Simpel vraagje: Ik ben een vrij goede UT2k3 speler op pc, kan je via de controller van de X doos even vlot spelen? Lukt me toch (nog) nieet hoor! Mvg
Je zal nooit een fps zo soepel kunnen als op de pc, kijk maar naar halo. Die game had naar mijn idee de beste console fps gameplay die er maar kan zijn, maar de game word toch moeilijker gemaakt als hij op de pc uit komt.
Overdrijven he Maar ik vind de controls echt zwaar sucken, veel framedrops. Maar ik heb gehoord dat de nieuwe patch dat gaat verhelpen. Zelf vind ik UT2k3 het beste spelen op de pc, als ik jou was zou ik het maar lekker daarbij houden.
W00t? Heb de laatste tijd niet echt opgelet Misschien moet ik toch maar weer eens UC ruilen tegen een van mijn spellen
Het is gewoon een kwestie van wennen. Het speelt heel anders. Op de pc strafe je om te dodgen, bij UC vaak om te mikken Er zijn gewoon veel verschillen! Eigenlijk zijn het gewoon twee totaal andere dingen. Je kunt je duimen op 2 pookjes niet vergelijken met een hand op de muis en een hand op je keyboard.
je kunt ze idd niet vergelijken.. maar de controls van uc vind ik wel fijn, voor uc dan.. voor op een console is het de beste snelle fps.. en veel verschillen doen ze van halo niet..
Ik snap niet dat iedereen zo loopt te zeuren over die frame drops. Volgens mij hebben ze er een keer gehoord dat die er soms in zaten en nu zeggen ze dat altijd. Ik heb er amper last van gehad, behalve als ik met 4 mensen op 1 xbox ging. Met die patch is alles helemaal verholpen + de nieuwe levels!
UC besturing is wel oke maar het is helemaal niet te vergelijken met bv Unreal2003-Unreal2 op de pc dat gaat gewoon veel sneller als ik Live speel wordt meteen weggeblazen jammer is dat op de pc gaat het me goed af . Ik vindt de besturing bij Halo op de box ook niet geweldig maar bij RTCW is het wel bijna goed, let op bijna.
Waarom lees ik regelmatig dat je wel auto-aim uitmoet zetten? Ik merk namelijk geen verschil! Waarom is het vervelend als die aanstaat? thx btw. Ik heb UC pas 6 uurtjes gespeeld.
Ik kan er maar niet aan wennen.. ik doe mn best.. Een fps op console spelen zuigt. Mijn persoonlijke mening offcourse.. Ik beukte idereen omver op de pc.. maar op de xbox ben ik al 3 keer neergeschoten voordat ik gericht heb!! Laat staan met instagib.. brr..