1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    _O_Koning clan_O_

    Dat waren altijd de gasten waar je altijd van kon winnen, omdat ze best wel sucken. in gears1 dan.

    Maar goed, tot nu toe bevalt hij me wel al heb ik nog geen multi gespeeld. ga ik zo ff doen.
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zaten veel middelmatige spelers in ja, maar ook een paar zeer goede. Op een gegeven moment waren er echt 30 leden ofzo. Het ging vooral om de gezelligheid.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    En ik heb de Chrome Sawed-off shotgun ook :+.

    Trouwens ik speel ook regelmatig alleen maar soms ook met wat anderen wat veel makkelijker is op zich vergeleken als je alleen speelt(doh).
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Terug van vakantie en even de game gespeeld. Singleplayer was vet, enorm genoten. Wat met tevens positief verraste was de MP. Gisteren drie potjes gespeeld en ging best goed. Heb gewoon zin om de MP weer te spelen, iets wat ik met GOW 1 en 2 niet had.
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je die season pass kopen? (Online)
     
  6. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je de game start kies je Xbox Live en dna Marketplace krijg je alles van Gears 3 te zien en staat de Season pass er ook tussen :)
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat zijn tot nu toe jullie favo characters en welke niet?
    Ikzelf gebruik eigenlijk elke character wel eens
     
  8. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Mechanic baird bij COG

    Savage kantus bij Locust
     
  9. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Sam en Myrrah :) eigenlijk alleen zodat ik die medal snel krijg :p
     
  10. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Oke dit is een grote meevaller_O_
    Ik dacht dat de game echt bout zou zijn, maar ik vind m echt vet. Dit had ik echt niet verwacht. De multiplayer is ook tof, al krijg ik op die nieuwe mappen een pak slaag omdat ik steeds als een idioot rondloop en geen flauw idee heb wat nou het goeie pad heb.

    Maar de hele feeling heeft nu erg veel weg van gow 1, al vind ik die nog steeds beter. Maarja ik mag niet klagen tot nu toe.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben even een filmpje aan het renderen dat laat zien hoe de hammerburst gebruikt moet worden. :D
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje. Ik heb het spel (eindelijk!) aangekregen van www.thehut.com . Maar er zit niet echt een boekje bij. Zo'n 'papier' dat in 3 gevouwen is. Is toch niet normaal he? Plus, als je de game gepreorderd had, kreeg je DLC van Baird. Ik zie er nergens een code bijzitten... Dus hebben die fuckers me waarschijnlijk genaaid?!
     
  13. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Die code zou je als het goed is moeten krijgen via de mail, zo gaat dat iig bij Amazon en Bol.com. Over het boekje... ik vrees dat je daar aan zult moeten wennen, want dat wordt vaste prik. Onder het motto 'we doen dit om het milieu te sparen maar in werkelijkheid enkel om kosten te sparen zodat we meer overhouden' worden steeds minder games geleverd met een fatsoenlijke handleiding. De PS3 versie van Mass Effect 2 werd geleverd met een stuk pleepapier, FIFA12 mag je de handleiding in de game op gaan zoeken (en die is lang niet zo uitgebreid als de handleidingen van eerdere games in de serie) en nu dus ook bij Gears.
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    De echte handleiding staat op internet om papier te besparen en de character DLC hoort via de winkel te gaan.

    Hij is klaar :)
     
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    dit spel gekocht voor de SP maar heb die op de helft laten liggen! doe nu alleen maar MP! wat vet zeg!
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Tip: ga bij Act 1 Chapter 1, nadat je Jace hebt ontmoet, de trap op naar de piano. Druk 2000x op 'X' en voila, je Onyx medal is binnen :)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nice.. Hoop dat ik die ook eindelijk heb. Heb die code al op 20sept in mn mailbox mogen ontvangen. Mail ze


    Goede tip voor weer zo een domme medal
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    My God... Maarja, merci voor het antwoord. Ben ik weer wat wijzer van geworden :);).
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aah ik dacht echt 2000 deuren openmaken. Wel beter dit.
     
  20. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar even via system link levelen . XBL is down .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina