Fiasco.......
Ik ben jou een jaar of 6 geleden, haha. Geloof mij maar, offline pessen is totaal anders als online pessen.
Je kan zelfs offline 1 tegen 1 niet vergelijken.
Online is ene keiharde, zuigende wereld. Waar je eigenlijk alleen tegen bestand kan zijn als je zelf heel goed bent, of...... heel erg handig kunt pessen met topteams.
Ja, is er nog een derde: je kan ook natuurlijk tot de groep behoren die het echt helemaal niks uit maakt of je verliest, en hoe. Dat kan.... maar zo zit ik niet in mekaar, zo eerlijk ben ik dan wel, ;-).
Ik was altijd en speler die lekker positiespel speelde, beter was, domineerde, en altijd verloor door een schijtgoal via via tegen barca in de laatste minuut. Totdat ik de pes dvd had gedownload....... En dan gaat er een wereld voor je open. Hierna ben ik vele malen beter geworden, en ik kan het opnemen tegen iedereen op die ranking.
(spreek over oude pessen, deze heb ik nog niet)
Ik kan echt iedereen aan raden om die dvds eens te downen, gaat over oude pesses, maar er zit nog zoveel in wat precies hetzelfde is, dat je toch heel veel zaken kan gebruiken.
Het belangrijkste is misschien wel dat je leert hoe die engine werkt.
1 waarschuwing, ga je die dvds inzien, dan zul je ook alle cheats ineens zien. (ook daar gaat een wereld voor je open, wel een wereld vol met bagger, maar ok, je kan het maar beter wel weten wil je deze game wilen masteren.) Dat heeft voor mij de singleplayer ervaring compleet verkloot. Maar goed. je bent online speler of niet.
Laatst bewerkt: 12 okt 2011