Ik zal het spel een dezer dagen ook mogen ontvangen, dus nodig me graag uit a.u.b. Bij voorkeur gezellige spelers die er ook wel wat van bakken GT: Gold Rush NL
Ik zoek ook nog leuke mensen, denk dat ik het wel redelijk kan speel de laatste tijd veeeel horde! Wil ook graag nog de singleplayer op Insane uitspelen. _0/ GT: MissCoupe
Ik zoek mensen voor online multiplayer, dus geen horde ofzo. Want in mijn eentje lonewolfen werkt niet echt als je de hele tijd tegen hele teams speelt. Obscure Thing is mijn GT:b:
Ik wil Horde waves 31-50 graag doen (Normal lijkt me eerst), Beast Insane als dat te doen is en Arcade coop. Gamertag: ResidentS
voor die gene die nog beats moeten halen. voeg me maar ff toe, ga waarschijnlijk zaterdag wel ff tot 50 halen. luigy wl
Kan er iemand nog een speler bij hebben voor Horde of Beast. Maakt niet uit welke moeilijkheidsgraad. Je mag me uitnodigen of toevoegen. GT=SolidVoltage
Ik ben altijd wel te porren voor versus. Ook zoek ik nog mensen om beast mode op insane mee uit te spelen en Horde op Hardcore en/of Insane (zonder mutators).
Zijn er mensen die vanavond/vannacht de gehele campaign op insane + collectibles willen halen? 1. PimIaden 2. 3. 4. add me.
Ben helemaal nieuw hier maar ben graag op zoek naar gears spelers. Heb gow1&2 gespeeld maar gow2 viel hard tegen en ben toen gestopt met live. Maar nu is Gow3 en heb ik weer een nieuw account. Dus een fris begin! Ben voor alles is versus/beast/horde . Voeg toe Gt: Bramdstichter
Ben niet zo goed in gears versus en zoek vriendelijke mensen om van te leren. Ben ook in voor horde en beast etc voeg toe GT: Jeroenske
Ik hoef eigenlijk alleen nog maar chapter 1 act 1 op 4 player coop. Iemand die even daarmee wil helpen, wil best daarna nog doorspelen hoor. Of iets anders doen, nog genoeg te doen voor alles onyx is.