1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moest net bijvoorbeeld Burchet verlengen, maar na 4 wedstrjden staat ie nog steeds in de selectie ;). Vandaar m'n vraag.
     
  2. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een vet spel!
    Online bijna geen lag gehad en het speelt gruwelijk.
    Hoe spelen jullie met pass-hulp of helemaal zonder?
    Ik speel helemaal zonder hulp maar dat is wel moeilijk zeg..
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik weet niet wie gezegd heeft dat de keepers in de final versie beter zijn dan in de demo maar voor de PS3 versie gaat dat zeker niet :'-( Wat een drama :emo:
     
  4. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Tyrant... Al wat bekend over de beschikbare slots...?
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Damnn dit is gewoon de vetste pes hoor.. iedereen die nu in dit topic komt denkt denk ik gelijk "KUT GAME FTW" maar het is echt master.. ik heb dan ook geen last van de sprintbug en heb niks aan mn instellingen hoeven veranderen:cool:

    het speelt gewoon heerlijk vooral met die camera dat je van zijlijn tot zijlijn speelt ik ben namelijk een passer en niet een loper dan is dat echt fijn..

    ik ga deze herfst vakantie is lekker pes, forza en school doen..

    maar dan toch ff wat min puntjes CPU overpowered met vrije trappen, keepers zijn neit goed (vind ze ook niet dramatisch), de snelheid van een pass is te willekeurig

    wanneer is de planning dat de OF af is??
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.572
    Vrijdag.
     
  7. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nog 1 wedstrijdje, dan kan ik normaal de ML spelen!!
    Ik zit nog te twijfelen of ik aan de MLO ga beginnen, vorig jaar super lang gespeeld. Maar nu heeft iedereen al een top team..... dat trekt mij niet zo. @Tyrant: Waarom kom jij mensen uit D1 tegen met super teams en niet uit je eigen league (ik denk D5)?
     
  8. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Indrukken na een avondje grondig de game gespeelt te hebben:

    Wat ben ik blij dat ik Fifa 2012 links kan laten liggen dit jaar. PES is weer grotendeels terug. Voor het eerst sinds PES 6 heb ik weer het idee een goed voetbalspel in handen te hebben. Of het deeltje 5/6 kan evenaren weet ik (nog) niet. Het is anders, maar wel lekker.

    Wanneer je dit spel voor het eerst opstart en je een minuut of 10 bezig bent, omarm je het of stoot je het een klein beetje van je af. Dit laatste kan gebeuren wanneer je al jaren Fifa speelt en vastgeroest zit in gewoontes, of na PES 5 of 6 (of later) afgehaakt bent. Speel je de game echter net even wat langer door en je verkent de trainings- challenges- die zowel zowel verdedigend als aanvallend een hoop verduidelijken- dan gaat er een nieuw deurtje open.

    Start dan nogmaals een match. Dan ervaar je hoe goed je medespelers reageren. Hoe ze vrijlopen. Dan merk je en ontdek je dat je (op wat scripted momenten na) kan schieten en scoren zoals jij dat wilt. Dan ontdek je wat de game zo mooi maakt. Dit is PES. De game is zowel toegankelijk voor degene die even snel een potje willen spelen als voor de ware voetbal purists die zich alles wat zich onder de motorkap bevind wil ervaren en eigen wil maken.

    +toegankelijk voor een snelle match tussendoor of een serieuze voetbalavond met een compleet ingesteld team om je vrienden zowel off als online mee te lijf te gaan
    +Verdedigend en aanvallend vele opties en methodes
    +leercurve: Het loont om dit onder controle te krijgen
    +Enorme tactische diepgang tot je beschikking vanuit je luie stoel.
    +Iedere wedstrijd voelt anders aan (mede door tal van tactische opties)
    +Game voelt een stuk minder scripted dan FIFA 2012.
    +Shieten: voelt realistischer en lekkerder aan dan in Fifa 2012.
    +Online lijkt dit jaar beter te werken dan voorgaande jaren
    +Gezichten zien er beter uit dan in Fifa 2012
    +Looplijnen zijn dit jaar verbetert ten opzichte van PES 2011
    +AI is beter dan voorgaand jaar
    +Off the ball control: bestuur een tweede speler en stuur hem de diepte in.

    -Keepers in Fifa 2012 zijn beter (PES bevat meer blunders, minder realistische animaties)
    -Online staat alle (stuur) hulp aan
    -Hierdoor worden goals soms anders gemaakt(meer scripted) dan je zelf bedoeld
    -Animaties niet op het niveau van Fifa 2012
    -Ren-bug (wordt aan gewerkt)

    Er zijn en komen vast meer minpunten bij, maar so what. De game is beter dan Fifa 2012. Klaar.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  9. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vanavond ook maar gehaald voor PS3, naast FIFA op m'n 360.

    Zomaar ook gewoon in mijn eerste avondje spelen gelijk een vrije trap erin geramd met Sneijder. Speelde online met Oranje tegen Real Madrid en kreeg op een grote afstand van goal een vrije trap mee. Dacht ik probeer het eens door stickje naar voren te duwen en ietsje naar links te drukken waarop een keiharde streep buiten het bereik van Casillas volgde! Wel 4-2 klop gekregen maargoed.. ik moet gewoon weer even wennen aan PES.

    Vind de keepers tot nu toe trouwens nog niet tegenvallen, alleen als je ze laat uitkomen worden ze best wel snel uitgekapt.

    Verder al een beetje aan het voetballen geweest met Ajax, speelt wel lekker en vind het ook wel leuk dat er meer spelers lijken dan in FIFA. Spelers die niet lijken heb ik op internet al gevonden en aangepast. Altijd wel fan geweest van die edit mode maar voor de Engelse competitie download ik morgen toch even een option file. Die paar spelers die ik zelf geedit heb doe ik dan wel even opnieuw.
     
  10. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vanmiddag begonnen aan dat Club Boss ofzo en dan met ajax maar dan krijg ik alle neppe spelers? Iemand die weet hoe je gewoon offline ML zoals vorig jaar kan doen?
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je normaal in die shop moeten kunnen kopen.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.572
    Speelt er niemand online ofzo? 8)
    Anders kun je toch nooit zo positief zijn? Die standaard keeper Lothar is echt hi-la-risch. Waar is Ivarov gebleven? :+

    Toen maar Etheridge gekocht, toch 70 OVR.. Maar jongens, dit kan echt niet anno 2011 :lol:

    Van het weekend maar lekker vertrouwd Master League beginnen, dat ligt me hopelijk beter. MLO mag van mij lekker ergens weg rotten.
     
  13. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja met die sprint-bug is er geen beginnen aan.. hoop voor je dat je het niet hebt.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.572
    Nog geen last van gehad.
    Maar is dat ook online?
    Offline nog niet gespeeld.
     
  15. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Met pijn en moeite de knock out ronde van de CL gehaald met Inter, loot ik Real Madrid. Binnen 25 min 4-0 achter door de grote Ronaldo show. Niet te verdedigen gewoon.. En dit is op Prof. De nieuwe Adriano is geboren... :emo:
     
  16. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu in ongeveer 8 potjes al twee klaar gehad dat de keeper (van de CPU) mij de bal in de voet rolt. Ze willen dan naar een medespeler rollen, uiteraard, maar ik kom er dan met gemak tussen. Vervolgens hoef ik alleen maar op schieten te drukken en voila, goal.

    Daarnaast ook nog een makkelijk te houden schot die de keeper, terwijl hij zelf links in het doel stond en ik links in het doel schoot, in de rechterhoek slaat. Duuhh... Ik wou zelf in de rechterhoek schieten, maar als dat niet lukt omdat ik alles manual doe hoeft de keeper dat nog niet voor mij te regelen. Wel aardig van de keeper trouwens.
    --------------------------------------------------------------------------

    Zo slecht waren de keepers in PES 2011 niet! :+

    BTW: Hoe manual is manual in dit spel? Ik heb in ieder geval niet het idee 100% controle over schoten en passing te hebben, terwijl alles op manual staat. Hoe ervaren jullie dat?
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt er ook weer een OF met de Jupiler League? Vond dat wel gaaf van vorig jaar, dat met het promoveren en degraderen het steeds veranderd :cool: En zou bijvoorbeeld wel een MVV of een FC Eindhoven in de Champions League proberen te krijgen...
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dat heb ik ook al 3 keer gehad8)
    FIXXEN KONAMII!!:)
     
  19. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Krijg hem morgen binnen van Wehkamp.

    Heb weer zin in de Master League..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina