1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dit is de runbug... Dacht dat dat een animatiedingetje was, maar niet dit...

    Jezus, zo kun je een spel toch niet op de markt brengen? Kan niet eens een normaal sprintje trekken...

    Uberfaal.

    Gaat Konami daar via een update nog wat aan doen, want dit kan echt niet :mad:
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik moet alleen maar tegen mensen uit D1 8)
    Kan ik dat nog ergens instellen?
     
  3. badfixation

    badfixation Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er ook stront ziek van. Ik speel nu op 480p, enigste setting waarbij de sprint bug weg blijft. Zou graag weer op 1080i spelen. Weet iemand waar dit soort fouten gemeld kan worden?

    Ik zit nu ook op Pesfan.com, maar ik zie nergens een reactie van Konami..
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Konami is allang op de hoogte van die sprint-bug en er wordt aan een fix gewerkt.
    Zelfde geldt voor de bug dat jij ook een loss-percentage krijgt als je tegenstander weggaat.
     
  5. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je met de Master league offline de normale spelers krijgen? ipv die droeftoeters die er niks van kunnen zoals Macco enz. |:-
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Patch downloaden, geven ze ook aan in de game. Dan is alles up to date.

    Ik speel nooit online, vandaag wel gedaan en dat is te merken. Ondertussen tien wedstrijden gespeeld, maar ben fucking slecht. Ik kan gewoon nooit verdedigen, ik kom altijd te veel naar voren en dan gaan al die beunhazen via de zijkant spelen -> naar binnen en dan snel een pas geven naar een ander. Vijf keer verloren, drie keer gelijk, twee keer gewonnen en dan leaven ze net voor het einde. WAAROM GUN JE ME DIE WIN AN QUICK MATCH ACHIEVEMENT NIET! :+

    Ik ben gewoon echt een speler die gewend is om altijd tegen de computer te spelen of offline met vrienden. Vroeger op de PS2 met PES, jaren lang met FIFA deze generatie en de laatste jaren weer PES. Altijd gewoon tegen de CPU. Dat zie je gewoon ook in mijn spel, ik tik altijd heel rustig en probeer van alles op te bouwen. Zoeken naar een tof gaatje en dan uithalen. Online is het alleen maar stress, iedereen rent voor zijn leven naar de goal en doet niks anders. Hup allemaal via de zijkant, afgeven en dan hopen dat de AI ongelofelijk dom is van de keeper wat het ook is. Gelukkig vrijdag option file, en volgende week verloopt mijn Gold ofzo dus fuck online. :+
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Champions League gespeeld. Moest ik met Ajax tegen Barca. Wat een slachting, ik kon wel janken. Uiteindelijk is het bij 5-0 gebleven. Dieptepunt was toen ik met Janssen tegenover Alexis Sanchez stond en hij me begon uit te dagen door een stuk of 10 scharen achter elkaar te doen. Uiteindelijk hapte ik maar en ja hoor, ik werd finaal het bos ingestuurd.

    De CPU is echt een lul in dit spel. :+
     
  8. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    in de pes shop kun je hem met 100ptn vrijspelen
     
  9. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi, maar Konami had het spel zo nooit mogen uitbrengen. Ik zet mijn Xbox nu uit. Dit is geen doen.

    Voor mijn goede begrip Han, wordt de bug verholpen met een update die automatisch in beeld verschijnt zodra beschikbaar?
     
  10. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Fiasco.......

    Ik ben jou een jaar of 6 geleden, haha. Geloof mij maar, offline pessen is totaal anders als online pessen.

    Je kan zelfs offline 1 tegen 1 niet vergelijken.

    Online is ene keiharde, zuigende wereld. Waar je eigenlijk alleen tegen bestand kan zijn als je zelf heel goed bent, of...... heel erg handig kunt pessen met topteams.

    Ja, is er nog een derde: je kan ook natuurlijk tot de groep behoren die het echt helemaal niks uit maakt of je verliest, en hoe. Dat kan.... maar zo zit ik niet in mekaar, zo eerlijk ben ik dan wel, ;-).


    Ik was altijd en speler die lekker positiespel speelde, beter was, domineerde, en altijd verloor door een schijtgoal via via tegen barca in de laatste minuut. Totdat ik de pes dvd had gedownload....... En dan gaat er een wereld voor je open. Hierna ben ik vele malen beter geworden, en ik kan het opnemen tegen iedereen op die ranking.

    (spreek over oude pessen, deze heb ik nog niet)

    Ik kan echt iedereen aan raden om die dvds eens te downen, gaat over oude pesses, maar er zit nog zoveel in wat precies hetzelfde is, dat je toch heel veel zaken kan gebruiken.

    Het belangrijkste is misschien wel dat je leert hoe die engine werkt.

    1 waarschuwing, ga je die dvds inzien, dan zul je ook alle cheats ineens zien. (ook daar gaat een wereld voor je open, wel een wereld vol met bagger, maar ok, je kan het maar beter wel weten wil je deze game wilen masteren.) Dat heeft voor mij de singleplayer ervaring compleet verkloot. Maar goed. je bent online speler of niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    In 2011 je tv op 480p moeten zetten om een game fatsoenlijk te kunnen spelen :emo:__________________!!!!

    Echt de grootste grap ooit.
     
  12. Sulaymanb

    Sulaymanb Guest

    ik heb nu zeker 10 potjes gespeeld online en 0 x last gehad van sprintbug ik vind dit juist de vetste pes tot nu toe en ik speel altijd al fifa wat is die sprintbug nou?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2011
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Is alleen offline, online geen last van de sprintbug.
     
  14. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah yes, bij 't spelen van offline.. is een vrijetrap voor de tegenstander (CPU) altijd nog steeds standaard een goal.. of het nu real madrid is, of rck waalwijk..
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat denk ik wel,
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb er zelf in de demo ook geen last van gehad :) Volgens mij is het dat je speler even stil blijft staan tijdens een rush naar voren. Dus als je linksbuiten dan de back voorbij is, dan blijft ie stilstaan, zodat de back weer terug komt.

    Vervelende situaties natuurlijk :)

    Verder vind ik dit ook zeker de lekkerste pes die ik op deze generatie consoles heb gespeeld. Not even close. Jammer dat 1 bug en slechte keepers het geheel verkrachten.
     
  17. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu Ned. Competitie met Ajax. We zijn tien wedstrijden onderweg, waarbij RKC bovenaan staat met negen winstpartijen...

    C'mon... =(
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    RKC is wel de revelatie van dit seizoen he :+ Kan dus makkelijk.
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat gebeurt er als je te laat bent met het verlengen van een contract in MLO?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dan zijn ze weg he :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina