[Gears Of War 3] Horde 2.0

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 sep 2011.

  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 x wave 50 gehaald op Gridlock met 2 man, ging heel smooth moet ik zeggen. Ook op Overpass was het goed te doen. Op Sandbar vond ik het toch een stuk lastiger.
     
  2. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Dan had de host die "super reload" mutator aangezet (en vrijgespeeld)
    krijg je als je met ieder startwapen op de pistol na 100 kills hebt gemaakt in versus.

    heb er gisteren zelf ook even mee gespeeld en dan wordt het wel heel makkelijk hoor. Niet minder leuk overigens\o/
     
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    De tering, ik begin helemaal verslaafd te raken aan horde zeg:9
    Iedere keer als er niemand online is ga ik ipv multiplayer horde spelen.
    Enige nadeel dat er ook veel quitters in horde zitten, waardoor level 30 in een keer best lastig wordt als je met zn 2en bent waarvan je de ander niet kent en die 99,99% van de tijd geen mic heeft.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou vind er geen uitdaging meer bij hoor :p
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach man samen multiplayer is veel vetter!

    Horde vind ik zelf echt heel snel saai worden. Ik dacht dat al die upgrade dingen zo tof waren in horde. Dat is het opzich ook wel. Maar het maakt het nou niet heeeeel veel boeiender om het nou voor langer leuk te maken.

    Neh multiplayer is meer mijn ding.

    Maar als iemand eens alle waves op insane wil doen, voor die medailles! Ik doe graag mee!
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik graag morgen horde mode wave 50 halen. Vanaf iets na de middag online morgen. Als er nog mensen zijn, mag je me altijd toevoegen: Boss BE
    Grtz
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Die boomers en grinders zien er geniaal uit nu hhaa _o-
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Grinders met hun mega ding :lol:
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als er vnv nog serieuze horde wordt gespeeld, invite me maar.
     
  10. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat is die Silverback overpowered op normal .... Zonder Silverback sta ik 1 eerst of tweede qua kills per wave maar zodra iemand iemand die Silverback heeft haal ik maar 3 a 4 kills ofzo en diegene met Silverback wel 17 of 20 of wel meer .. Kan ik net zo goed in cover blijven en niks doen. Ik speel nu al geen Pulic Horde meer om die reden maar Private Horde zonder Silverback .. En dan nog die mongolen die zonder nadenken de eerste Commando post ofzo ergens neerzetten grrrrrrrrrr :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die Silverback krijgt vaak alle kills inderdaad. Maar lekker belangrijk over die Command Post, je kunt altijd een tweede Command post bouwen, kost maar $2000.
     
  12. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik bedoel de ene bouwt de eerste Commando post op de verkeerde plaats en iedereen bouwt dan verder op de verkeerde plaats zodat de uitval basis helemaal verkeerd staat ... Bij de map Hotel ofzo is het binnen echt makkelijker te doen dan buiten heb meerdere keren mee gemaakt dat ze buiten hun uitvalbasis maken ...Of iedereen bouwt maar wat verspreid over de hele map zodat dat je overal wat hebt maar nergens iets goed
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Tja, dat is altijd het risico als je met onbekende speelt. Teamwork laat dan te wensen over. |:-
     
  14. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    is het trouwens ook mogelijk om bij match finding een moeilijkheid in te stellen? ik heb het namelijk niet kunnen vinden. ik zou namelijk graat hardcore spelen zodat
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee niet mogelijk. Net zoals het niet mogelijk is om verder te beginnen. Daarvoor zal je private horde moeten doen.
     
  16. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag is toch tickers day voor Horde 2.0 op gears of war 3 ?

    nu zie ik bij events & calendar "The gears of war 3 server is not available at this time. Please try again later"
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nope 18 october
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zoek een groepje mensen die in een ruk Horde Insane willen uitspelen tot level 50!
    Misschien is het makkelijker om dat volgende week dinsdag te doen tijdens het Ticker Event. Al twijfel ik daar over of dat wel zo makkelijk is.

    Add me op XBL of zend hier even een berichtje als je zin en tijd hebt om dit te doen! Mensen die maar een uurtje kunnen heb ik niets aan. Ik wil graag van level 1 tot level 50 in een keer halen, voor de Ribbon en medailles.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik zeg je tickers zijn je allergrootste vijand op hardcore en insane.
    Op hardcore lig je al na 1 ticker down die te dichtbij komt..
    tenzij iedereen zijn geld in barriers steekt, kom je echt niet ver tegen tickers :p
     
  20. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Nee man, je gaat gewoon overpass spelen met die tickerdag. Iedereen boven verschansen, kan je 2 turrets daarboven bouwen + 1 sentry gun op de enige route. Die barriers heb je niet zo veel aan aangezien die tickers die toch opblazen. Zou ik alleen die laatste barriers bovenaan bouwen als laatste beschermingslinie. Ze kunnen dan alleen maar via 1 route omhoog, als je dat met 5 man covered waarvan 2 met turrets, dan nog 1 die een silverback koopt. Dan na verloop meer command posts unlocken en meer van die sentryguns / decoys plaatst. Moet dan toch een cakewalk zijn ;-)
     

Deel Deze Pagina