1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig dat op dit moment de scores van critics en users op Metacritic voor Fifa en PES zo ver uit elkaar liggen.

    PES: 17 reviews (critics), cijfer 8.7
    11 ratings (users), cijfer 6.7

    Fifa: 39 reviews (critics), cijfer 9.1
    34 ratings (users), cijfer 6.4

    Zal uiteraard nog wel verandering in komen.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De users die nu al een cijfer geven doen dat terwijl ze het spel hooguit een paar dagen hebben. Kunnen die dan al Football Life of Master League Online voldoende hebben gespeeld? Ik heb het idee dat ze het beoordeeld hebben op de demo.
    Zoals bekend heeft de nieuwe versie een vrij steile leercurve, vergelijkbaar met de vroegere goede versies. Dan moet je ook de tijd nemen de verfijnde trekjes van het spel beter te leren kennen.
    Ikzelf heb het spel ook nog niet goed kunnen spelen want ik heb het pas één dag in huis en ik was bovendien gisterenavond niet thuis.
    Mij zal je nog niet uitgebreid op het spel zien ingaan zolang ik het spel niet wat langer verkend heb.
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De meest objectieve review komt nog van Insidegamer denk ik. Die geven zowel PES als FIFA een 8.5.
     
  4. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even op youtube gezocht naar de faces bij FIFA van mijn favo voetbalclub, maar wat zijn de meeste (op 2 na) echt lelijk.
    Hier vind ik PES echt een heel stuk beter in.....
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik vind de gezichten van de bekendere spelers in fifa dit jaar wel beter. Pes was altijd beter hierin, maar ze zijn ingehaald.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Sommige gezichten zijn nu wat beter in FIFA, maar absoluut nog niet zo goed als in PES. Daarnaast heeft PES ook nog een geweldige player-editor, vergeleken met een vrij matige editor in FIFA.

    Dus nee, qua gezichten wint PES het bij mij. Bij FIFA zijn eigenlijk alleen de echt grote spelers redelijk goed gedaan, sommigen zelfs fantastisch, maar alles wat daar vlak onder zit is zeer matig.
     
  7. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    welke club
     
  8. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe speelt de game online guys ? want dat was eigenlijk het enige punt waarom ik opeen gegeven moment maar ben overgestapt naar fifa . Maar die game is zo bugged word er naar van
     
  9. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel die demo de laaste tijd vet vaak en ik begin me dood te irriteren aan die k.u.t renbug ik maak een actie met robben aan/op de flank stop hij met rennen hele aanval verneukt en die keepers jesus christus wat blundere die zeg

    BTW kan iemand me even uitleggen hoe je het beste kan shieten curve/hard/laag/hoog maak niet uit maar ik heb echt moeite ermee terwijl in pes 2011 maakte ik heel veel doelpunten online dus wilt iemand me even helpen
     
  10. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    PES heeft wel veel meer "echte" gezichten dan Fifa alleen heb je daar die 8 way cam technology (die overigens niet op super veel spelers is toegepast) maar die wel veeel mooier zijn die van PES
     
  11. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Juventus
     
  12. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap werkelijkwaar niet dat je dit kan zeggen .....
    De FIFA gezichten zien er emotieloos, ´klei-achtig' uit, terwijl de PES gezichten meer mimiek vertonen en meer details als rimpels vertonen.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sinds afgelopen woensdag alleen maar FIFA 12 gespeeld maar gister avond PES 2012 weer in de Xbox 360 gedaan. Hoewel FIFA completer is qua licenties, grafisch beter oogt en misschien ook op animaties het voordeel van de twijfel heeft, geeft PES 2012 mij het ware voetbal gevoel! Elke wedstrijd die ik speel voelt anders aan en bij vrijwel elke bal die ik het netje in knal gaat er een 'Jeeej!' door de kamer (:p), dat vind ik zo tof aan deze game!

    Vanochtend vier potjes online gespeeld en dat ging helemaal zonder problemen :eek: Geen lag en ik had heel snel een tegenstander gevonden. Iemand overigens enig idee hoe lang het duurt voordat er een goede OF verkrijgbaar is? :)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kreeg je net als in PES2011 de vraag om je OF te importeren uit vorige deel?
    Zoja, dan is er volgende week een OF :p.
     
  15. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Enige, bij PES lijkt het alsof de faces gewoon een foto zijn van een speler die is geplakt op het voorhoofd.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij niet. Bij Edit zit wel een Import en Export functie..
     
  17. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die leuke wedstrijden willen spelen online(klassement)
    Ik speel zelden met topteams als barcelona,real en noem maar op.
    Iemand die leuke wedstrijden wil spelen voeg me toe aub.
    Want ik krijg een schijthekel altijd aan die kinderachtige mensen online, die het spel uit kunnen zetten en niemand punten eraf of erbij krijgt.
    Alleen heb ik de game nog niet:mad:

    Gamertag is: ilkay1989
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    zeg het nog ff als pes in nederland uit is dan ga ik wel even wat mensen toevoegen, heb pes namelijk nu nog niet
    als ik hem heb voeg ik je toe
     
  19. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Is chill..
    Ik wacht op mn loon:p over 10 dage kan ik hem halen in duitsland als ik wil.
    Maar ik weet niet of dat het waard is voor die paar dagen wat dan over blijven.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dan heb je hem 1 dag eerder -.- zou ik gewoon ff wachten tot de 13e dan is ie in nl uit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina