FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    ennuh ?? al mail gestuurd.. klacht ingedient?

    ( btw ik heb nergens last van ....wazig )
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat kun je achteraf niet doen. Als je het eenmaal gepost hebt, kun je daar zelf niets aan veranderen. Een mod kan het verwijderen.
     
  3. thegame501

    thegame501 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb het ook al voor de 6e dag heb een chat sesie gehad met ea en ze hadden te weinig tijd om het probleem te fixe ze hadden tegen mij gezegt gister 48 tot 72 uur dus ben erg benieuwd maar zal wel weer flauwekul zijn

    en dan ook nog die web app die al vanaf vrijdag vol is

    inderdaad schandalig en heel erg frustrerend

    dat ze maar gratis pakjes gaan geven aan de mensen die dit probleem hebben dat is t minste wat ze kunnen doen vind ik

    EA=(
     
  4. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan me helpen ben al met het 3 seizoen bezig van online klassement en nog steeds in divisie 10. Kom elke keer 2 punten tekort voor promotie!
    Verdedigen lukt me nog steeds te slecht en te simpele goals tegen, wie tips??
    En als ik een de bal heb en in de aanval ga, dan heb ik te weinig medespelers om me heen en zit ik met 2 aanvallers tussen 5 verdedigers.
    Wie een goeie opstelling voor ac milan, napoli Man. City.

    Ook geeft hij elke keer een EAS fout aan als hij mijn gegevens niet kan doorsturen meer mensen last van. Firewall staat bij middelzwaar.
    Alvast Bedankt!!
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een kaartje voor 3 gold packs p/m voor 6 maanden. Kopen? :)
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar die head to head seasons ofzo, dat je door die 10 divisies moet, dan speel je dus online tegen andere spelers over de wereld?
     
  7. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt maar ik kom nog niet naar divisie 9 verlies nog teveel nog tips iemand??
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Kan je daar niet bij helpen, speel weinig voetbalspellen en heb fifa nog niet en zit te twijfelen of ik Fifa of Pes ga kopen of dat ik helemaal geen voetbalgame haal en voor andere games ga.
     
  9. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er met pro clubs veel met een nr12 gespeeld word,of gebruiken de meeste nu AI vanwege het nieuwe verdedigen ?
    Wij spelen nml nooit tegen AI,dan kan je net zo goed Carriere gaan spelen...

    Ik baal nog het meeste van de Speler/Manager mode,weeeeeer kan je niet als speler/coach overstappen naar een andere club,terwijl dat toch volgens mij het grootste verlangen was van de meeste spelers die deze modus spelen...

    Als speler spelen is er niks aan,je word altijd opgesteld,al heb je geen energie meer over,je bepaalt de opstelling,wissels en transfers niet,en ga je bv naar Barca,dan komt Messi op de bank omdat jij op zijn positie staat...

    En als Manager moet je het zonder je pro doen,ook leuk,maar speel liever met mijn pro...

    Nu is de Carriere modus juist heel goed,kan ik er eigenlijk nog niks mee...
    Ook het eerste seizoen doorsimuleren gaat nu traag,berichten in de inbox blijven komen,je moet dus telkens weer doordrukken...
    Doorsimuleren doe ik vaak om in mijn ´1e´ seizoen toch Europees te kunnen spelen,en je kan dan in de winterstop spelers kopen die aan het begin van de Carriere nog niet weg willen omdat ze net bij hun nieuwe club zitten.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tja vind het (naar nader inzien) ook niet echt geweldig om als keeper in de Carriére te spelen, maar het leek me eens leuk om eens als keeper te spelen omdat ik dat zelf ook ben. Beetje accomplishments etc verdienen.

    Maargoed, er zit gelukkig ook een optie in om als heel team te spelen.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    En het fijne daarvan is, dat de accomplishments dan vanzelf gaan!
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is met clubs onmogelijk om de back knop te gebruiken. Er zijn wel veel clubs die zonder any spelen wat ook een beetje sneu is in mijn ogen. Maar daar spelen we dan ook nooit tegen. Gewoon de bal even naar de keeper schieten vanaf de aftrap en je ziet of ze wel of geen any gebruiken. Wij staan alweer 600e :)
     
  13. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gizmo007

    ok thx
    Het was met Fifa 11 ook zo dat degene die ´elke´ speelt automatisch nr 12 had,dus wij keken gewoon de opstelling in de intro,geen nr 12 is Exit.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik als heel team gewoon speel in Carriere en ik raak de keeper niet aan, maar hij duikt er bijvoorbeeld een bal uit krijg ik alsnog de accomplishments?
     
  15. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je virtuele pro gewoon keeper is en in het doel staat wel ja,dan ben je gewoon keeper,maar je kiest gewoon ´alles besturen´,alle verdiensten krijg je dan gewoon...
     
  16. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Net blijkbaar de special edition binnen gekregen, waar ik de normale had besteld. Wat voor extras heeft die versie?
     
  18. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Als het goed is zitten daar de maandelijkse gratis pakjes voor Ultimate Team bij.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Had hetzelfde, krijg je 18 extra UT golden packs.
     
  20. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Is het jullie trwns ook opgevallen dat Tytón is gehuurd, en aan het einde van het seizoen weer terug gaat naar Roda JC? Zit in mijn 2e seizoen met Ajax en zag het oppeens. Hoe zit dit precies? Heeft PSV dan gewoon een eventuele optie tot koop niet gelicht ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina