1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Han kun je na al die potjes van je met de final versie aangeven wat jouw settings zijn (graag zo uitgebreid mogelijk). Ik lees zoveel verschillende zaken over pass-assistance.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hm dan zit er vast ook geen salary cap in MLO.
    :'-(
     
  3. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn PS3 versie gisteren getest.

    Pass assistance staat online inderdaad aan. In m'n eerste potje MLO had ik daar zoveel nadeel van dat ik hem maar ook op full assisted heb gezet om niet hopeloos ingemaakt te worden. Daarna ging het een stuk beter.

    Salary cap zit volgens mij niet in MLO. Wel kan je een speler maar 10 wedstrijden gebruiken als je hem hebt gekocht. Daarna moet je voor veel geld z'n contract verlengen voor 10, 30(?), of 50 wedstrijden. Als je niet op let raak je dus je beste spelers snel kwijt.
    Ook nieuw is dat je bepaalde spelers die veel zijn gekocht, of veel contractverlengingen hebben gekregen tijdelijk niet kan aantrekken. Hiervoor is een soort afkoelingsperiode.
    Bij MLO lopen we wel erg achter de feiten aan. Veel mensen hebben al flink wat goede spelers in hun team.

    Mijn ervaringen online zijn verder positief. Heb nog geen lag gemerkt, ondangs een rood balkje wat soms omhoog kwam.
    Een wereld van verschil vergeleken met vorig jaar.

    Wel zuur dat ik gisteren als doorgebroken speler keihard van achter werd neergetrapt en geen rode kaart mee kreeg...
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Pes 2011 had sowieso niet erg veel lag hoor, waar dat fabeltje vandaan komt weet ik niet. Zelf heel veel MLO gespeeld en erg weinig lag gehad.
     
  5. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    Opzich wel leuk systeem met die contracten, krijg je niet binnen no-time een geweldig sterrenteam. Wel echt jammer dat er geen salary cap in zit. Was echt leuk geweest.

    Krijg nu ik dit lees echt enorm veel zin om weer MLO te spelen. Hoe zijn de stats van de spelers in vergelijking met vorig jaar.zijn die zo'n beetje hetzelfde gebleven als vorig jaar? Hoe speelt Diego capel? was echt een heerlijke speler op LH, LVA.

    Is altijd zo triest als ze weer je speler neerhalen als je 1 op 1 met de keeper komt. Echt! ik erger me soms dood aan die kneusjes online die niet serieus een voetbalmatch kunnen spelen.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Hoe speelde het overall? Gewoon, qua gameplay.
     
  7. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar in de eerste weken na release was het een drama. Lag, trage menu's, disconnects. Dat is geen fabeltje want ik heb het zelf gezien.
    Het kan natuurlijk goed zijn dat de gebruikersaantallen na de eerste weken zijn afgenomen waardoor de problemen minder werden.
    Maar vergeleken met vorig jaar is het nu echt stukken beter.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zoals je al van UN4 gelezen zal hebben, speel je on-line met pass assitance aan, dus als je vaak on-line speelt, kan je daar off-line ook beter aan wennen. Daarom staat-ie bij mij op 3 balkjes, tewijl ik het het best vind spelen op één balkje.
    Verder weinig nieuws: Camera op wide. Wel staat tackle assistence en schiet assistance bij mij uit. Bij schieten doe ik dat omdat anders de CPU voor mij teveel gaat bepalen in welke hoek ik schiet.
    Verder staat het commentaar (Duits!) bij mij uit en ook de muziek, want die is niet echt mijn smaak.
    Verder heb ik weinig veranderd; dat gaat wel komen als de patch voor de sprint-bug komt. Nu ben ik door de sprint-bug gedwongen controller 2 te gebruiken en na de sprintbug-patch moet ik alles weer opnieuw instellen voor controller 1. Dus voor andere settings wacht ik nog even.
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister een aantal potjes gespeeld (denk stuk of 9) en moet toegeven dat dit toch wel de beste PES is uit de serie.

    Het speelt onwijs lekker, en heb zelf eigenlijk geen rare keepers dingen gezien (komt maybe door de patch die ik moest installeren)
    Had de taal eerst op NL gezet, maar weer snel terug naar Engels rare benamingen bij sommige onderdelen.

    Vanavond maar eens beginnen met de ML, maar ben nog aan het verzinnen met welke club ik ga beginnen.
    Aankomend weekend maar eens de transfers doorvoeren en zelf aantal shirtjes en clubnamen in orde maken.
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    op xbox?
    zoja, hoe gaat het online bij jou?
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry heb hem zelf op de PS3 ;)
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Daarom zou salary cap ideaal zijn geweest.
    Het is nog niet de mode die ik hoop dat het gaat worden. Je wordt bijna gedwongen sterspelers te nemen, terwijl ik daar juist fel op tegen ben.

    Het feit dat niet iedereen beschikbaar is slaat ook nergens op, dan wordt het dus onmogelijk voor ons om Messi of Ronaldo te kopen :confused:
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klinkt goed! Jij hebt ook die geimporteerde versie (Arabisch) toch?
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    Klopt, en ben blij dat ik het gedaan heb.
    Wat betreft de kits tja als die niet in deze versie verschijnen op PESFAN dan verkoop ik deze en koop ik europese versie.
     
  15. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een half potje single player gedaan maar het voelt vrijwel hetzelfde aan als de 2e demo.

    Keepers lijken gefixed te zijn met de patch, geen rare dingen gezien.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh maar dat wisten ze hier allang hoor! Dat had ik ze al gezegd en ze geloven mij op mijn woord.....








    Toch? O-)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik wil het eerst met eigen ogen zien :p
     
  18. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Recensie WENB 9/10
     
  19. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het passen in de volledige game? In de demo heb ik vaak dat wanneer ik iemand inspeel en dan gelijk door wil spelen de bal maar 1 -2 meter ver komt. (A) langer ingedrukt houden helpt ook niet. Misschien komt dit doordat de speler dan geen "One Touch Play" kaart ofzo heeft maar het zou een beter raar zijn dat spelers zonder die kaart niet in een keer kunnen doorpassen toch?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    De enige game die ik de laatste jaren koop is de nieuwe PES. Nu lees ik dingen over pass-assistence... dat klinkt in eerste instantie niet echt aanmoedigend, maar goed, we zullen het zien. Of had de PES van dit jaar dat ook zonder dat ik het in de gaten had?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina