gebruik van gemaakt.
    Alleen als je een race deed van 20 plus rondjes kon je de pits in, maar na 20 rondjes in FM3 is zooo slaapverwekkend.

    Zou mooi zijn als het scaled is a la F1 2011.. ik doe, laten we zeggen, 10 rondjes road atlanta met AI.
    Dan is het toch tof als je dan in ieder geval 1 verplichte pitstop moet doen om je banden te wisselen en de tank vol te blaffen.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind ik ook hoor, maakt het veel leuker, maar ik denk dat het alleen weer bij helel lange races erin zit. En idd, een hele lang endurance race wordt zonder pitstops, dag/nacht cyclus en weersveranderingen snel saai, ik snap niet wat er zo moeilijk aan is dat erin te stoppen, zoveel ontwikkelingstijd kost dat toch niet? Gemiste kans om een vrij statische game wat dynamischer te maken.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Schakelen doe ik sowieso zelf en met de controller. Scheelt best wel in tijd.
     
  4. BlueReaper

    BlueReaper Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn waarschijnlijk alleen de auto's die standaard in het spel zitten, er komt al een stel bij waaronder de subaru impreza sedan als je het spel preorderd, je krijgt nog weer extra auto's als je de LC edition neemt, de eerste dlc is ook meteen weer 10 auto's extra. Iedere maand weer 10 extra, dan zit er vast wel iets bij wat je leuk vind zoals de peugeot 205:)
     
  5. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben al blij dat de Audi-Porsche RS2 erin zit. Eindelijk met de oer-RS rijden, hopelijk hebben ze het mega turbo-gat ook verwerkt in de game \o/
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me dan afvraag is waarom mensen hele installaties kopen met/voor een stuurtje terwijl de controller sneller is ..?
    Puur voor de fun lijkt me heel sterk maar kan natuurlijk wel.

    Hoop wel dat de CLS63 er nog in komt ...
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Petit1985 zegt. Hoop dat ze turbo-lag eens goed hebben uitgevoerd. Met sommige auto's zat je met 2500 rpm al op full boost met de grootste turbo :').

    Wat ook ongelofelijk ZUIGT, is dat het front van de Skyline R32 nog steeds totaal niet klopt. Koplampen zijn veel te dik, ziet er niet uit en verpest gelijk heel de auto.
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vermaak me meer dan prima met de huidige lijst, er zit echt heel veel leuks tussen. Ik bedoelde alleen meer het feit dat twee jaar ontwikkelingstijd een beperkt aantal nieuwe auto's met zich meebrengt, blijkbaar 8)
     
  9. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Is het al bekend of Spa en Monza er in zullen zitten? (en misschien Zandvoort?)
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zitten er niet in.
     
  11. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Circuit van Zandvoort zou wel gruwlijk zijn! maar jammer genoeg zitten die er niet bij :mad:
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zandvoort zat wel in Forza 1 toch? Of verwar ik nou met DTM?
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    dat verwar je met dtm.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat was DTM. Maar de auto's die in die lijst staan zijn ze niet allemaal hoor. Er komen 500 auto's in en dit is alleen maar wat er tot nu toe bekend is.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Puur de ervaring, lijkt mij.
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Tot nu toe 4 nieuwe tracks: Top Gear Testtrack, Hockenheim, Bernese Alps en Indianapolis.

    En het is eigenlijk triest om te zien dat Silverstone Grand Prix circuit niet de huidige GP-track is.....
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    de nurnburgring-dlc van FM3 is ook niet up-to-date..
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    No shit sherlock!

     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ja ik zag het al, maar iedereen zit te jammeren dat de lijst niet leuke auto's bevat, dus daarom zeg ik het even.
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Euhm wat dacht je van Infineon Raceway?;)

    Bovendien is de Nurburgring F1 circuit ook nieuw, voor mensen die de DLC niet hebben gedownload in deel 3
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina