Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Maar dan is het andersom toch wel zo? Als je een season pass neemt hoef je de lce niet te nemen? dus iedereen die de lce neemt, maar toch alle dlc wil komt bedrogen uit en had beter de gewone editie en een season pass kunnen nemen? Of zijn de overige auto's van de season pass te downloaden en is dat samen met de lce even duur als de gewone editie met een season pass?

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    - De VIP Car Pack (2011 Bugatti Veyron Super Sport / 2011 Ferrari 458 Challenge /
    2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera / 2010 Noble M600 / 2011 RUF Rt
    12 R).

- De limited Launch Bonus car pack (1965 Ford Mustang GT Coupe / 2011
    Koenigsegg Agera / 1997 Lexus SC300 / 2011 RUF RGT-8 / 2011 Tesla Roadster
    Sport).
    - Een add-on pack met 10 auto?s van ?American muscle cars?
    - Custom-designed BMW auto?s van de ?Forza Motorsport 4 BMW Design Challenge?.
    - VIP lidmaatschap status binnen de Forza community, inclusief speciale erkenning in
    nieuwe community features, leaderboards, ForzaMotorsport.net en meer.
    - Een boek getiteld ?Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear,? geschreven
    door het ?Top Gear? team. Het is een 96 pagina tellend boek welke de in game auto?s
    van de ?Autovista? experience? beschrijft en bevat beelden uit de game en Top Gear
    foto bibliotheek.
    - Een vinyl sticker set met de logo?s van ?Forza Motorsport 4,? ?Top Gear? en Turn 10.

die muscle carpack wordt DLC
    die VIP misschien, in forza 4 is ook een VIP DLC geen idee of dat degene was die toen bij de LCE zat
    verder heb je de Limted Launch Bonus carpack die wordt geen DLC
    en je bent VIP; dit hield in forza 3 in dat je soms gratis auto's krijgt en je auto's/set ups etc. meer naar boven gaan in het Auction house, denk dat het ongeveer het zelfde inhoudt
    -mooi boekje van topgear
    -glow in the dark stickertjes8)
    -en steelcase

sommige mensen vinden dat het waard (ik) sommige niet

maar je krijgt idd wel heeeeel weinig extra's qua auto's

3. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Maar dat is wat je krijgt bij de lce toch? Ik bedoeld dat je met een season pass en de gewone editie meer auto's hebt dan alleen de lce. Kan je die extra auto's dan nog downloaden als je de lce hebt en geen season pass? Of ben je dan veel duurder uit?

4. Djinnax

Djinnax Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees hier vanalles over die season pass voor 2400 MS Points. Deze staan idd al online op de marketplace. Maar ik had begrepen dat je met deze season pass idd een aantal DLC kon downloaden waaronder over een aantal maanden een aantal nieuwe tracks. Maar ik lees hier op het forum dat het enkel om alleen wat nieuwe auto's gaat... Daar ga ik echt geen 2400 MSP aan uitgeven. Liever een aantal nieuwe tracks die ik een keer los bijkoop voor 800 MS points.

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon slecht dat het bij Forza 4 qua extra's, downloads etc altijd zo onverzichtelijk is, je hebt een season pass, een limited collectors edition, downloadable content, een gewone editie en auto's die je weer alleen bij bepaalde winkels krijgt. Maar de inhoud en overlap van die extra's is altijd erg onduidelijk bij forza.

6. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De echte forza fans kopen de LCE :b:

Dat boekje is wel leuk om eens te doorbladeren..
    En mochten het vette stikkers zijn, komen ze misschien op mijn Mini cooper..

7. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt al een Mini op je achttiende?! Doe je goed! :D

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ja die lijst krijg je bij de LCE
    en dit "Kan je die extra auto's dan nog downloaden als je de lce hebt en geen season pass? Of ben je dan veel duurder uit?" begrijp ik niet

9. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    DS3 zit gewoon in de game :p

Hmm dat is dan ook de laatste keer dat ik LCE van forza koop :)

10. Djinnax

Djinnax Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sowieso altijd huiverig voor pre-orders. Ben altijd bang dat ze nooit op de release dag leveren, waardoor je vaak toch liever een paar eurie extra betaald dan dat je moet wachten.

Forza 4 heb ik dan uiteindelijk toch maar gepre-orderd bij de Wehkamp. Levertijd staat op 1 week. Ik geloof nooit dat ik die game vrijdag binnen heb. Maar we zullen zien...

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het maar een hoop onduidelijk gedoe van T10. Waarom niet gewoon lce=full package en standaard editie. Season pass slaat eigenlijk nergens op. Wilde 'm eerst aanschaffen, maar aangezien ik reeds LCE heb besteld, waar de 1e dlc van seasonpass al in zit, lijkt me dat niet nodig. Meeste add-ons koop ik later wel.

12. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    season pass heeft dus 7x dlc en de LCE maar 4x :emo: lekker dan

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, daarom heb ik ook de LCE gekocht, maar blijkbaar loop je dan nog van alles mis doordat bepaalde winkels auto's weggeven die niet in de LCE zitten? En de Season pass geeft je dus alle dlc, die maar deels in de LCE zitten? Dus moet je alsnog apart downloaden en en benieuwd of je dan duurder uit bent dan de gewone versie en de season pass samen.

Gewoon dit:
    Normale editie+Season pass of
    LCE+ losse ontbrekende DLC

Kom je dan op hetzelfde aantal auto's uit en dezelfde prijs? Of kan je beter dan de season pass en gewone editie kopen ipv de LCE (dan mis je alleen wel de andere extra's, maar ik heb het alleen even over auto's).

Precies, je wilt de game en je wilt alle auto's die er voor de game zijn en daar wil je best wat voor betalen, dat moeten ze toch niet allemaal zo ingewikkeld maken?

14. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ik zit nu te twijfelen wat ik beter kan doen: m'n LCE annuleren, normale editie kopen met de Season Pass of m'n pre-order van de LCE gewoon laten staan en later de resterende DLC kopen (zonder Season Pass)...

Als het nou wat duidelijker was gedaan door Turn 10... Als het blijkt dat de LCE onzin is qua DLC, dan bespaart het me toch zo'n €24 als ik de normale editie haal en evt. later die Season Pass.

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Dat heb ik dus ook, wat is nou beter, en waarom maken ze het elke keer zo fucking ingewikkeld. Ik laat maar gewoon de lce preorder staan, zitten geloof ik nog wat andere extra's bij al weet ik uit mn hoofd niet eens wat :p De dlc die dan nog niet erin zit download ik dan later wel los. Kan me niet voorstellen dat je veel duurder uit bent dan die hele season pass en normale editie. En die season pass geeft alleen de dlc heh? Geen exclusieve auto's die je zonder season pass niet krijgt toch?

16. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, allemaal zo ingewikkeld. Het is net of ze het expres doen...
    Ik laat men LCE gewoon staan. Komen er DLC's met auto's koop ik die toch niet, track's wel.

En ook echt ongelooflijk dom van die pre order cars, ik wil die Mini clubman zo hard maarja als je alles moet gaan uitpluizen om hem op de release te ontvangen + nog eens die auto kan je lang bezig zijn...

[offtopic] ja, MINI rules }:] (http://s775.photobucket.com/albums/yy32/triples12/Cooper/?action=view&current=IMG_4666.jpg) ik weet wel nog niet waar de stikkers zouden passen [/offtopic]

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Belachelijk; 18 en dan al zo'n dikke bak. ;);)

Mooie auto hoor, wees er zuinig op. :b:

On-topic, ik zie het wel... bij FM3 vond ik het ook al zo lastig en bleek later dat ik sommige dingen dus gewoon dubbel had gekocht. Stom dat ze niet eens de pakketten die bij die LE zaten gewoon hadden geblokkeerd. Je moet immers codes invoeren.... ach ja. Hebben ze iig weer geld verdiend.

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Nee LCE + losse DLC is meer auto's
    prijs geen idee want weet de prijse van alle DLC's niet maar zal niet super veel verschillen uiteidenlijk

ik wil die mini ook die clubman dan <3 ff kijken of ik hem alsnog ergens kan scoren en misschien kan je die auto's ook wel gewoon in de auction house ofzo kopen

Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Bij Auction house zul je waarschijnlijk enkel die auto's zien die je hebt als DLC! Was ook zo in FM3 en lijkt me logisch. Vermoed dat ze na verloop van tijd gewoon te koop zullen zijn in één van de DLC pakketten!

20. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Exionche, i beat your time! Gheghe!

Oh ja ik laat mijn pre order LCE staan, niet te moeilijk war erbij zit zie ik wel.
    Zolang ik die game maar krijg!
    Zag dat je ook een car club kon beginnen, das ook wel cool!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina