[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hoe speelt de game online? Is er veel lag en krijgt men het ouwe pes gevoel weer terug.
    En over het passen vond ik in de demo al raar! Soms geven ze een ziekenhuis bal en soms een kannonpass! Als je volledig zonder hulp speelt, speel je dan ook daadwerkelijk zonder help? Kan je dan zelf bepalen hoe hard een pass/steekpass gaat. Vind ik wel belangrijk om te weten en hoe stel je het passen zonder hulp in als je online wilt spelen?
     
  2. Gi-Joe

    Gi-Joe Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0


    Zeker waar. Ik herinner me dat uit de demo. Dat een middelmatige speler van Glasgow er in één wedstrijd 2 perfect binnenkrult. En dat is een wedstrijd van 10 min... =(

    Ikzelf ben vooral blij dat de keepers op een acceptabel niveau lijken te acteren nu. Ik twijfel nu toch weer om em gewoon te halen. Het blijft toch PES :emo: Het is niet zo makkelijk om em te laten liggen.

    Het is daarnaast altijd makkelijk om de game af te zeiken. Zeker wanneer er hele rare mankementen aan de game lijken te zitten, bv de keepers. De gameplay (en dan vooral de onvoorspelbaarheid) maken voor mij al heel veel goed.
     
  3. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Op gamereservering.nl kan je hem al niet eens meer bestellen, volgens mij. Heb ik geluk da ik hem vanmiddag nog besteld heb. Goedkoopste volgens budgetgaming.nl :D
     
  4. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik hem toch ook maar besteld... Al is dixons een goede tweede met € 39e en gamedumpert een goede derde... :)
    Nu snel hopen dat de status veranderd in "verzonden"....
     
  5. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu ik van jou hoor dat ie bij Dixons voor 39 verkocht gaat worden had ik misschien beter dat kunnen doen. Dan heb je hem tenminste op de release in huis: gewoon ophalen uit de winkel. Nu hebben we natuurlijk wel de kans dat het spel eerder verzonden wordt dan de 13e of 14e. Spannend hoor :).
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Op Mycom.nl, Dynabite.nl en Dixons.nl staat hij inmiddels ''op voorraad''. Voor diegene die geïnteresseerd zijn. ;)
     
  7. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie op die site's staan: woensdag 12 oktober ( morgen ) ....
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Er staat ook dat hij op voorraad is, morgen staat voor waarnaar hij bezorgt wordt. Ik weet niet of de voorraad op de site ook de voorraad in de winkels aangeeft.
     
  9. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of bij Gamereservering je status van bestellen erbij komt te staan (1e keer dat ik een game daar bestel), maar bij mij staat er alleen nog betaald. |:-

    Hebbe hebbe hebbe :D
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zou wel lachen zijn als hij vanmiddag hier en daar in de winkels ligt. Eerste potje wordt dan Zweden - Ned.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Die heb ik van de week gespeeld, vraag maar niet om de uitslag. Het was op Topplayer, dat zegt genoeg. Klote Zlatan.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Mwoehahah! Laat me raden, je stond 2-0 voor en in de laatste 10 minuten schieten ze er 3 in? :p Ik doe hem dan ook op Prof, speel het spel gewoon niet op topplayer. Misschien over een paar maanden ofzo. Merk ook dat de camera een flink verschil maakt. Ik vind de camera langs het veld het mooiste, maar het is dan moeilijk diepte in te schatten, waardoor je vaak naast een speler instapt ipv op. Misschien is die blimp positie het fijnst, al zie je dan weer weinig van de spelers enzo.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
  13. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is de verdediging van Nederland zwaar dramatisch?
    Ik heb gisteren serieus met 2-5 verloren tegen Noord Ierland. Koppend verloor ik achterin alles.
    Dit was op Prof trouwens. :eek:
     
  14. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Verheug me steeds meer en meer op deze game, ga toch lekker koppig een paar winkels bellen vandaag om te informeren of ze m al hebben :)
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik verloor met 3-2 op Topplayer, de verdediging van NL is niet best, maar dat is eigenlijk best wel realistisch :+
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik hoor het wel! Vanavond trainen dus vandaag gaat niet lukken, maar morgen wil ik wel ff spelen :cool:.
     
  17. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan ik sowieso niet de status van mijn bestelling daar zien, omdat ik geen account heb gemaakt. Maar ik wacht vol verwachting af op het mailtje met als onderwerp: 'uw bestelling is verzonden'.

    SPEEEEEEEUUULUUUHHH! 8)
     
  18. badfixation

    badfixation Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net een smsje van Nedgame dat hij voor me klaar ligt.
    Zo maar eens richting de stad (Nijmegen)!
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Met het eerste te beginnen: Online speelt zonder lag, waar overigens onmiddelijk aan toegevoegd moet worden dat je niet weet hoe het werkt als het spel in alle landen uit is gekomen. Nu is het nog rustig.
    Wat die passen betreft: Voor mijn gevoel gaat het het beste met het pass-balkje op 1. Op manual ( 0 balkjes ) hoor je de meeste controle te hebben, maar voor mij is dat niet het geval, integendeel!
    Wat die steekpass betreft: Die heeft inderdaad soms dat het heel hard gaat bij een keine aanraking. Iets wat vooral bij de meer automatische settings voorkomt, lijkt mij.
    Online passing kan je alleen vanuit het ingame menu instellen als ik me niet vergis. Dat heb ik wel van horen zeggen, dus ik kan er naast zitten.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
  20. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoop dat ze hem ergens hebben in Eindhoven.
    Weet iemand dit toevallig ???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina