Ik heb al mijn files van de vorige FIFA's verwijderd. Nu laden bij mij de menus een stuk sneller. FIFA 11 was ook al zo traag als dikke stront bij mij, nu lijkt het verholpen, nu ben je in ieder geval binnen korte tijd bij het team management.
Met de back-knop bestuur je alleen de keeper als je tegenstander in balbezit is. Zoals je misschien gemerkt hebt is in dit deel de AI van een veel hoger niveau en met name op het gebied van verdedigen. Zodoende kan jij dus met alle gemak de bal van de tegenstander afpakken, zonder dat je er eigenlijk iets voor hoeft te doen. Je switched bij balbezit weer terug naar de veldspelers en je kan weer door. Hiermee kan je goed counteren en uiteindelijk winnen van je tegenstander. Kortom, een laf kinderachtig trucje dat maar zo snel mogelijk verholpen moet worden.
Deze FIFA is trouwens wel pittig tegen de AI, damn, ik heb hem nu al teruggeschroefd naar professional, morgen world-class en overmorgen is het hopelijk al tijd voor legendarisch, maar shit, ik heb echt alle hoeken van het veld gezien vandaag.
Laatst bewerkt: 29 sep 2011