Ik heb de site van TheHut.com nagezocht, maar de enige manieren om hulp te krijgen zijn: 1. Help and FAQs (hier staat wel wat je moet doen, maar niet hoe je contact met de customer service kan opnemen, behalve via telefoon) 2. Message centre (bij mijn order kan ik niet eens meer een message sturen, slecht geregeld dus?) 3. Bellen (wat natuurlijk veel geld gaat kosten, omdat je naar het buitenland belt) Wat moet ik nu doen? Ik wacht al zo'n 3 weken op mijn game... PS: Moet ik even mijn "review" adden?
Nog even wachten. De levertijden bij TheHut en Zavvi zijn ERG wisselend. Het langste dat ik ooit heb moeten wachten is 28 dagen!
Ik snap niet hoe het kan dat mijn order al 3 weken op "dispatched" staat... Hoe kun je er 3 weken over doen om een game te verzenden? Die discount code is dus ook bullshit -.-
Maar als je een game in het buitenland pre-ordert krijg je hem waarschijnlijk niet op de dag dat de game uit komt of wel?
Je hebt zeker een game besteld die toen pas net uit was? New release games duren altijd erg lang bij Zavvi en TheHut.
ik wil bij play asia een game bestellen maar plots zegt ie als ik verzendmethode moet selecteren dat ik er 1 moet kiezen waarvoor je betaald terwijl ik dacht dat het gratis was??? Economy Air Bubble kan het kloppen dat je dat MOET betalen?
Heb ineens payment error bij thehut met CC. Me postcode is ineens fout. Enige land wat je kunt kiezen is of Engeland of Zuid Afrika... Paypal eens kijken... dat lukt wel.
Gisteren nog bij TheHut besteld met CC, is dan dus sinds vandaag, nou ja het is je al gelukt met Paypal
Heb je de game al ontvangen? Want ik heb na 3 weken nog steeds niets ontvangen. Gegevens kloppen wel allemaal, maar de order staat al sinds 12 september op dispatched... -.-