Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ze laten telkens oude beelden zien in hun trailers. Ben benieuwd hoe die andere mappen eruit gaan zien.

2. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Jammer dat het wachten op de release net iets te lang duurt ;)

4. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  5. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje.. Hoe waren de andere Battlefield spellen op de xbox360 en hoe verwachten jullie dat deze gaat worden qua aantal spelers? Ik heb wat jaren terug Battlefield 2 gespeeld op de PC en dat waren vaak wat grotere landschappen met veel mensen in de server. Maar nu ik lees dat je met max 24 kan op de console, heeft het dan nog steeds de Battlefield ervaring die ik had op de PC, of is het niet te vergelijken?

Thanks.

6. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Net bf3 ge-preorded bij mediamarkt :}

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Dat ziet er even mooi uit, ben benieuwd! :D

9. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar ik zeker ben van een LE als ik Battlefield 3 bestel? Heeft een Mediamarkt, E-plaza en/of een Free Record Shop hem ook gewoon? Lees namelijk soms dat bepaalde winkels hem niet meer krijgen.

10. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    mediamarkt. ik heb hem daar ook 'gereserveerd' ze hebben daar een actie, daar kan je de LE kopen voor de prijs van de normale versie dus +/- 53 euro :)

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk als je zeker wil zijn van de LE dat je dan ff http://www.budgetgaming.nl/games/1/B/console-xbox360.html moet checken, daar staat zowel de gewone als de LE, op die manier heb ik ook de LE besteld, en extra dubbel gechecked dat de website de LE vermeldt

edit: overigens ben ik nog steeds van mening dat er totaal geen verschil tussen de LE en de normal edition is, het enige verschil is dat je bij de PRE-ORDER gratis maps krijgt, en die krijgt iedereen dus. Er is geen enkele site die meerdere extras bij de LE vermeld, maarja, ikzelf ga ook het risico niet lopen om uiteindelijk alsnog extra bij te moeten betalen, maar ik vind het slecht gecommuniceerd van EA, en een naaistreek van de winkels die beide versies te koop aanbieden, mocht het echt zo zijn.

Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Als je terug gaat van 64 naar 24 is dat wel anders, maar het ligt ook aan de map. Zelf denk ik dat je bij 24 speler gewoon (veel) minder objectives moet hebben. Bv 2 bij conquest ipv 3-4. Dan krijg je were een gevecht. Want het vechten (vuurgevechten) is dus gewoon het leukst.

Tuurlijk, het is leuk als je een objective bezet terwijl er geen vijand is, maar wtf is daar eigenlijk de lol van. Ik ga liever met 6 andere een vuurgevecht aan tegen de andere partij die er ook wat hebben rondlopen.

Caspian Border op pc, met 64p vond ik een ervaring, en zelf daar waren objectives wel eens onderbezet!?

Hmmmm

Lang vehaal kort maken. 24p kan erg tof zijn (100+ uur BC2 gespeeld) maar het voelt gewoon compacter dan het grootse 64p geweld van BF3 (en BF2)

(Ik denk sowieso dat BF3 compleet anders zal aanvoelen dan BF2 en dat komt imo door de gfx. De gfx nu zijn veel realistischer, en dat heeft een enorme impact op de gameplay, zonder dat veel gasten dat doorhebben ... zoiets als diep donkerer schaduwen waarin je niemand ziet, of rook effecten etc, dat transformeert ook de gameplay)

13. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx Weecow en Sloober! Zal even kijken!

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    verplaatst naar ander forum

Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Erg interessant dit, over zowel campaign ,co-op en multiplayer levels. En voornamelijk over de 360 versie.

[yt]vUzlgrmdmCY[/yt]

16. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat tank stukje is volgens mij wel de 360 versie. Er knippert linksonder (X) to reload.

19. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de uitleg:) Zal het even aankijken allemaal nog ja!

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Serieus? Op hoeveel sec/minuten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina