1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Alleen Be a Pro
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nee hoor, ook in head-to-head games kun je de keeper worden en de CPU laten verdedigen.
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ze moeten echt snel komen met die patch... Ik snap überhaupt niet dat mensen daar gebruik van willen maken. Je bent toch aan het gamen om de uitdaging en om zelf beter te worden om hier vervolgens voldoening uit te halen. Heel zielig als je hier dan nog komt om met een pic te laten zien hoe goed de CPU heeft gespeeld.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja tuurlijk. Leg het nog ff haarfijn uit. |:-
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ach, zometeen worden de leaderboards gereset en krijgt hij een faalstatistieken.
     
  6. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik het ook niet met die keeper, vindt het achterlijk, gewoon spelen zoals je hoort te spelen.
     
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik het goed begrijp wordt dat binnenkort met een patch verholpen? dat is ook al bevestigd of hopen jullie dat? ik moet de game namelijk nog halen maar weinig zin in als het online gedeelte verneukt is hierdoor.
     
  8. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zullen toch niet de enige 3 op dit forum zijn met connectieproblemen??
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje?

    Hoe zorg je dat je Virtuele Prof ook mee gaat als je naar een andere club gaat met Carriere mode?

    Moet je dan speler/manager doen?
    Speler of gewoon Manager..
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik post er continu over.. Ik heb nog nooit FIFA Ultimate Team kunnen spelen omdat ik steeds de verbinding met de EA servers verlies als ik in UT ga. De connectieproblemen zijn een bekend probleem nu en EA is er mee bezig..

    Iemand al achter gekomen hoe je met een gastspeler kan spelen online? Vorig jaar kon je (Y) gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    EA faalt gewoon weer keihard. Ik heb moeite met matches zoeken. Ik word er constant uit gegooid bij Ultimate Team en de WebApp doet het hier al een week niet. Hulde! :emo:
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    WebApp hebben ze expres gedaan, dat maar een gering aantal spelers tegelijk in de WebApp mag ;).

    Iemand al achter gekomen hoe je met een gastspeler kan spelen online? Vorig jaar kon je (Y) gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er is nog niets bevestigd door EA.
     
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Als deze probs blijven zal ik toch weer de demo van PES een goede kans moeten geven en FIFA 12 op de Bazar gooien, ook al is deze geen ruk waard zonder online pass........
     
  15. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    heb in het weekend flink online gespeeld .. wat mij opvalt is dat er nogal een verschil is tijdens wedstrijden, de ene wedstrijd is er sprake van goed positiespel etc. (zoals het bij fifa 12 bedoeling is, oftewel contain knop)..
    Bij andere wedstrijden heb ik het idee alsof de tegenstander de spelers als dolle stieren op mij af blijft vuren (als raketten)... waar ik ook loop overal komen er spelers direct op mij af (net zoals in fifa 11, door op A te drukken). Echt niet meer normaal. Weet iemand hoe dan kan? is het bv. ook mogelijk om de fifa 11 instellingen online te gebruiken?

    Eerst werd ik de gehele wedstrijd compleet omver gelopen door stoke city... c'mon stoke city?! en maar beuken...
     
  16. thegame501

    thegame501 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik t goed begrijp kan jij er nu op dit moment nog steeds niet op??

    ik weet dat ea het op zou lossen ze hadden donderdag tegen mij gezegt 2 dagen en nu is het al maandag
     
  17. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live, aangepaste wedstrijden dan een wedstrijd maken en dan kun je dmv Y een gastspeler toevoegen.
    in 1 tegen 1 seizoen lukt dat helaas niet
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Iemand?

    Siemenn weet je nog wat leuke talenten voor in de Eredivisie aangezien jij met PSV en ik met Ajax speel. Die spelers vind je door te scouten neem ik aan, gebruik je dan die 2* scout? :)
     
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Like I said: alleen unranked mogelijk..
     
  20. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zegt dat er een patch komt maar vraag het me af:mad:
    Hoop het wel want statistieken van 36-0-1 is wel heel erg nep"P
    Ik zelf zit nu in divisie 7 (16-9-12 ) heb erg veel verloren toen ik spurs was en tegen real en barca moest:mad: nu speel ik met santos en wat een geweldig team is dat zeg!
    En ook een stuk leuker tegen minder bekende clubs...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina