1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh hij komt maandag zelfs al. Even better. :)
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer .. Niet de nieuwe CLS voor bij zien komen.
     
  3. sega freak

    sega freak Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo sinds deze morgen (code gewonnen via Forzacentral) en de demo vind ik zeer goed. :D
    Rivals mode = _O_
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kun je op basis van die demo al veranderingen constateren t.o.v. deel 3?

    Ik vond 3 best wel tegenvallen i.t.t. die ik helemaal grijs gespeeld heb. Mijn beste positie op een bepaalde baan was 231 van de wereld.

    Mijn broertjes hebben trouwens meerdere wereldrecords gehad, vandaar dat ik hoop op positieve veranderingen.
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben vandaag bij firstlook geweest en je kan echt zien dat forza 4 qua omgevingen de autos echt op gepoest zijn. Overigens ook gespeeld, raced erg lekker!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het gaat mij niet alleen om het pure racen en de mooie grafische plaatjes, maar ook om de mogelijkheden in de game.

    Zit er weer een zelfs soort paint job of tuning zooi in? Krijgen we daar ook eindelijk meer van dan in voorgaande delen.

    Dit soort dingen en dan ben ik nog het meest benieuwd naar de nieuwe AH. Of wel Auction House. Ik wil weten hoe die werkt.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tuurlijk zit er painjob/tuning opties in. En AH werkt niet in de demo he. :+
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    denk dat die painting wel goed komt. Gewoon zoals deel 3, dat was prima. Ik wil ook wel meer weten over de AH inderdaad. En wordt het mogelijk om costum games te maken in splitscreen net zoals dat online kon? Dat zou ook leuk zijn.
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Broertjelief is ook naar Firstlook geweest, en natuurlijk Forza 4 gespeeld en hij vond het fantastisch! Niet van hem verwacht, Forza 2 en 3 vond die namelijk niet zo veel aan. :p
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Helaas, mocht hij de menu van de game niet laten zien. Enkel de race :mad: Maar ik weet 100% zeker dat AH en painting erin zit! ;)
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij zijn zowel AH als painting in diverse filmpjes van Turn10 al bevestigd.
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoe zit het met die rivals mode dan? Kunnen we dat ook gebruiken bij de Forza competitie? Zou mooi zijn als je dan een groep kan maken met spelers en je daarvan de resultaten te zien krijgt als je racet en ook bijv. de ghost, kan je goed zien waar anderen beter/slechter rijden dan jij. En hoef je ook niet allemaal tijden te uploaden en zo, kan je gewoon allemaal in het overzicht zien met een ranking met die spelers.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zou ook mooi zijn als 'wij' als xboxworld-forum kunnen strijden tegen andere groepen/fora.

    EDIT:
    FM4 zojuist voor mij veranderd in een must-buy!!!
    [​IMG]
    Er komen vlammen uit de uitlaat in dit filmpje (1:58)! :) :) :)
    http://www.youtube.com/watch?v=6Hv8FVsa1Ls

    Kan interessante foto's opleveren (koop het spel netzoveel voor de photomode (is daar al nieuws over eigenlijk) als voor het racen..
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja al niet veel meer foto's van je gezien eigenlijk, of post je die tegenwoordig op de site van Forza, wil ze anders wel graag eens bekijken. :cool:
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ben er vorig jaar eigenlijk bijna helemaal mee gestopt. Ik zat voor m´n gevoel geen stijgende lijn meer in, het voelde alsof ik een plafond had bereikt voor mezelf waardoor de motivatie een beetje verslapte. Daarnaast heb ik sinds vorig jaar een vrij intensieve (fulltime) baan waardoor de tijd ook wat schaarser is geworden. Heb wel het voornemen om het in FM4 weer serieus op te pakken.
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    En in het F1 2011 topic schrijf je dat je 'm misschien laat liggen, FM4.... :x :b:
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4402206&postcount=567


    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4404644&postcount=893 :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lezen is ook moeilijk he..
    Hij zegt toch dat FM4 zojuist is veranderd in een must-buy nadat hij dat filmpje heeft gezien. :9
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Blijkbaar voor jou net zo.... :+ Check m'n laatste regel in de bewuste post maar eens :thumbs:
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De create a club maakt een come back. Dit zat in deel 1 en daar kon je dus met vrienden bij elkaar een club maken. Nu kan dat ook en je kan auto's aan elkaar uitlenen.
     
  20. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    echt? vanwege wat vlammetjes die uit de uitlaat komen?
    Turn10 moet zich diep schamen dat ze hier nu pas mee komen. Zelfs Gran Turismo 4 had dit al...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina