Weet iemand al meer van deze game: conker live&uncut? releasedatum? dit is een supergame. mensen. van raregames en wordt uitgebracht door microsoft. ga naar www.raregames.com voor screenshot en een filmpje. dit wordt een goeie game. yes.
het lijkt mij meer zeel leuk, ik had conker op de N64 en die was wreed. met de Live functie kunnen veel mensen van deze spel genieten
ja lijkt me wel vet maar in eht SP opzicht lijk me http://www.tothegame.com/game.asp?ID=2709 : grabbed by the ghoulies veel leuker...
dat is op de E3 bekend gemaakt, de single player is gewoon de N64 game ervan, maar dan beetje opgeveizeld en ongecensureerd.. en als extra optie zit er dus ook nog Live bij
Wat bedoel je met 'doen ze er bijna niks mee'? Ontwikkelen van spellen kost tijd hoor (als je bedoeld dat er nog geen rarespellen zijn). Ik wil trouwens perfect dark het liefste hebben
me 2 btw hoezo doen ze niks met Rare , wouter xbox? Perfect Dark Zero, Conker Live And Uncut, Kameo,Grabbed by the Ghoulies en (weet ik nie zeker) Sabre Man Stampede, dat zijn wel wat goeie games toch?
perfect dark lijkt me echt zo vet, maar aangezien we daar nog zo weinig van gezien hebben en het nu ook al zo druk hebben met die andere games duurt het minstens tot volgende zomer tot ie uitkomt volgens mij