1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben pas begonnen speel nu in de 8ste divisie geloof ik. Maar kwam er gister 1 tegen. Aanvallend bakte hij er niks van maar als ik de bal had kwam ik hem met moeite voorbij, als ik een skilmove deed had hij hem zo...
     
  2. Assaidi

    Assaidi Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Maat van me, defdonned nl, zeg net dat je ook tegen hem keepte.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zit nu ook in de 8e divisie en vind het wel al behoorlijk zwaar worden. Heb wel 2 gewonnen en 1 gelijk maar had er ook 2 kunnen verliezen. Vind dat met die divisies wel een erg leuk systeem. Heb nu nog 7 wedstrijden om 9 punten te halen.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Bij mij doen de EA servers het weer eens niet :mad:
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Zelfde verhaal, hij keepte ook en ik dacht toch maar weer even proberen. Hij scoorde er gelijk uit. Ik kan niet keepen dus de rest van de match niet meer gedaan. Hoop dat het snel gepatched wordt dan worden het weer eerlijke wedstrijden.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Me record in divisie 3 is 5 wins, 2 gelijk en 0 verlies :) Nog 3 wedstrijden en één puntje nodig voor promotie! - It's time to kick ass and chew bubblegum, but I'm all out of gum..
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Benieuwd hoeveel mensen er nog zo hoogstaan als
    Die back exploit gefikst is....
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit in 5 en is niet meer speelbaar online,iedereen is keeper waardoor je dingen ziet die niet normaal zijn,niks leuk meer aan en offline fifa spelen is echt saai zeg.
     
  10. SolaCe

    SolaCe Unidentified Gamers

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.285
    Leuk Bevonden:
    345
    Ik speel ook alleen nog maar tegen friends in mijn list. H2H compleet verziekt, wacht wel ff tot de patch er is, voordat ik weer online ga...
     
  12. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah mn player manager save game is ineens corrupt ofzo :confused:.

    Wil ik mn team managen, staat er ineens een keeper met nr. 10 zonder naam en als ik naar diegene scroll, loopt mn xbox vast:mad:. Ook het simuleren van een wedstrijd helpt niks en eerdere savegames van dezelfde career hebben t zelfde probleem. Aardig klote, kzat al in februari van t eerste seizoen.

    Half seizoen voor Jan Lul gespeeld!

    [​IMG]
     
  13. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Als je online in een verlenging zit in een cup match en je hebt nog een wissel lopen. Dan gaat die gewoon net zo lang door totdat die wissel er in staat. Echt wel twee echte minuten door gespeeld omdat de bal niet uitging en ik nog wissels klaar had staan. Uiteindelijk verloren, omdat die hoeren EA mij er uit gooide bij een 2-2 stand en de tegenstander won in de halve finale.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Kun je je team van carriere ook gebruiken in andere wedstrijden tegen vrienden? Kan me herinneren dat dit in eerdere versies wel kon.
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    IS het trouwens al zeker dat die back button gepatched wordt?
     
  17. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels alweer gepromoveerd naar de premier League met Oxford United, in 4 seizoenen tijd, 3 maal gepromoveerd. toch netjes al zeg ik het zelf.
    Ik heb al aardige talentjes uit de jeugdopleiding weten te vissen, mijn nieuwste aanwinst is een 16-jarige Rus die al een overall van 73 heeft,
    Verder bestaat mijn team van zo'n 25 spelers, voor een stuk of 16 uit jeugdspelers.
     
  18. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tegenstander in Career raakte net geblesserd,maar het spel ging door.
    Legt de scheids het spel stil,gebleseerde word vervangen,en daarna gaf de scheids een optetsbal en gaf de tegenstander de bal terug aan de keeper...

    dit wist ik nog niet...
     
  19. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Had ik ook al deze week had echt zo van wtf heb ik nou iets wazigs gedaan niks klopte bij me ajax meer. helaas me saves maar weg gegooid nu maar opnieuw beginnen.
     
  20. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit gelukkig nog niet mee gemaakt, hoop ook nooit dat het gaat gebeuren, erg kl*te !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina