1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Producer Battlefield 3 schaamt zich voor eerdere games

    HOOFDDORP - Patrick Bach, executive producer van Battlefield 3, schaamt zich voor de games waar hij eerder aan gewerkt heeft.

    Dit zegt hij in een interview met Wall Street Journals Tech Europe. Hij schaamt zich dusdanig dat hij zijn laatste titel, Battlefield: Bad Company 2, niet meer durft op te starten.

    De man van DICE stelt dat hij altijd alleen maar verbeterpunten in zijn voorgaande games ziet. Hoewel hij beseft dat Bad Company 2 over het algemeen een goed product is, kan hij de game niet meer los daarvan beschouwen.

    Bach is op dit moment bezig om de laatste hand te leggen aan Battlefield 3. Daarbij probeert hij niet te veel dingen te veranderen die al goed waren, enkel omdat hij ze inmiddels beu is geworden door er zo lang mee bezig te zijn geweest.

    Verwijderen
    "We richten onze aandacht op het verwijderen van slechte content, in plaats van het toevoegen van nieuwe elementen. We halen alle problemen weg uit de game. [...] We hebben gedeeltes van maps verwijderd en passages uit de singleplayer weggelaten. Alles wat niet aan onze eisen voldoet, knippen we eruit. Veel games falen daarin. Vaak denken ontwikkelaars dat meer content beter is, terwijl dat niet het geval is", aldus Bach.

    De executive producer wilt alles op het gebied van shooters bij houden. "Ik probeer in mijn schema zoveel mogelijk tijd te maken om te gamen. Dagelijks speel ik drie tot vier uur Battlefield 3 en buiten mijn werk probeer ik ook zoveel mogelijk verschillende games te spelen."

    "Ik wil graag weten waar andere shooters zich op richten en waar ze hun succes uit halen. Daarnaast wil ik al het goede van andere games verwerken in onze titel om zo de lat hoger te kunnen leggen. In mijn eigen tijd speel ik de Modern Warfare-reeks, Halo en vele andere shooters."

    http://www.nu.nl/games/2628348/producer-battlefield-3-schaamt-zich-eerdere-games.html
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hulde aan die man na al die beta verhalen!!! :+_O_
     
  3. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het totaal met Rampage eens. Hij verwoord precies wat ik (en anderen) willen zeggen.

    En ik vind het toch een aparte uitspraak als je zegt dat Battlefield 3 vele malen sneller speelt als Call of Duty... Iedereen die Call of Duty heeft gespeeld, weet toch dat Call of Duty veel "sneller" is? Dan heb ik het over dingen als wapens wisselen, knifen, springen etc. Dat gaat in Battlefield 3 wel sneller dan in andere Battlefield delen, maar niet even snel als bij Call of Duty. :p
     
  4. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit is duidelijk geen BETA. BF 3 gaat binnen twee weken GOLD en Dice gaat echt niet in twee weken alle voertuigen nog in de het level stoppen en alle bugs er uit halen in zon korte tijd. Een echte beta is maanden van tevoren kijk naar Gears 3. Dan heb je ruim de tijd om alle bugs er uit te halen en te polishen. Zal me niks verbazen als het een Old Build is voor server stress test.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    en toen lagen de servers plat van de BETA ?!?!?!!
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Het is een ongelukkige map keuze voor een DEMO. Het is ook geen DEMO maar een BETA, maar toch, de map is te beperkt om het BF of BC gevoel weer te geven. Zelf ben ik wel van de infantry only (zoals in MoH) maar nu heb je weinig afwisseling en ik moet zeggen, ik heb nog geen fatsoenlijke destruction gezien.

    Port Valdez demo bij BC2 blies me destijds weg, o.a. door de destruction (bv tankvuur dat een betonnen muur waar je achter zat wegblies) ... is er nu allemaal niet. Het is sec infantry only en dan ook nog veel indoor. Tsja, dat is eigenlijk niet zo slim.

    PC heeft meer (Caspian Border) maar op 360 is het behelpen. Ik vind het lekker spelen maar deze beta laat ook nog heel wat vragen onbeantwoord. Helaas.
     
  7. zyler

    zyler Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de pc zijn er 2 maps.. waarvan 1 achter servers met een pasword.
    Die map geeft dus wel dat BF gevoel en is heerlijk om te spelen \o/

    Enigste wat er verder nog ontbreekt is iets meer health op spelers, zodat het minder op COD lijkt en meer op BF.
     
  8. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen die de melding: "The connection with EA Online was lost" krijgen? Ik krijg dit nu al minstens een half uur terwijl ik vanmiddag gewoon probleemloos kon spelen..
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat mag ik hopen van niet nee. De game komt over 4 weken uit. Dan mag ik hopen dat ze er nog flink wat aan gaan doen de komende week. Daarna moet hij nog 'naar de drukker' en verscheept worden. Succes dobbelsteen.

    /Edit: Heb je bericht beetje krom gelezen. Idee blijft hetzelfde :+
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  10. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Yep... In heel de wereld liggen de servers van EA weer eens plat. (Volgens de facebookpagina...)
     
  11. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet gedowngraded, je speelt hem op een xbox suffertjes :cool: haha

    Ik heb van een paar online vrienden, die natuurlijk een omgebouwde doos hebben, te horen gekregen dat het spel zelf geen flapdrol verschilt op de xbox.
    Dus ik ben ook aan het bidden, dat ze van te voren de beta zwaar gedowngraded hebben, maar ik vrees met grote vrezen, dat deze knul wat geld deze maand opzij moet zetten voor een nieuwe pc haha.

    Toch vind ik kwa gameplay de beta wel lekker spelen, hoor heel veel commentaar van mensen, maar die kunnen het waarschijnlijk gewoon niet, of spelen te veel black ops.
    Nog maar 1 maandje tot kerst \o/
     
  12. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke. Was al bang dat het aan mij lag :+
     
  13. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Wel grappig dat ze bij de laatste drie BF's een stresstest hebben gedaan en dat de servers ondanks deze test bij elke release plat gaan :+
     
  14. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Is normale onderhoud. Niet alleen voor BF.

    *hoopt stiekem dat dit een Alpha build was*
     
  15. CHEFF88

    CHEFF88 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    meer mensen die last hebben van "niet kunnen connecten met de ea server"
    heb net de beta gedownload maar hij doet het niet...

    en bij fifa12 kan ik ook niet connecten...
     
  16. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Servers van EA liggen er blijkbaar wereldwijd uit ...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me sterk dat ze de graphics gedowngrade hebben voor de beta, aan de ene kant misschien logisch zodat de file niet idioot groot is..maar ik betwijfel het erg. Het zou wel heel cool zijn, want de graphics zijn gewoon niet extreem speciaal, ze zijn gewoon ok.

    En vergeet niet dat MS en Sony zeker wel 2 weken of langer die beta hebben moeten goedkeuren, absoluut dat DICE in die tussentijd niet stil heeft gezeten en ook playtestings deed, en dus die gekke bugs eruit gehaald heeft, kan gewoon niet anders.
     
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    sinds 20min kan ik weer spelen maar tot 2x toe ben ik midden in het spel eruit gegooid..

    morgen weer een dag
     
  19. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    EA servers is zijn echt bagger, ze verdienen niet eens mijn geld.
    Weet niet wat die gasten doen maar met elke beta, gamerelaese etc liggen ze plat, onderhoud of vreselijke lag....pfff
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ow, vreemd... Bij mij staat er toch echt duidelijk Battlefield 3 Open Beta ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina