1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, de map is niet grandioos idd. Vooral in de metro te donker, tegenstanders slecht zichtbaar (kan ook aan mij liggen trouwens..)

    Grafisch vind ik BF:BC2 mooier, Frostbite2 komt misschien op de PC beter uit de verf? Of is het puur de beta...

    Verder speelt het een beetje warrig zoals hier al werd gezegd lijkt het net of de camara altijd beweegt, ook als je stil staat...

    Ben nog niet overtuigd, nog maar ff verder spelen!
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Sommige mensen vergeten dat dit een BETA is.

    Graphics zien er minder uit, maar ik vind het erg lekker spelen.

    Ik ga er vanuit dat de graphics in de retail versie wat beter zijn.

    Ik heb in ieder geval geen spijt van mijn preorder. Gameplay gaat voor mij boven graphics. En het speelt gewoon lekker (ondanks wat kleine bugs)

    Maar als je nooit Battlefield hebt gespeeld (of nooit leuk heb gevonden), en een COD achtergrond heb. Kan ik begrijpen dat mensen het minder vinden.

    Ik wil conquest op een grotere map spelen :)
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  3. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Beta argument is bullshit. Het ziet er gewoon halfbakken uit. Zeg ik niet om te trollen, want ik heb altijd een zwak voor BF gehad.

    De map voelt ook erg leeg aan. Eerlijk is eerlijk, deze game hoort (weer) op de PC.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Liever een VIP pass dan dat je voor alle DLC moet gaan betalen eerlijk gezegd. Al vind ik beide kut.

    Als ze het qua DLC net zo doen als met Battlefield BC2, waarbij de nieuwe maps geloof ik gratis waren met uitzondering van de Vietnam-uitbreiding, dan klaag ik niet.
     
  5. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Handig die beta om te testen. Ik weet nu dat ik dit spel niet hoef te kopen
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wow. Vinden jullie het echt zo slecht ? Ik was juist verrast dat het zo goed speelt etc. Graphics zijn niet van hoogstaand kwaliteit ofzo maar lelijk is het echt niet.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik baal vooral van de bugs nog, hij loopt vast...hij blijft na een potje laden en gaat niet verder. Ik hoorde van mensen dat ze door de grond vallen..etc..

    Maar verder vind ik de game heerlijk spelen, soepeler dan BC2, taggen werkt weer prima, schieten voelt geweldig aan. Prachtige geluiden, ik vind het geluid echt veeeeeel beter dan BC2. De guns klonken gewoon dof in BC2 vergeleken met dit, ook de voetstappen, en andere geluiden in het algemeen zijn fantastisch.

    Grafisch is het gewoon in orde, maar niets baanbrekends vind ik, het is absoluut qua bepaalde dingen echt mooier dan BC2. Ik weet zeker dat de wapens bijvoorbeeld veel mooier qua detail en scherpte zijn in BF3 dan BC2. Ik vind het ook erg cool wanneer je over muurtjes/bankjes heen springt dat je echt zijn armen en benen ziet...ala Mirror's Edge/Crysis 2 een beetje. Als je bijvoorbeeld rent en dan over iets jumpt en vervolgens gaat liggen, het ziet er allemaal heel dramatisch en cool uit. Gewoon echt nicer dan BC2.

    Positief

    - De wapens voelen super aan, je hebt echt het gevoel een gun 'vast te houden' iets wat genoeg games niet hebben.
    - Controls voelen prima aan, over muurtjes jumpen ziet en voelt allemaal realistisch nu.
    - Hit detection is veel beter dan BC2...in BC2 heb ik vaak gehad dat ik iemand helemaal verrot schoot en hij liep door, nu knal je de vijand gewoon vrij snel neer en dat is goed.

    - Guns zien er duidelijk scherper en mooier uit.
    - De geluiden zijn fenomenaal, het was al mooi in BC2 maar dit is echt schitterend. Guns klinken powerful, voetstappen zijn veel duidelijker, gewoon NICE!
    - De graphics zijn op bepaalde punten heel nice, schaduwen van bewegende bomen op de grond, dit kan eigenlijk bij het stukje over guns.
    - Prone is cool, door struiken kruipen, en wanneer je op iemand afstormt en hij begint op je te knallen, gauw op de grond duiken en knallen!!!!

    Negatief (veel zijn bugs/glitches die echt wel uit de volledige game zullen zijn lijkt mij...verwacht ik!!!!)

    - Texture loading en hele wazige textures...wat eigenlijk gewoon niet meer kan nu...hopelijk verbeterd in de volledige game.
    - Audio valt soms ineens weg..en dan voornamelijk de voetstappen.
    - Tearing (v-sync)
    - Vastlopers
    - Na een potje blijft ie gewoon laden..waardoor je terug naar dashboard moet.
    - Maar Prone is ook een nadeel, sommige mensen blijven in die struiken zitten en campen alleen maar, het is afwachten hoe erg dit gaat worden.
    - Graphics zijn ook een minpunt, de soldaten zien er in de kill-cam van dichtbij echt lelijk uit, water is bij lange na niet zo mooi als BC2. En geen enkel moment gaven de graphics mij een 'wow' gevoel. Zoals ik wel vaak genoeg had in BC2 en dan vooral de campaign levels in die jungles enzo.


    Dus bepaalde dingen waren in BC2 beter en anderen weer in BF3 (beta) beter. De belangrijkste dingen voor de gameplay zijn naar mijn mening overduidelijk verbeterd en daar ben ik erg blij mee. Als deze gekke bugs uit de volledige game zijn (en dat mag je gewoon verwachten; op Inside Xbox heb je een video waar DICE zegt dat ze bezig zijn alle bugs en fouten eruit te halen en dat ze graag zoveel mogelijk feedback van de community willen krijgen.) dan ben ik heel tevreden. Speelt gewoon heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  8. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Lelijk is een groot woord inderdaad, maar het valt mij wel op dat het allemaal wel heel erg gedowngrade is.

    Zien mensen die ramen ook zo flikkeren in dat gebouw als je begint met aanvallen? Zo slordig dat soort dingen. Dit keer gooit dice geen hoge ogen imho. Mijn eerste indruk verandert niet zo vaak.
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Eerste indruk na 4 potjes = 1 uur:

    Gfx = Ongeveer wat ik had verwacht. Eigenlijk prima. Ik verwachtte zoiets als BC2+ en dat is het ook. Glitches? Ach, ik had er geen last van/ik let er niet zo op

    Lobby = Lekker met 24 man. Prima:)

    Lag = Niet gezien eigenlijk

    Prone = Lekker:)

    Recoil = Serieus

    Gameplay = Redelijk volwassen. Ik kon me gelijk redden met een k/d > 1. Betekent gewoon dat het absoluut geen CoD is. Een 13 jarige zal mij niet 'ownen' in deze game, vooral niet nadat ik een 4x scope kreeg (vrij snel)

    Map = Tsja het is een stad map, dus moeilijk te vergelijken met iets uit BC1/2. Pak Homefront erbij, maar BF3 speelt veel lekkerder. Heeft ook wel iets van Crysis2 de map.

    Oordeel (slaat nergens op na 1 uurtje maar goed) eerste indruk = Prima. Het lijkt een 'lekkere shooter' te worden. ECHT speciaal is het niet inderdaad, het voelt gewoon vertrouwd aan, alsof je gaat doorspelen waar andere games (BC2, MoH) ophielden. Ik denk dat het echt speciale bij de PC zit (gfx, en de 64p mp). Voor 360 is dit denk ik wel de max die je kan verwachten (ff de retail gladstrijken en tweaken en je hebt game)

    Ben benieuwd wat ik na een aantal sessies van de game vind, Metro lijkt me een nogal beperkte map. Port Valdez had iets 'grootser' en Oasis al helemaal. Echter alle sluip-doo-kruip-door mogelijkheden nog lang niet gezien natuurlijk.


    Vraag: Ik was assault, waren kogels op. Hoe kom ik aan kogels??? Ik deelde medkits uit kwam ik achter:D
    Hint: Snipers scope geven een schittering. Die kan je zien inde bosjes. Zie je dit? Wees gewaarschuwd. Coole gameplay tweak trouwens!
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het speelt anders wel lekker weg.
    Ik heb geen moeite met de iets mindere graphics.
    Wat verwacht je van een stukje hardware dat al meer dan 6 jaar oud is.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  11. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    De vorige battelfield ziet er nog beter uit
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik speel op de PS3 heb zo'n 10+ potjes gespeeld. En ben nog niet zo veel bugs tegen gekomen.

    Mijn scherm werd alleen heel even paars. Maar dat ging gelijk weg toen ik mijn handgun pakte.

    Voor de rest, tja. Ik speel zowel Battlefield als COD. Mijn voorkeur gaat echter altijd uit naar Battlefield. Omdat ik COD meer zie als hersenloos knallen. Lekker even quick scopen. Even rond rennen met je tactical knife. COD is tegenwoordig alleen leuk met vrienden. Toch koop ik het elk jaar. :p
    Dit jaar sla ik COD echter over. Er komen namelijk genoeg andere leuke games uit.

    Wat de BETA graphics van Battlefield 3 betreft, Het mag duidelijk zijn dat je voor top graphics op de PC moet zijn. Maar welke console shooter met een multiplayer heeft nou echte top graphics ? De graphics van Killzone 3 en Crysis 2 zijn top in de Single Player. Maar in de multiplayer zijn ze ook minder.

    COD heeft sinds COD 4 dezelfde graphics. En niemand klaagt erover. Omdat het gewoon lekker speelt. Ik had meer van de graphics van Battlefield 3 verwacht. Zeker na al die misleidende PC trailers. Maar de graphics zijn voor mij geen reden om mijn preorder te cancelen. Sowieso verwacht ik dat de retail versie beter is (ik verwacht geen super makeover, maar het zal er zeker wel beter uitzien). En daarnaast vind ik het gewoon lekker spelen.

    Ze proberen wel meer richting COD te gaan. Ik bedoel van... Unlimited sprint. Maar ik vind dat zelf geen minpunt.
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Maar speelde het ook beter/lekkerder?

    Want als dat het geval is en het ziet er ook nog beter uit. Dan zou ik die game gaan spelen:)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Binnen 3 seconden meteen rank up. Spawnde bij een squadmember en kilde meteen 5 man :)
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ben vaak best wel een ramp in Battlefield: Bad Company 2, maar had een K/D ratio van ongeveer 1 in de BF3 beta. De spelers waarmee ik speelde uit mijn eigen team zaten op mij te schieten omdat ze niet door hadden dat ik bij hen hoorde. Denk niet dat dit representatief zal zijn in de volledige game, spelers waarmee ik speelde waren denk ik geen Battlefield-veteranen.

    Gears Of War 3 ziet er grafisch prachtig uit online. Just saying. :)

    Hmm, ik ben gestopt met Call of Duty na 4, maar volgens mij heb je daar geen unlimited sprint hoor? Of is dat iets van de laatste paar delen? En in Bad Company 2 had je unlimited sprint toch ook al? :eek:
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Veel grafische bugs. Vooral met scopen. Maar daar is het een beta voor.
     
  17. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, paar potjes later vind ik het steeds beter worden.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Unlimited sprint zat ook al in BC2 ;)
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik ben benieuwd. Ik heb de game in de pre-order staan voor de PS3, maar als ik vergelijkingsfilmpje zie tussen PS3 footage en 360 footage, vind ik de 360 versie iets beter ogen qua contrast en het 'zwart'. Daarnaast is de 360 controller natuurlijk een stuk beter.

    Probleem is alleen dat de actie waarbij ik de game pre-orderde nu afgelopen is (zavvi), dus waarschijnlijk kan ik dat wel cancellen, maar niet veranderen in de 360 versie.
     
  20. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    jammer dat er nu al veel snipers in de bosjes LIGGEN en keihard camper haha:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina