1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :) Ja, echt wel. Alleen lijkt het erop dat de CPU wel weet wat ze doen en bij jou alles onbewust is.

    SPECIAAL VOOR MGWLEE.... DIT IS DUS EEN GRAPJE, ZOALS JIJ OOK EEN GRAPJE MAAKTE....
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  2. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    dit gevoel heb ik ook, ik heb geen bewijs ofzo, maar volgens mij heeft het iets te maken met de stats van je speler, of je in balans bent of uit evenwicht gebracht, en of de bal met links of rechts getrapt wordt (ook afhankelijk van of de speler in kwestie links/rechts/tweebenig is, zeg maar) de kans dat een mindere speler met zijn verkeerde been uit balans een foute pass geeft is groter... het komt idd raar over als je 'voluit' passt en het heeft een pisballetje tot gevolg, maar er lijkt een soort kansberekening achter schuil te gaan dat je dus daadwerkelijk een bal verkeerd kunt raken...

    had van mij niet gehoeven, maar ja, geef de CPU ook een kans :p
     
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet toch ff reageren, met vrije trappen heb ik ook heel veel last, maar weet niet of het bij jou helpt maar ik zet altijd een speler in het goal extra bij de verre hoek en die kop ik er meestal uit ;)
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat off the ball control vind ik trouwens wel een echte toevoeging. Ik lees er vrij weinig over hier, maar ik gebruik het constant (speel nog de demo). In eerste instantie had ik de besturing op 'Handmatig' staan, maar dat is haast niet te coördineren. Dan moet je en de man aan de bal en de vrijlopende teamgenoot besturen. Dus maar op 'Automatisch' gezet en dat loopt als een trein. Het gaat vaak genoeg fout, maar je teamgenoten lopen wel goed en slim weg en als de pass goed is, sta je ook direct één op één. Nu nog aan de afronding werken. :)
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat doe ik ook al jarenlang. Maar 9 van de 10 x kan ik er gewoon niet bij :D
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja als je een beerens daar neerzet :p haha of een aissati haha.

    Nee maar gelukkig vliegen ze bij mij er niet allemaal in :p


    Wat me trouwens ook opvalt is dat cpu vaak de bal terug legt uit het strafschop gebied waarna er een pegel volgt waar je u tegen zegt.

    Daar kan ik me wel iets bij voorstellen dat die moeilijk eruit te halen valt, wordt er wel erg boos om, omdat me verdediging lompt kijkt naar dat schot (maarja mijn eigen schuld)
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, het is wel handig om een lange speler neer te zetten. Maar heb daar niet altijd de tijd voor, dan moet je eerst 6 x switchen haha.

    Maar goed, ik hoop dat het gewoon aan mijn huidige skills ligt en dat ik veel oefening nodig heb.
     
  8. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al PES 2012 gespot? Of verwacht iemand hem morgen ergens te kopen?
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    In mijn gameslade....
     
  10. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik denk dat het op ze vroegst woensdag te koop is
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Is er al een option file met Premier League/Bundes Liga/Landen teams met kits en dergelijke voor 2012. Of zijn ze er al mee bezig, wil hem eigenlijk meteen geüpdatet hebben Vrijdag. :+
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat ik het heb getraceerd waar het probleem vandaan komt.
    Mensen die de Xbox op 60 hertz kunnen zetten hebben GEEN sprint-bug.
    Ik heb een 1080i die ik alleen op 50 hertz kan zetten en heb dus die bug.
    Als jou TV op 60 hertz hebt staan heb je dus geen probleem. Zet je jouw TV op 50 hertz, zul je zien dat je die sprint-bug wel hebt.

    Ik heb dit doorgeven aan Adam en gezegd dat hij dit moet opsturen naar het ontwikkel-team in Japan.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar woon jij juist ;)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    En verzonden via Gamedumper! Nice, koste me nog net geen €40 en dus hopelijk morgen binnen. \o/
    Nu snel hopen dat die option file online staat, ik haat neppe shit. :+
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij staat in de folder van Media Markt (Alkmaar) voor € 39, mooie prijs!
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het bij mij.


    Maar vraag me af als scheidsrechters al jaren schandalig slecht zijn waarom doen ze er niets aan bij Konami.

    Of ze moet in Japan geen verstand van voetbal hebben uiteraard:D
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Meeste zullen hem morgen wel binnenkrijgen (levering). Ik denk dat hij direct de verkoop ingaat. Zo niet, dan heb je mazzel ;)

    Hav fun iig!
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat het zo slecht is, geldt vaak alleen als je tegen de CPU speelt. Die lijkt op de hoogste moeilijkheidsgraad altijd het voordeel van de twijfel te krijgen, als je VS een ander speelt is dat niet zo. Maar hij is inderdaad al jaren slecht. Zo zijn er nog veel meer dingen al jaren niet zo goed. Dat geldt overigens ook voor Fifa.

    Tyrant zei het geloof ik ook al, het voetbalgame genre lijkt steeds slechter te worden. Het wordt volgepropt met allerlei shit, maar niemand lijkt het nodig te vinden een voetbalgame te maken zonder al die bugs en shit.

    PES 2012 is niet het ultieme voetbalspel, er zitten teveel bugs en irritatiepunten in de game. Het is beter dan 2011, daar zaten nog meer bugs in. Nu heb je tenminste regelmatig het gevoel dat als er iets mis gaat, dat het jouw schuld is. Maar het kan en moet nog zoveel beter.
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop het! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina