[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Is mij inderdaad ook opgevallen dat de computer maar wat met de bal loopt. Ik heb echt al tig keren gehad dat ik met 2 spelers druk zette op de speler van de computer met de bal, die dan vervolgens helemaal terugliep naar zijn eigen achterlijn om vervolgens de bal een knal over ze zijlijn te geven... Erg frustrerend want het ziet er niet uit en je krijgt de bal maar niet afgepakt.

    Ook vind ik het jammer dat je in de careermode niet ergens rustig alle transfers terug kunt kijken. Het verschijnt alleen rechts in beeld heel eventjes. Had het ook wel fijn gevonden als je per speler zijn geschiedenis qua clubs zou kunnen bekijken. Dus bijvoorbeeld dat als Vertonghen in zijn 2e seizoen naar Man Utd gaat er dit staat:
    11-12 AJAX
    12-13 Man Utd
     
  2. Johndekoning

    Johndekoning Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet online gaan. Ik speel alleen online maar verlies vaak, naar mijn mening, onterecht. En dan bedoel ik omdat je door die klote impact engine geen panalty krijgt als je neer gebeukt wordt door de keeper (de bal voor je uitschieten, de keeper je bij je voeten pakt en de bal door rolt. Zoals in fifa11)

    Zoals je merkt net weer onterecht verloren =(

    Anyway, ik ga de huilbaby niet uithangen. Weet iemand waar je een lijst vind met de stats van alle teams? Ben bezig met een lijst te maken met top 5 teams van 3 tm 5 sterren
     
  3. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand zal het misschien al gevraagd hebben maar heb vandaag fifa 12 special edition binnen gehad van The hut. Maar zitten die gold packs ingame voor ultimate team want er zit geen code bij ervoor (alleen voor online te spelen) thanks
     
  4. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Met Ajax ben ik opzoek naar een jonge, snelle en balvaardige linksbuiten die rechtsbenig is. Een beetje het type Sulejmani. Mertens is geen optie want die is al naar het door investeerders overgenomen AZ vertrokken. Assaidi en Narsingh willen niet komen omdat ik zogenaamd de "rival" ben. Verder heb ik Musa al geprobeerd maar VVV wil hem niet laten gaan omdat ze te weinig spelers voor die positie hebben. Mochten jullie iemand weten, let me know!
     
  5. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nog steeds de replays alleen uploaden naar de site, of ook op je HD?
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Na ongeveer 10 potjes vraag ik me wat af. Ik speel op proffessional en in bal bezit doe ik eigenlijk hetzelfde als dat wat ik in fifa11 altijd deed. En het werkt ook nog vaak. Verdedigend veel veranderd maar aan de bal speel je net fifa11. Mensen met meer ervaring die het bevestigen?

    En wat houd die impac engine in. Lees er veel over maar merk er niks van in het spel.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik vind het dit jaar idd erg tegenvallen tegen de computer, terwijl ik dat de afgelopen jaren juist erg kon waarderen.

    Sommige dingen zijn ook vreemd, zoals een Walcott of Robben die niet fatsoenlijk op snelheid wegkomt bij zijn verdediger enzo op bepaalde momenten.

    ...en je krijgt net iets te vaak frustrerende tegengoals tegen door een halve redding van je keeper of de zoveelste lucky rebound vanaf de paal die bij de CPU voor de voeten valt, of een domme penalty of whatever.

    Sowieso erg irritant dat zelfs de simpele middenveldertjes van Nottingham Forest wel eventje overal doorheen kappen en dribbelen.

    Het is vooralsnog vooral een beetje een frustrerende ervaring, ipv een lekker soepel lopende voetbalgame.

    Daarnaast met de standaardinstellingen ook veels te vaak last van passes die totaal niet daarheen gaan waar je ze wilt hebben. Ik weet dat je dat kunt aanpassen en dat zal ik ook heus wel weer gaan doen, maar het moet gewoon niet zo zijn dat als ik duidelijk op 1 mannetje mik dat de bal dan opeens een compleet andere kant opgaat.

    Tenslotte willen de skill-moves ook nog wel eens 'weigeren', terwijl je hem toch echt goed uitvoert.

    Nee, wat mij betreft ben ik er nou niet bepaald van overtuigd dat deze game een verbetering is t.o.v. FIFA 11 en WC2010.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Impact engine, dat elke lichaamscontact realistische gevolgen heeft, dat spelers botsen en omvallen en je iemand echt kan wegduwen.

    Vandaag naar divisie 3 gepromoveerd. Maakte het mezelf weer erg moeilijk, met 3 potjes te gaan moest ik er 1 winnen.
    Verloor de eerste zinloos, 2de was echt dramatisch; veel beter maar heel lang 0-1 achter terwijl ik moest winnen, 80ste minuut 1-1 en 90ste minuut Roberto Carlos 2-1 maar dan scoort hij nog van de aftrap de 2-2..
    Laatste potje viel in de 8ste minuut o.i.d. me controller uit, ik dus helemaal flippen en batterijen uit de afstandbediening halen, stond na 30 minuten 3-0 voor en uiteindelijk 3-2 gewonnen :)
     
  9. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde net een van m'n beste potjes tot nu toe op FIFA 12, Gremio tegen Schotland (|:-). Wallyson speelde weer 'ns als een baas en had er 4 gemaakt met een keihard schot van 20 meter in de benedenhoek.
    Loopt ie plots vast wanneer hij de 8-1 maakt, werd gedwongen de PS3 uit te zetten, weer een loss erbij..
     
  10. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik de nieuwe uitdaging (juve tegen milan) wil spelen en op wedstrijd spelen druk, blijft fifa hangen! En als ik fifa dan opstart staat er dat mijn hospitality settings niet kloppen, terwijl ultimate team en competitie spelen t wel doen :confused: Meer mensen hier last van ?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    WTF? De game speelt veel kutter dan de demo. In de demo bakte ik er nog wat van, maar nu is het maar matig.
    En ik dacht dat er online wat meer gelijkheid was, of is dat enkel bij ranked matches? Nam ik Ajax, moet ik weer tegen Real Madrid spelen. :emo:
    Net aan 3-2 verloren door een mazzelgoaltje.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Ranked heb je gewoon gelijke tegenstanders. :)
     
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    fifa krijg ik nog niet echt onder de knie, ik speel te langzaam, en vaak te voorspelbaar.... echt gaar moet het snel leren
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Ik vind het zo vreemd dat ik opeens heel slecht ben vergeleken met de demo. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen hier last van? 8)
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben noujuist veel beter geworden! Verdedigen gaat veel lekkerder, slimme verdedigers worden eindelijk beloond, en speel aanvallend ook redelijk lekker. _O_
     
  16. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan me het verdedigen is uitleggen verlies zoveel online mijn stats 12-4-20 en alleen maar omdat de aanvallers er zo door heen lopen dat nieuwe verdedigen krijg ik niet onder de knie!!
    iemand tips
     
  17. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik de nieuwe uitdaging (juve tegen milan) wil spelen en op wedstrijd spelen druk, blijft fifa hangen! En als ik fifa dan opstart staat er dat mijn hospitality settings niet kloppen, terwijl ultimate team en competitie spelen t wel doen :confused: Meer mensen hier last van ??
     
  18. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we ruilen? Krijg jij die uitdagingen en ik een werkend ultimate team....
     
  19. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet welke poorten ik moet openzetten voor NAT type open op FIFA 12? Heb nl. Wel open op black ops, maar niet op FIFA?

    [EDIT] sorry voor dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik heb precies hetzelfde... Probeer h2h nog wel een keer nu maar hopen dat ik niet van de server wordt gegooid, ik niemand tref met dezelfde kleur tenues en dat mijn tegenstander geen gebruik maakt van select/back.
    Als dat allemaal meezit ben ik vast weer een 1/2 uur verder, maar dan kan het best een leuk spel zijn :{

    Edit:

    En ja hoor... Ik pak de bal van mijn tegenstander en hij schakelt direct weer naar de CPU. Wat een sukkels kom je toch tegen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina