1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Cinque zit er wel in, bij Rivals. 599 GTO idd niet.

    EDIT: kzie dat je dat net al schreef ;)
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1.27, geloof ik
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    1.29Gb als het het me goed herinner.

    /Edit: @geert, zoiets dus ja :+
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    De demo geeft aan dat de release al 11 oktober is?!! Of is dat voor de VS ofzo.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, Noord Amerika krijgt 'm de 11e.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, komt omdat alles vertaald is naar Nederlands, lijkt net of voor ons is :p
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, ik zat ook al te kijken :9

    Vind de NL vertaling opzich nog wel meevallen. In de meeste games is het Engels direct vertaald naar het Nederlands. Vooralsnog vind ik NL games een beetje nep aanvoelen op de een of andere manier :+
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Eerste indruk: Wennen, racen gaat heel anders, de auto's lijken veel over de baan te glijden, net een rondje met de Cinque was nice. Reed nu wel met controller, normaal altijd met stuur, dat moet ik nog uitproberen. Graphics erg mooi! Zowel van de omgeving als de auto's, alles is wel erg donker, de witten zijn grijs en de zwarten pikzwart, maar mss komt het door de afstelling van mijn scherm, nooit eerder ervaren though.

    Je krijgt een soort beoordeling bij de rivals mode voor inhalen en bochten en zo? Had net een volledige score voor een bocht iig :D Waarom zitten er bij sommige ronden verkeer? Zijn dat andere racers? Of moet het de openbare weg voorstellen met gewoon verkeer? Ik moet nog maar ff lezen wat de rivals mode nou precies inhoudt, want vind het nog niet helemaal duidelijk.

    Muziek idd niet top.

    EDIT:

    Net rondje met wat hulpmiddelen uit, realistisch sturen aan met de Subaru, heerlijk! Nog steeds met controller, maar dat stuurt veel lekkerder, weet niet of het door realistisch sturen of de auto komt, maar sturen ging lekker, en als je foutje maakt ga je onherroepelijk in de spin, maar als je gewoon rustig stuurt gaat het goed, veel beter uitgewerkt dan in de eerdere forza's.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hij staat nu thuis te downloaden. met dank aan 'moeder-de-vrouw :b: Kan ik vanavond aan de slag met de demo.
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutspel weer zeg!
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) Nee, viel me erg mee tot dusver.

    Grafisch is ie sterk, heel sterk.. veel beter dan deel 3, en met name belichting, licht effecten en de cockpitview zijn beter en gedetailleerder.
    Raar dan wel weer dat die helm en met name het vizier van de coureur er niet uitzien, maar toe maar.

    Het rijden vindt ik wel wat stroef.. hopelijk dat ik kan gaan stoeien met de sensitivity en de deadzone(s) want nu is het wel wat langzaam indraaien.
    Ook met alles uit heb ik sterk het gevoel dat de auto zichzelf corrigeert in bochten en met het name het ingaan van een bocht.. alsof er toch nog een assist aanstaat.

    Geluid is ook sterk! al vondt ik het wel wat dof klinken? Maar de oortjes zitten wat dicht dus het kan aan mij liggen of mijn setje speakers.

    Schade is nog steeds bagger.. ziet er niet uit.
    Daarentegen kon ik wel een spoiler eraf rijden van de roadster, maar de downforce bleef hetzelfde helaas.

    Rook effecten zijn ook lelijk helaas.. hopelijk dat dit anders is in de volledige game maar denk het niet.

    Al met al een goede eerste indruk.. toch maar halen, ondanks dat ik weerseffecten en nachtraces zal gaan missen, en de lange amalfi coast versie.. lijkt het toch wel een geslaagde game te gaan worden.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben die C'eed ook nog niet tegengekomen. Reliable info via Google zeg :+ Excuus!
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dan zal dat wel aan die afstelling liggen, heb zelf ook dat ik op mijn scherm voor games als Forza 3 en PGR 3 een aparte afstelling moest maken, anders was het gewoon te donker.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het speelt echt heel goed, voelt lekker aan. Maar de graphics vind ik nou niet heel erg veel mooier dan Forza 3 hoor. Onlangs nog gespeeld en vind ze aardig gelijk eruit zien, nog steeds prachtig, daar niet van...maar geen groot verschil.
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Detail is best vooruit gegaan, zeker waar je je auto kiest is het toch wel verbluffend hoe mooi dat gedaan is.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hoe de autos zelf eruit zien?Ja die zijn prachtig, maar vergis je niet hoe mooi Forza 3 al was hoor :) Wat me wel opvalt is dat Forza 4 donkerder is. Binnenin die auto kun je het stuur haast niet zien. Kijk hier maar wat ik bedoel


    Forza 3

    http://www.gamersyde.com/gallery_11746_en.html

    Forza 4

    http://www.gamersyde.com/gallery_17323_en.html
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, klopt, heb beeld wat anders afgesteld en is beter, maar moet idd wel speciaal voor deze game, dus toch vrij donkere game.
    Idd donkere game, moet ook ff wennen dat de basiskleur in de menu's nu zwart is, ben zo gewend aan dat wit, het doet me nu allemaal een beetje aan GT5 denken, niet dat dat erg is ofzo ;)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zie je dan ligt het dus toch niet aan mijn televisie. Want al andere games waren prima, helaas in de demo kun je niks afstellen qua opties. Maar ik ga ook zeker niet aan mijn tv settings rommelen, alleen voor een demo.
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Idd alleen bij deze game, heb hem van game op THX gezet en contrast en helderheid allebei +1, dus niet dramatisch en dan is het vele malen beter.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    klinkt dus allemaal wel goed maar niet super, toch zo als ik thuis ben maar even downloaden :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina