FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assaidi

Assaidi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom potje dan, sukkel :+.

2. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zei je dat je geen gebruik maakte van de keeper en net zei je wel bij schoten van je tegenstander. Dat is ook zielig want als je dat een beetje onder controle hebt gaat er nooit een bal in. Be Proud...

3. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet dat je zelf niet ziet dat als je deze optie online gebruikt, je stats dus helemaal niks zeggen. Want je hebt zelf namelijk niet gespeeld...
    Dus het enige dat je laat zien met stats is dat jouw XBOX goed is in Fifa, en dat jij er naar kijkt :lol: :lol: :lol:

4. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Je zal vast een goede FIFA-speler zijn (ervan uitgaande dat ik weet wie je bent:+), maar keeper worden is gewoon zielig...
    Alhoewel ik ook een paar falers als tegenstander heb gehad die de keeper werden en dan één hoek helemaal open lieten, maar zoals gezegd als je weet hoe je moet keepen kan er geen bal meer in.
    Lekker uitdagend!

5. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben wij wel eens tegen elkaar gespeeld dan? Laat maar, je hebt wel gelijk hoor, ik kan er ook niks van (ik speel alles op manual en dat werk niet echt online... maar als ik dan scoor is dat dan weer wel heel grappig...). Maar om nou te gaan patsen op basis van wat de cpu voor jou heeft gedaan... dan ben je best wel een dick... Maar nogmaals dat is mijn bescheiden mening hoor, als jij vindt dat je echt the master shit of the universe bent.. goed voor jou!!

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  6. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goede tips... het is dan een soort zone-dekking... grappig! ik vind dat fifa dit jaar echt goed is geworden...

7. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok! sommige gasten hebben natuurlijk dat hele tacktische gedeelte goed in elkaar gesleuteld, lange ballen dus, ik ga het eens een keer proberen..

thx voor het antwoord!

8. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Welke truckjes gebruiken jullie online veel?

Ben er nog niet echt handig in ;)

9. Seh

Seh Guest

Geen, gewoon met de rechter stick er voorbij tikken. En gewoon dribbelen, werkt prima.

10. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel met je rb knop werken zodat je met je loopacties onvoorspelbaar bent.. Je tegenstander moet immers zijn tackel goed timen..

11. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tips :)

12. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry bedoelde lb knop..... Waarbij je kunt afwisselen met lt knop.. Het gaat om tempo wisselingen.. Acties...lb knop om de boel stil te zetten en direct een pass op maat te gaven of weg te draaien.. Met lb heb je minder tijd/handelingen nodig

13. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, hier zit er nog een

14. Pas750

Pas750 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van het transfersysteem in FIFA12? Ik speel met Napoli in de Italiaanse competitie. Nu moest is gister tegen Juventus en daar speelde Messi!!! Hoe realistisch is dat?

Weten jullie of ik het transfersysteem aan het begin van de competitie ook uit kan zetten? Op die manier speel ik met en tegen realistische teams!!

15. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    wat is dat clubs mode toch lelijk, zo lomp en sloom

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is wel raar, want zoiets zou nooit gebeuren, bij mijn carrière mode alleen maar talenten die gekocht worden of hele goede spelers, maar dat soort geweldenaren (Ronaldo, Messi, etc) zouden nooit verkocht worden. ;)

17. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Maarre met LB doe je toch een 1-2'tje maken? Heb de button nooit anders gebruikt.

Enne met LT kan je skillmoves maken i.c.m. rechterstick, maar als ik je goed begrijp gebruik je de rechterstick helemaal niet :confused: Heeft dat echt nut dan? Ook tegen de CPU?

Zal vanavond wel even proberen :cool:

Aanvullende info is uiteraard welkom :)

18. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Als je LB alleen indrukt als je met een speler aan de bal bent, zonder (A) in te drukken, dan houdt je speler de bal kort, waardoor je makkelijk de bal bijvoorbeeld goed kan leggen voor een schot.

19. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    (LT) ingedrukt en kort achterelkaar (B) en (A) klikken, niet te houden..

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  20. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb vandaag iets vreemds... ik ging vandaag met mijn fifa 12 naar mn zwager om daar fifa te spelen... heb daar mn account aangemaakt en ingelogd met mijn psn account. daarna heeft hij ff fifa 12 gespeeld op mijn account maar we moesten wel de online pass opnieuw downen omdat die nog niet op die ps3 stond... vervolgens dus gespeeld en klaar.
    hij heeft vandaag ook maar meteen fifa 12 gehaald op de ps3 en bij thuiskomt doet hij fifa 12 erin en verwacte dat hij de online pass key moest invullen.... maar dat hoefde niet eens, hij kon gewoon online. iemand die weet hoe dit kan/werkt ? ik kan thuis op mn eigen ps3 ook nog gewoon met mn account online. speelt hij nu ook onder mijn key ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina