ik heb dit op het internet gevonden.... een matrix online spel ofzo kijk ff....... http://thematrixonline.warnerbros.com
"The Matrix Online is currently being developed for PC only." Humz, misschien dat ie nog op Xbox uitkomt, maar in Live Gaming forum hoort ie sowieso niet thuis. Ik verplaats hem wel naar Xbox Games forum.
Maakt mij niet uit of ie nu op de Box of op de Pc komt het idee is wel vet gaaf,een online universum ala Everquest maar dan de Matrix......Cool.
wat ik me dus afvraag............kan je bij elk stuk een gebouw op en dan van gebouw naar gebouw springen en dat je bv terwijl je springt onder je een gevecht ziet tussen 2 andere en dat je dan gezellig naar beneden springt. als dat mogelijk is word het de bom.... want ik vond het jammer van spiderman dat je niet verder naar beneden kon.
bullet time is WEL mogelijk!!!!! lees de faq op de site!! btw je kan je inschrijven voor beta-tester. lijkt me ubergame
Als dit voor de Xbox komt: Prepaire to get you're ass kicked! Alleen snap ik nog steeds niet hoe ze bullet-time kunnen realiseren waneer je met 2 spelers speelt.. In bullet-time gaat de tidj toch langzamer. Dus zou bij de andere speler de tijd toch ook langzamer moeten gaan?
Ja, maar als je honderdduizenden of zelfs miljoenen spelers hebt is er altijd wel iemand die de tijd wil vertragen. Hoe zou dat dan opgelost moeten worden?
tijd langzamer laten gaan alleen voor degene in het gevect dus een straal van 2 a 3 meter ofzo en daarbuiten merken mensen niks?
Ja precies. Dat je misschien niet constant met elkaar kan matten, behalve als je dat echt aangeeft en je een beetje afgeschermd wordtvan de buiten wereld
Maar je kan dus niet zelf in je uppie in Bullet-Time gaan WOAAH, ik zie net dat het een MMORPG word Normaal zou ik zo'n spel niet gaan halen, maar hierover begin ik er te twijfelen.. Overigens, een leuk FAQ zinnetje: Q: Can I be The one? A: Maybe you should ask the Oracle that question
dat zou wel de bom zijn als er op een gegeven moment iemand The One word. Maar dan ook echt maar 1 persoon........ loop je daar gezellig over straat zie je ineens een gozer over je kop heen vliegen. Lijkt me echt vet!
blijkt dat een of andere sukkel the one is die er genoegen in schept anderen voor de lol te killen . Ze zouden het dan wel erg moeiljk moeten maken voor iemand om the one te worden.
Ik kreeg net al een telefoontje.. 1 of andere Morpheus moest me spreken.. Ging over 't redden van de aarde ofzowiets Heb maar opgehangen, ik houd helemaal niet van dat slap gezever voor 't weekend.