Ik weet niet of je het weet, maar het spel staat op Xbox Live Marketplace, bij Games on Demand. Dan kost het je maar 30 euro. Als je echt een hoesje wilt ben je veel meer kwijt vanwege de zeldzaamheid van het spel.
Ik weet dat hij online staa, maar ben zelf meer van de hoesjes nog dus ben wel bereid wat meer te betalen!
Ik heb hem hier ook een ZEER lange tijd op xboxworld gezocht, helaas toen zonder succes. Er zijn nog wel wat topics waar hij tegenwoordig in aan wordt geboden. Ben destijds door alle vuren gegaan om het spel met hoesje te krijgen. De Free Record Shop heeft hem voor mij vanuit Leeuwarden of zo laten overkomen, moest toen alleen wel de volle pond betalen. Vond ik niet zo erg Spel is het MEER dan waard !
stom van me dat ik deze game niet heb gekocht toen hij uitkwam, nu moet je er veel moeite voor doen om hem te krijgen. Maar ik blijf proberen
Ga is kijken op zwarte markten in nederland.. Ik heb laatst die game voor 5€ gekocht op de zwarte markt van beverwijk. Gewoon helemaal compleet en wel... Veel succes verder met zoeken..
Het is inderdaad een game waarvan niet veel mensen weten hoe zeldzaam hij is. Het kan inderdaad zijn dat je er stom toevallig tegen aan loopt
Als je eventueel nog interesse hebt, wil ik hem wel verkopen. Heb hem hier al tijden liggen, maar ik speel hem toch niet, dus ik vind het zonde. De hoes en de manual zijn in het Spaans, maar de game zelf gewoon in het Engels. De game zit zelfs nog in het plastic. Maar enkel voor een echt goed bod, aangezien de game behoorlijk zeldzaam is.
zo zeldzaam is die niet, je kunt hem bij verschillende winkels laten bestellen voor 30 euro + evt transportkosten... Gewoon vragen en gij zult krijgen.
@MisterShakerNL, over welke winkels heb je het dan?, hier(sneek) zou ik geen enkele kans hebben bij enkele winkel om Tales of Vesperia te bestellen.