UC Controls

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Reservoir_Dog, 4 jun 2003.

1. Reservoir_Dog

Reservoir_Dog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Simpel vraagje:
    Ik ben een vrij goede UT2k3 speler op pc, kan je via de controller van de X doos even vlot spelen? Lukt me toch (nog) nieet hoor!

Mvg

2. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    jazeker peace of cake

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Je zal nooit een fps zo soepel kunnen als op de pc, kijk maar naar halo. Die game had naar mijn idee de beste console fps gameplay die er maar kan zijn, maar de game word toch moeilijker gemaakt als hij op de pc uit komt.

4. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Overdrijven he;)

Maar ik vind de controls echt zwaar sucken, veel framedrops. Maar ik heb gehoord dat de nieuwe patch dat gaat verhelpen.

Zelf vind ik UT2k3 het beste spelen op de pc, als ik jou was zou ik het maar lekker daarbij houden.:cool:

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Die patch is er al connect maar eens naar live

6. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    W00t? Heb de laatste tijd niet echt opgelet:D Misschien moet ik toch maar weer eens UC ruilen tegen een van mijn spellen}:]

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Het is gewoon een kwestie van wennen. Het speelt heel anders. Op de pc strafe je om te dodgen, bij UC vaak om te mikken :)

Er zijn gewoon veel verschillen!

Eigenlijk zijn het gewoon twee totaal andere dingen. Je kunt je duimen op 2 pookjes niet vergelijken met een hand op de muis en een hand op je keyboard.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    je kunt ze idd niet vergelijken.. maar de controls van uc vind ik wel fijn, voor uc dan.. voor op een console is het de beste snelle fps.. en veel verschillen doen ze van halo niet..

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    controlles gaan prima hoor....zolang ze autoaim maar uit hebben staan...:+

10. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap niet dat iedereen zo loopt te zeuren over die frame drops. Volgens mij hebben ze er een keer gehoord dat die er soms in zaten en nu zeggen ze dat altijd. Ik heb er amper last van gehad, behalve als ik met 4 mensen op 1 xbox ging. Met die patch is alles helemaal verholpen + de nieuwe levels!

11. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    UC besturing is wel oke maar het is helemaal niet te vergelijken met bv Unreal2003-Unreal2 op de pc dat gaat gewoon veel sneller als ik Live speel wordt meteen weggeblazen jammer is dat op de pc gaat het me goed af . Ik vindt de besturing bij Halo op de box ook niet geweldig maar bij RTCW is het wel bijna goed, let op bijna.

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Waarom lees ik regelmatig dat je wel auto-aim uitmoet zetten? Ik merk namelijk geen verschil! Waarom is het vervelend als die aanstaat?

thx

btw. Ik heb UC pas 6 uurtjes gespeeld.

13. Pepie

Pepie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er maar niet aan wennen.. ik doe mn best..
    Een fps op console spelen zuigt.
    Mijn persoonlijke mening offcourse..
    Ik beukte idereen omver op de pc.. maar op de xbox ben ik al 3 keer neergeschoten voordat ik gericht heb!!
    Laat staan met instagib.. brr..

Deel Deze Pagina