1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm al bijna uitgespeeld! :eek::eek:
     
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3: Game of the Year Edition had een geweldige handleiding erbij. Echt heel gedetailleerd en alle perks en effecten stonden beschreven. Bij de standaardversie was dit een stuk minder geloof ik, maar bij Bethesda vertrouw ik wel op een uitgebreide handleiding, zeker omdat ze er ook zo'n papieren map bij stoppen. :)
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die goeie ouwe tijd. Had je je game gescoord, daarna in de bus naar huis boekje doorbladeren!! hahaha
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh yeah. :cool:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Niks lockpick, hup Skeleton Key. :+
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha ja he, ik heb echt dat boekje van Commandos 2, Prince of Persia 3D, Rising Lands en Diablo II zoooo vaak doorgelezen. Altijd in bed 8).
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan kan er nog steeds een verschil in het Lockpick systeem zitten... maar goed. :'-(

    Ik vond die van Starcraft echt té moeilijk. Zo vaak proberen te lezen, haha.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    :):
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Shiiiit, Grand Theft Auto Vice City echt te vaak helemaal doorgenomen. _O_
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij Oblivion niet, standaard editie heeft dikke en uitgebreide handleiding, 5th anniversary edition een veel dunnere met veel minder info.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar correct me if i'm wrong...in Oblivion waren de schaduwen toch helemaal niet je vriend? Het was niet zoals in Splinter Cell, dat je echt in schaduwen kon wachten. Skyrim zal dit nu hebben zo te horen, ook kun je kaarsen/toortsen/etc doven, dus de omgeving zo donker mogelijk maken om lekker chill te kunnen sneaken en als je wil..een moord plegen, i like!!!!!

    In Oblivion bleef het volgens mij echt bij...achter pillaren,muurtjes wachten en niet gezien worden, en een invisibility spell gebruiken. Had niet verwacht dat sneak elementen echt verbeterd gingen worden, dus echt nice.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nou volgens mij was dat in Oblivion wel zo , in donkere hoekjes werd je altijd veel minder snel gezien dan waar het licht was namelijk.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jawel, in Oblivion had je dat oogje, hoe helderder die was, hoe meer zichtbaar je was.
    In de schaduw vervaagde dat oog, dus schaduw hielp zeker wel.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh ja inderdaad, ik lette altijd op dat oogje als ik bij een huisje wilde inbreken, zodat niemand mij zou zien. Maar lichten konden wij nooit doven in Oblivion, en er waren ook geen speciale assassination moves, nu wel heb ik begrepen,heel cool.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat was nog niks, zoek de handleidingen van de oude Fallout's nog maar eens op. a.k.a 'the Vault dweller's survival guide'

    dat waren hele boekwerken van 100 pagina's of meer.

    Jammer dat dat er helemaal uit gaat ten faveure van digitale handleidingen. Vooral bij een RPG voegt het toch wel wat toe.
     
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Hmmmz ik kan niet meer wachten. Heb oblivion maar ff besteld. Heb ik wat te doen :D tot skyrim.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dikke shit. Altijd leuk om te sneaken en iemand te killen of te bijten.... ;)
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Vorig jaar kreeg je nog een fatsoenlijk boekje bij FIFA hoor. Stonden onder andere alle tricks in en hoe je die moet uitvoeren etc. Niet dat een boekje me wat boeit, maar dit jaar heeft het boekje niet eens een cover :+.
     
  19. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    wel beter. als je nu in stad A iets steelt of iemand vermoord, en je gaat dan naar stad B dat ze je daar niet kunnen pakken. loop je weer terug naar A dan herkennen ze je en word je gepakt.

    http://i.imgur.com/MVJpGh.jpg
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend van de main storyline? Of moeten we met z'n allen 24/7 dragons poppen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina