1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears Of War 3] Beast Mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 17 sep 2011.

  1. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Beast mode is echt een dope modus. Gister ook de achievements ervan gehaald. Nu alleen nog de medals :D
     
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanwege een storing in mijn woonplaats kan ik nu (tijdelijk) niet op internet. Vanavond zit er dus sowieso niet in. :mad:

    Bovendien zullen we echt vijf spelers nodig hebben, anders wordt het denk ik echt te moeilijk. Dus een nieuwe datum lijkt mij een goede optie. Kan ik meteen vragen aan iemand anders of hij mee wilt doen en zo ja wanneer hij kan, maar als jij iemand regelt is het ook goed natuurlijk. ;)
     
  3. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende keer zou ik ook wel mee willen doen, maar ik kan alleen rond 23.00 uur in de avond.
     
  4. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Vind Beast mode echt vet. De volgorde die ik gebruik is Savage Drone > Giant Serapede > Savage Boomer.

    Savage Drone omdat die gewoon het beste is uit de eerste 2 tiers. Snel, je hebt een retro-lancer, kan cover nemen. Giant Serpede is gewoon zo sterk... hij kan zelfs de hoogste barriers stuk maken zonder er aan dood te gaan. En er wordt zelden op de achterkant van hem geschoten. En de Savage Boomer omdat hij onbeperkt Digger Launcher ammo heeft.
     
  5. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke mode die volgens mij alleen i.v.m. tijdoverschot erbij is gemaakt _O_
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk eerder dat dit een eerste build is.
    Ik had het er gister ook met giorgio over, dat het er wel gewoon echt zo uitziet. Misschien dat er ook beast DLC komt met nieuwe beesten, langer en lastiger.
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij niet, staff van EPIC heeft constant gezegd dat Beast mode bedoeld is voor mensen die wel graag met vrienden online even spelen, maar niet te lang. Horde ben je namelijk veel langer mee bezig, Beast mode 'doe je effe'.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    mja als je bv kijkt naar de zombie mode in WaW, was de eerste map ook alleen maar voor erbij co-op te doen. Later werd het enorm uitgebreid :)
     
  9. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Leuke mode maar erg kort. Ook erg jammer als je collega een beserker pakt, dan is de lol er zo vanaf.
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik vond dit Pdf-bestandje op internet. Kan voor sommigen misschien handig zijn :)
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met vier anderen Beast mode op Insane uitgespeeld zonder te falen, eigenlijk best makkelijk! Op de map Trenches spawn je bijna voor de COG, dus dat scheelt ook weer mooi wat tijd en damage.
     
  12. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ging idd best snel en makkelijk. Op zo'n 20 minuutjes waren we er doorheen :lol:
     
  13. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    als er één of meerdere later in de waves met een berserker gaan spelen moet je zelf de wretch nemen.

    Berserkers mollen alle blokkades en jij sneakt vrijwel ongezien rond voor de kills\o/ Beter niet doen bij vrienden, maar met randoms is het best lollig;)
     
  14. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om nu beast mode op insane te doen? Stuur een bericht/fr en ik invite je!
     
  15. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar ff toe als je beast(of horde) wil spelen

    luigy wl
     
  16. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    vind leuk dat deze mode erbij zit , maar was er snel op uit gekeke
     

Deel Deze Pagina