1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Werkt in open office bedankt.


    Zal dat zo ook eens proberen
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wil je even een voorbeeld geven?
     
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    =LINKS(12557645;5) ;)
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Er wordt sws altijd gevraagd of je een backup wilt maken voor als je zoiets overkomt, als je dat niet hebt gedaan probeer dan firefox even opnieuw te installeren.
     
  6. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik met m'n stomme kop door heb geklikt, maar heb volgens mij nog wel een oude back-up ergens staan. En daarnaast ook maar eens Chrome gedownload die het nu ook prima doet. Thanks :)
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    goedenmiddag dames en heren,

    zit met een probleem. Mijn collega wou iemand helpen een virus van zijn PC af te halen. Maar die vriend van hem woonde in polen en had geen tijd voor teamviewer of etc. Hij heeft dus ff snel dat virus op zijn pc gezet. hij kreeg hem er niet 123 af en installeerde malwarebyte en het was weg. Nu heb ik zijn laptop en nu is het weer terug terwijl malwarebyte geupdate is enal.

    het betreft een popup, tijdens games, internetten, mailen etc ook op fullscreen games krijg ik http://www.greenoise.altervisa.com/. maakt niet uit of ik nu firefox, chrome, ie heb hij pakt gewoon de standaard browser. hoe krijg ik dit weg?

    Hoe geen reactie wat n stomme lul mijn collega is, help je me niet mee:p wat ik gedaan heb is:

    malwarebyte volledig gescanned.
    Sophos onze viruscanner laten runnen.
    combofix erop gepropt
    spyware geprobeerd.
    terug gaan in de tijd geprobeerd.
    alle files schoon gemaakt in tijdelijke files, logboeken etc.

    Dus kan ik nu echt alleen nog maar alles opnieuw installeren of nog iemand ideeen?

    ( ander topic kan ik niet in over spyware etc dus dan maar hiero )
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand? :9

    edit;

    Is dit nog iets? Zie wel heel veel mensen er enthousiast over zijn.
    http://www.1dayfly.com/nl-nl/offer/show/2639/tuneup-utilities-2011#description
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  9. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ben me net kapot geschrokken, ik starte m'n laptop op en bij het laden van windows duurde het langer dan normaal. 't oude windows achtergrond was er weer en in de linkerboven kant stond een vak met tekst erin van asus (aanpassingen laden etc) Eenmaal gebruiksklaar was alles ineenkeer op fabrieksinstellingen.

    De map "documenten" was zo goed als leeg. Er stond alleen nog een map van windows zelf in. Met voorbeelden etc.
    In het systemvak rechts onderin was het ook anders dan normaal.

    Ik heb hierna mn laptop opnieuw opgestart en alles weer normaal.

    Mijn vraag is nu. Hoe kan dit gebeurd zijn? Ik heb niks verkeerds gedaan/nog geinstalleerd.

    Alvast bedankt!
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb Command and Conquer 4 gekocht.. maar de CD-drive leest hem niet af, op andere pc doet ie het wel, maar ik snap niet waarom hij het op de laptop niet doet.. andere DVD's leest hij zonder problemen af namelijk.

    Is er een andere mogelijkheid om hem op de laptop te krijgen, wel zodat ik legaal online kan spelen natuurlijk?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Op andere PC in de drive stoppen en die dan delen via het netwerk.
     
  12. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Nieuwe geluidskaart en het is gefixt! :)
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje: Mijn computer start windows niet meer op. Bij system checking ( van HP zelf ) zegt hij dat de harde schijf gewoon goed werkt. Maar de Boot Path het niet meer doet. Dus ik kan niet meer in windows komen.... Maar ik heb nu dus ubuntu op een cd geïnstalleerd en die "live" gedraaid. Maar hoe kan ik nu via ubuntu op de C: schijf komen?
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    E: Het is me inmiddels opeens toch wel gelukt om een clean install te doen, ding deed gay en lag ook aan mij :+. Maar weet iemand hoe ik aan de juiste resolutie kan komen want dat ding klopt nu niet; en ziet er een beetje vaag uit.

    Als ik het via instellingen doe lukt het niet echt; moet ik iets updaten ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2011
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Had het al opgelost, via Origin de Serialcode ingevoerd en gedownload.

    Geweldige optie van EA! \o/
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Even alle drivers installeren! Die van je videokaart fixt je resolutie problems.
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij helpen? Sinds een maand of 2 kan ik niet meer filmpjes op eredivisielive.nl afspelen. Na 8 seconden loopt ELK filmpje vast, ongeacht welke browser (IE, FF, Chrome) ik gebruik. Voor zover ik weet is dit de enige website waar dit probleem zich voordoet, ik kan dezelfde clips op psv.nl bijvoorbeeld wel zien. Ik heb al alle temporary internet files en cookies verwijderd, maar dat mocht niet baten. Iemand een idee wat ik kan doen?

    /edit: nvm, het is me gelukt. Soms is het zo simpel. (Flash even opnieuw installeren...)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2011
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een raar probleempje met een computer.

    Het is een vrije nieuw in elkaar gezette pc van een collega. Als de pc een tijdje niet wordt gebruikt gaat deze in de bespaarstand van windows. Het beeldscherm wordt dan uitgeschakeld, de HDD blijven aanstaan. Zo is het ook ingesteld bij energiebeheer.

    Alleen wanneer je de pc uit die stand haalt gaat het beeldscherm aan, de pc werkt zo'n 10 a 20 seconden en loopt dan vast. Muis reageert meestal nog ff alleen de taakbalk en iconen op bureaublad niet meer. Paar seconden later houdt de muis er dan meestal ook mee op.

    Wat kan hier het probleem van zijn? Ik dacht eerst videokaart, maar de drivers zijn up to date.
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een harde schijf liggen die niet meer functioneerde en inmiddels is vervangen, op deze oude harde schijf staan echter nog wel bestanden die ik over zou willen zetten naar de nieuwe.

    Nu heb ik zojuist de oude schijf 'bijgezet' in het moederbord en vervolgens de pc opgestart, de pc komt echter windows niet in. Op het moment dat ik de oude harde schijf weer los koppel is er niks aan de hand. Valt dit probleem te omzeilen zodat ik toch in windows kan komen en de schijf kan inzien?
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb je een SATA hardeschijf of een oude IDE?
    Bij IDE hardeschijven moet je de jumper goed zetten zodat ie op slave staat:
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina