1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de pass assistent dan zelf niet uit zetten?
    Want dat andere hem aanhebben is toch niet erg.
     
  2. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor jezelf kan dat. Echter ben je dan zwaar in het nadeel omdat je alles perfect op maat moet doen terwijl de tegenstander achteloos de meest fantastische passes geeft. Tevens kost het ook meer tijd om goed te passen,
     
  3. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan hou ik hem gewoon op 1 balkje.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Haha, dan win je nog....
     
  5. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals het in de demo is ga ik voor 1 streepje. (demo 2). Ook online.

    Je moet de game zo gaan masteren dat iemand op 4 balkjes gewoon geen kans heeft. Verdedigen goed leren, je positiespel naar een hoog nivo brengen, en dan laat maar komen die assistence kneuzen.
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54

    thx! Snelheid dus niet op -1 ditmaal?
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, gewoon op nul.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind 0 iets te snel in de demo. Ik zet hem dus wel op -1. Maakt dat nog uit online?
     
  9. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens hoe is de full versie eigenlijk online?
    Ik had vorig jaar een hekel aan mensen die het spel konden afsluiten zonder punten verlies, tegenstander krijgt dan ook geen punten.
    Dit jaar is er een systeem in pes dat je dit soort types niet tegenkomt had ik gelezen. Is dat echt waar?
    Ik kan niet meer wachten op het spel. Is hij de 13 in heel nederland uit of alleen maar in bepaalde winkels.
    Als hij 13 oktober in mediamarkt(roermond)uit is zou het fantastisch zijn, weet iemand er wat van?
     
  10. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat lijkt me lastig antwoorden omdat je volgens datzelfde systeem die mensen dus niet tegenkomt. :9
    Of er moet hier iemand zijn die regelmatig quit en dat kan bevestigen, maar dat lijkt me stug.

    In heel Nederland. En je kan 'm zeer waarschijnlijk wel één of twee dagen eerder bemachtigen ergens.
     
  11. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even pes 2o11 gespeeld.
    Zo zeg, wat is dit een zeer slecht spel.
    Dat ik dat nu pas inzie nadat ik een half jaar geen pes heb gespeeld maar alleen maar fifa 11. Dit spel is zo slecht dat mijn vertrouwen in pes 12 enorm dalen.
    Ik ga gewoon voor fifa 12.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    FIFA 12 is dit jaar ook niet best eerlijk gezegd, dus ik zou sowieso even afwachten tot EA nog eventueel wat zaken gaat aanpassen/fixen, of dat ie goedkoper wordt.

    FIFA10WC en FIFA11 waren qua gameplay echt beter dan FIFA12, vind ik.
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Verdedigen bij fifa is ook zwaar verkloot imo.. Bij pes heb ik ook nog niet onder de knie, maar zal wel komen

    Bij pes wil ik dat bij fifa heb ik geen eens zin om het verdedigen te leren.. Raar maar toch heeft pes IETS dat niet te beschrijven wat fifa niet Hebt
     
  14. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk kan jij PES 2011 gewoon niet. En dat daardoor je vertrouwen in PES 12 gedaald is, is denk ik onterecht. Er zijn zat (positieve) verschillen tussen PES 11 en 12.

    Gewoon oefenen. Als je de hele tijd FIFA hebt gespeeld is het toch logisch dat PES je niet, na 'even' gespeeld te hebben, ligt?
     
  15. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind FIFA 12 ook niet echt sterk ( heb hem zelfs al weer verkocht en wacht nu op PES 12 ) maar dit komt niet ( helemaal ) omdat EA gefaald heeft. Ze hebben grote nieuwe elementen toegevoegd, zoals de impact engine en het precisie dribbelen. Beide zijn nieuw dit jaar, en werken nog niet lekker en bevatten bugs, maar het is wel de fundering voor de toekomstige FIFA's wanneer dit geperfectioneerd is..

    Wilde dit jaar voor het eerst PES links laten liggen en FIFA het hele jaar door spelen, maar dit is na een week dus al vergeten. FIFA blijft niet mijn ding..
     
  16. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0


    Kan ik pes 2011 gewoon niet? Mijn excuses hoor maar als je in je beste periode tegen de 700 punten gezeten hebt met online ranking, ben je alles behalve slecht.
    En dat was ook met pes 2011.

    Kan je me uitleggen wat je positieve verschillen noemt?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dus je speelt honderden potjes van een game die je eigenlijk onwijs slecht vind?
    Je weet het zelf ook nog helemaal, of wel? :confused:
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een weekje fifa heb ik nog altijd niet het gevoel van waauuuw dit is een leuk spel,tegen de computer spelen is saai in fifa en online zit ik in divisie 5 waar je heel de tijd kindjes tegen komt die graag doelman zijn,toch altijd wel iets met fifa.
    Veel zin om PES terug te kopen en demo 2 speelt goed.
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister aan de ML begonnen in Portugal met Sporting.

    Ook de namen van de clubs in orde gemaakt en het weekend de shirtjes aanpassen.
    Wat me opviel is dat je gelijk een manager moet kiezen (naar jou keuze) en dat je gepresenteerd wordt aan de pers, daarna lijkt het wel redelijk op pes2011.

    Er is een assistent nu die je van alles op de hoogte houdt, zoals sterkte en zwakte van de tegenstanders.
    wat ik erg goed vind want ik moest een vrienschappelijke wedstrijd tegen Rosenburg BK, en daarin werd aangegeven dat Prica een gevaarlijke spits was (scoorde ook tegen mij) en dat Dorsin de linksback niet goed in zijn vel zat en niet goed zal spelen waarschijnlijk.

    Ik heb me speler daarop aangepast (jeugdspeler Shimizu aangetrokken) en die is erg snel dus hij ging er met alle gemak langs en fysieke duels waren zelfs geen probleem.

    Ik heb geboden op Fer (wil niet komen, te veel concurrentie) Vlaar ( zie Sporting niet als een stap hoger) en Luuk de Jong (deze is wel gekomen) en bij Luuk wordt er ook een hele presentatie gegeven (dat soort details vind ik juist extra leuk)

    CL voorronde is tegen Villarreal, een hele pittige tegenstander en het wordt erg moeilijk om ze te verslaan.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    @JonMurphy_PES
    Jon Murphy
    #PES2012DLC news will be announced in half an hour. Rosters, kit, players and items. Full details on Facebook and PES site. Release 11th
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina