[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    of gewoon de season pass kopen? de DLC worden toch grote pakketten van characters, campaign, maps. niet per stuk ofzo



    hahaha Hitler finds out about the SO-Shotgun

    [yt]OW_GQHy41Eo[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahahahahahhaah :lol: ik lag echt helemaal dubbel xD xD

    I'll still use my gnasher shotgun and body all these noobs xD
    but sir, they don't have to aim.

    everybody who uses the sawed off, get out. now.

    hop heel de zaal zowat weg :lol:
    Blijft een mooi stukje om te gebruiken voor dit soort dingen

    edit: dat filmpje op de vorige pagina is ook nice :eek: check blood drive hoe vet.
    Deze maps komen denk ik bij de eerste DLC: Azura, Blood drive en Rustlung (kijk maar eens bij je leaderboards)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Het slaat idd nergens op omdat die dingen al op de disc staan ja.
     
  4. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die nu Quick Team Death match willen spelen. Voeg mij toe. Heb geen zin in random teamgenoten.
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is superawesome! Hoe meer hoe beter. Hopelijk bieden de DLC packs dan ook echt veel characters, niet dat je net als met de Weapon Skins straks krijgt dat je lekker per stuk ervoor kan dokken.

    Alternative outfits zien er ook vet uit! :)

    Maar ook goed nieuws dat die allemaal op de disc staan dan, ook al blijft het principe erachter afzetterij, in de praktijk is het gewoon fijner omdat iedereen de skins dan ziet.

    Trouwens, de Retro Lancer is echt de Sawed-Off killer imo. :9 In de beta vond ik het wapen overpowered maar ze hebben het wat aangepast volgens mij en in de volledige game gebruikt bijna niemand hem (goed) heb ik het idee. Echt zo makkelijk om een Sawed-Off gast neer te halen met de Retro. :D
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  6. kid h0tsh0t

    kid h0tsh0t Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik werdt net 3 keer in enemy territory gespawned :Q
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er mensen zijn die willen gamen, voeg me toe!
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is hoe 90% van de matches eruit ziet als ik er eindelijk genoeg van heb en leave. Ik krijg echt altijd dat soort teams. Niemand in dat team had een k/d of w/l boven de 0.8. Ik voel dan net een babysitter als ik zo'n team heb.

    Het kutte is dat ik áltijd in dit soort teams terecht kom. Het is bijna onmogelijk om met dit soort teams te winnen. Uiteindelijk heeft het andere team vaak nog 5-6 levens over, terwijl iedereen in mijn team honderd keer dood gaat en ik in mijn eentje over blijf. :{

    [​IMG]
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    www.play.com is wel een stuk sneller meestal dan thehut. Maja, meestal bestel ik op thehut omdat het daar net een tik goedkoper is. En juist nu met gow 3 duurt het zo extreem lang. Fuck he, enige game die ik wilde spelen voor de moment...
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien andere gamemodes spelen dan Team Deathmatch een mogelijkheid? Op Sandbar kan ik nog wel begrijpen dat mensen veel doodgaan trouwens, wat een baggermap.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Overal. Zelfs bij KOTH doe ik alles in mijn eentje.
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wingman dan? Ben je niet afhankelijk van een heel team.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    wingman is nog kutter als je soort van alleen bent.. maar waarom zoek je niet gewoon vaste mensen om mee te spelen
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ditdus
    Ik speel tegenwoordig voornamelijk met giorgio én nog 3 andere aangezien het echt niet te doen is in je eentje. Zo nep om als enige in je team überhaupt positief te shtaan én dan keihard te verliezen.
     
  15. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Maar goed, dat is de reden dat ik geen TDM meer speel, of in ieder geval niet meer exclusief. Zonder team zul je vaak in situaties komen waarin je de game verliest omdat je teammates redelijk achterlijk zijn. Bij Execution/Warzone is dat al veel minder.
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    :):

    Ik speel wel TDM, ik zoek alleen vaak nieuwe potjes, meestal zelfs voordat een potje al begonnen is. Ik vertik het om een noobteam te babysitten. Een paar keer is die uitdaging leuk, maar niet constant.

    Trouwens, ik heb voorheen gezegd dat de lancer beter was dan de hammerburst, maar ik heb nu de sweetspot gevonden om snel te schieten met dat ding. Hij is belachelijk sterk.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jonge, stel je niet aan en join mensen van (bv) xbw.
    Jij was ook degene die op de release niet kwam opdagen om de SP uit te spelen.
    Er is altijd wel ruimte om met mensen met een mic te spelen zodat je eigenlijk elk potje wel kan winnen. (zoals vandaag kwam pimladen in onze party terwijl we al met 5 man waren.)

    en over de hammie, het is gewoon de beste AR van gw3. peroid.
    Lancer is een leuk spray wapen, retro is handig voor SO-noobs maar Hammie blijft de beest onder de assault riffles. _O_
    500 kills met HB, bijna 500 met lancer, 700 met gnasher, 350 met retro en 500 met sawed off. En dan alsnog heb ik sommige wapens heel erg tegen mijn will in gebruikt. Persoonlijk is> hammie en gnasher daarmee sta ik non-stop positief (kd is btw 3.4 en w/l is 3.6)
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik heb toen hier een berichtje achtergelaten hoor :)

    Ik speel sinds toen trouwens op een andere account: Koning Stoma. Ik zal morgen even rondkijken wie ik toe kan voegen.
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Waar kan je zien hoeveel kills je hebt met elk wapen voor die onyx medal?
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bij stats en awards. Dan op Versus drukken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina