1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ze moeten wel echt de back knop verdedigen eruit gooien online :mad:.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Tijdens het verdedigen maak ik vaak gebruik van (A) hierdoor blijft mijn verdediger netjes voor de aanvaller hangen. Alleen net iets te ver om met (B) een tackle in te zetten. Weet iemand hoe ik wel iets dichterbij kan komen, als ik gebruik maak van LT en/of RT rent mijn verdediger er vaak voorbij...
     
  3. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand last van online "connection lost with EA Servers" dit was met FIFA 11 zo en nu ook weer met FIFA 12....wordt er niet echt blij van ..... ;)

    Via google weet ik dat bij 11 meerdere mensen hier last van hadden, hebben jullie dit ook in 12 en weten jullie een oplossing?

    BTW met andere games geen enkel probleem en ff me EA account gecontroleerd; deze is in orde.

    Xbox staat in DMZ en NAT is Open :)
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  4. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een heerlijke game :D! Echt de beste FIFA ooit hoor, haha dat mensen nog zeiden dat PES beter is dit jaar! Er kan geen voetbalgame tippen aan FIFA 12!

    Heb zelf nu met alle online modussen een record van 16-0-1 oftewel ben he tevreden :)!

    En mensen die zeuren over het verdedigen, gewoon blijven oefenen en gij zult zien!
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik vind PES 2012 beter. Dus? Veel dynamischer dan Fifa, dat gewoon statisch blijft aanvoelen voor mij persoonlijk. Wat is nou het probleem dat mensen PES 2012 beter vinden? Ook voor Fifa is het beter dat PES 2012 een goede footie is.


    OT: Gisteren de hele dag Fifa 2012 gespeeld met een maat. Speelt lekker weg, maar het spel mist wat mij betreft wat spanning en dynamiek. Eerlijk gezegd heb ik best veel dezelfde goals gezien en er gebeurt niet zo heel veel om je heen. Het vrijlopen van je medespelers viel me tegen. Het is wel verdomd realistisch, als je het statische niet meerekent. Overigens vind ik het het verdedigen absoluut niet moeilijk, ik snap het probleem niet zo heel erg. Het is even wennen, maar na een potje of wat ging het wel lekker.

    Ik vind het zeker een heerliijke footie, maar het gaat me niet lang genoeg boeien.
     
  6. thegame501

    thegame501 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er vanaf vandaag nog mensen die nog steeds een foutmelding krijgen op de console bij het opstarten van fifa 12 ultimate team???
     
  7. Hellow!

    Hellow! FUTCODBFBC2 =D

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister fifa opgehaald en het is vooral nog even wennen:
    3-2-2 bij xbox live. (klassementen zijn nu in seizoenen, right?)
    Over een weekje begin ik denk ik met ultimate team.
     
  8. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope alleen met in game met FUT en Klassementen 1 vs 1 connectieprobs met EA.
     
  9. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die Pes beter vinden verdienen een onthoofding a la Saddam aangezien mensen met zon verstand totaal geen fatsoenlijke bijdrage aan de maatwchappij zuen hebben.

    My opinion
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Triest...
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik word bijna constant van de servers van EA gegooid... Ten eerste duurt het opstarten van het spel al onwijs lang omdat de game verbinding maakt, vervolgens kan ik Ultimate Team helemaal niet spelen omdat meteen de verbinding verbreekt en nu werkt carriere ook al niet omdat de verbinding verbreekt... Ik hoop toch wel dat dit snel aangepakt wordt, want zo is de game niet te spelen! D:
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwe verdedigen is inderdaad erg leuk. Eerst was ik sceptisch, maar nu ik er mee om kan gaan is het alleen maar toffer geworden. Knap van EA sports dat ze zoiets nieuws hebben durven doen en dat het ook nog goed uitgepakt is.
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hierbij even mijn bijdrage ; een Officiƫle waarschuwing.
    Gefeliciteerd!
     
  14. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe eens ff normaal man!!
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En ik maak er een weekban van, aangezien je van mij anderhalve week geleden nog een OW hebt gehad voor soortgelijk gedrag.

    Zoals je boven je kon zien was het al opgepakt, dus back ontopic ;)
     
  16. Johndekoning

    Johndekoning Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook last van connectie problemen. Had 20minuten gespeeld ingame, toen de connectie werd verbroken. Stond er doodleuk dat er naar het wedstrijd verloop werd gekeken om de punten te verdelen. Het is dat ik al een paar keer op goal heb geschoten. Want het stond nog 0-0 maar toch 3 punten er bij gekregen. Vreemd....
     
  17. Assaidi

    Assaidi Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn record nu ik een paar divisies hoger zit, het is wat slechter geworden omdat ik nu tegen betere mensen dus ook keepers speel;

    [​IMG]
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat ben jij goed zeg. _O_ _O_ _O_

    Je gebruikt alleen de keeper en laat de rest aan de CPU over. Leuk!
     
  19. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    ik lach jou het hardste uit als ze de leaderbords resette :)

    mr.show -off hahahahah , zn mooie stats kan je dan wel vergeten ...
     
  20. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees hier vaker dat mensen als GK kunnen spelen en dat het spel hierdoor vernaaid wordt? Geldt dit alleen voor be a pro wedstrijden of ook in gewone matches en ultimate team?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina