FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, pffff _O_

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien maar een klein detail, maar weet iemand waar ik de valuta van transfers kan wijzigen?

3. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is er met de backknop dan?

4. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al mijn files van de vorige FIFA's verwijderd. Nu laden bij mij de menus een stuk sneller. FIFA 11 was ook al zo traag als dikke stront bij mij, nu lijkt het verholpen, nu ben je in ieder geval binnen korte tijd bij het team management.

Met de back-knop bestuur je alleen de keeper als je tegenstander in balbezit is. Zoals je misschien gemerkt hebt is in dit deel de AI van een veel hoger niveau en met name op het gebied van verdedigen. Zodoende kan jij dus met alle gemak de bal van de tegenstander afpakken, zonder dat je er eigenlijk iets voor hoeft te doen. Je switched bij balbezit weer terug naar de veldspelers en je kan weer door. Hiermee kan je goed counteren en uiteindelijk winnen van je tegenstander. Kortom, een laf kinderachtig trucje dat maar zo snel mogelijk verholpen moet worden.

Deze FIFA is trouwens wel pittig tegen de AI, damn, ik heb hem nu al teruggeschroefd naar professional, morgen world-class en overmorgen is het hopelijk al tijd voor legendarisch, maar shit, ik heb echt alle hoeken van het veld gezien vandaag.

Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  5. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat is het mogelijk om te scoren met een penalty in de laatste minuten=(

Stond 1-1 en had twee penalties mee en Wijnaldum schoot ze allebei ver over

Vind ook dat de goals wat zwak zijn. Zijn allemaal van die lage balletjes.

Denk dat ik maar bij Feyenoord blijf want het is de enige club waar ik tot nu toe alles mee heb gewonnen

6. xNSx Gizmo

xNSx Gizmo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze.
    Alleen wel te groot spijtig genoeg.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Carrière met PSV, wat een team zeg en wat een uitdaging in de toppers op World Class. Heb mijn eerste prachtgoal gemaakt met Memphis Depay, jeugd van PSV, tof _O_.

Die schoten zijn zo realistisch, heerlijk. Schuivers, pegels, krullen _O_

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Ik heb maar gelijk de instellingen veranderd naar bovenstaand voorbeeld, maar ik wordt door de CPU van het veld getikt. Komt misschien doordat ik bij FIFA 11 haast alles had ingesteld op CPU-hulp, dus zal wel even wennen zijn. Wel pittig om zo te spelen, maar eenmaal onder de knie heb je volgens mij wel meer controle over het spel.

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik irriteer me wel aan TD binnen je eigen 16 ....
    In mn eerste wedstrijd al 2 penaltys tegen gekregen omdat de tegenstander steeds over me voet heen ging.

10. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een heerlijk spel. Egt elke pleuro waard!!

Heb nog wel moeite met slidings,en t lijkt of de impact minder is dan in de demo.
    Nu 5 potjes online gedaan en nog geen blessure gehad.wel 1x rood , keiharde sliding,d8 dat hij z'n been brak maar had niks.

11. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe kan je trouwens tegen vrienden spelen voor t klassement? In 11 kon dat in lobby,'s maar nu is dat niet in te stellen .
    Vriendschapelijk kan wel en dan rivaal aan , maar dit is alleen voor football club volgens mij,en niet voor online ranking.

12. Cursed--Angel

Cursed--Angel I Will Curse You All

Leuk Bevonden:
    0
    ultimate team is egt verslavend. ik ben al de hele dag wakker

13. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hutchinson speelt rcht alsof hij een staaf in zijn reet heeft, haalde hem eruit en meteen een 2-0 achterstand ongedaan gemaakt!

Juve speelt ook heerlijk trouwens jongens.

14. Assaidi

Assaidi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb ik gezegd dat ik dat doe? Je kan niet zo maar zeggen dat je klaar met deze discussie.
    Zou heel graag een potje tegen je willen spelen, ik mag helemaal niet keepen en jij wel, wedden dat ik alsnog win?

15. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook een absolute verbetering vind is dat de mensen in je elftal met ratings rond de 60 niet langer als waardeloze spelers aanvoelen en dat er ook best mee valt te voetballen. Dit zorgt er voor dat je eindelijk met plezier de jeugd kan laten spelen, heb nu al een aantal goals gemaakt met Achahbar bijvoorbeeld, goed behendig spelertje.

16. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil m zo gaan kopen. Het enige wat me nog doet twijfelen, is die back-knop-meuk. Merken jullie dat die veel gebruikt wordt tijdens de online 1-1 potjes? En verpest dit het hele online spelen voor jullie?

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Nog niet, en ik heb al meer dan 40 potjes gespeeld. Nog niemand heeft het tegen mij gebruikt. :)

18. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool. En merk je dat de game lekkerder is dan de demo? Of weinig verschil?

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heb dat keepen wel eens proberen te gebruiken:9. Alleen kan voor geen meter keepen, geen optie dus voor mij:cool:.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :lol: Patser.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina