[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Sprint 55
    Acceleration 55
    Pass Speed 60
    Injury Frequency 15
    GK Ability 50
    Positioning: Run Frequency 80
    Power Bar 60

    Then, access the AI sliders tab and make the following changes:

    Sprint 55
    Acceleration 55
    Pass Error 62
    Pass speed 60
    Injury Frequency 15
    GK Ability 46
    Positioning: Run Frequency 80
    Positioning: Line Width 60
    Positioning: Fullback Positioning 60

    Gewoon die stats bij de spelinstellingen aanpassen,dan word het spel 75% realistischer.
    Sinds ik die stats heb overgezet speel ik weer met plezier carreer op Worldclass.
    EA is nog bezig met die overigen,die zullen wel met de 1e patch komen.
    Logisch,alles op 50 klopt voor geen meter...
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je de Semi-Pro CPU van de aftrap gaat scoren moet je inderdaad nog even oefenen 8)
    Het spel is gewoon een stuk moeilijk en daarom lopen mensen te zeiken dat het eerst beter was wat echt onzin is.

    Vorig jaar had ik amper moeite met Legendary, nu sta ik met Ajax 5de met nog 7 wedstrijden en word ik waarschijnlijk ontslagen. Ik zou eigenlijk Worlclass moeten spelen maar dat geeft geen voldoening aangezien ik al te lang legendary heb geprobeerd..
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, FIFA trekt heel veel mensen aan, ook jongens van een jaar of 8-12.
    Die vinden dat maar wat leuk natuurlijk.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Werken die andere instellingen nu echt? Meer mensen dit uitgeprobeerd al? Wat mij vooral frustreert is dat de AI nooit van afstand probeert te schieten... Altijd binnen de zestien.
     
  5. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk wel dat het anders is ja. Ook wel leuker! Ze hebben nog geen afstandschoten gelost bij mij in die 3 potjes.. maar voor de rest is het toch wel beter imo.
     
  6. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is gewoon beter,geen gepingel meer,tegenstander die van afstand schiet,en niet meer van die lage voorzetten naar de 2e paal waar ineens de rechts of linksback van de tegenpartij hem intikt,ook blessures valt nu mee,nog altijd 1 a 2 spelers die er maanden uit zijn,maar vaak nu 2 of 3 weken tot soms enkele dagen, enz enz

    Het enige wat niet veranderd is,en gewoon gejat is van PES,is dat de tegenstander na een 2-0 achterstand of de laatste 10min,gewoon 10 versnellingkjes hoger gaan spelen,en je dus goed moet oppassen...
    Bij de PES kon je deze gare en onrealistische optie uit of aan zetten.

    Gewoon proberen,bevalt het niet,heb je alles zo weer op 50...
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn accomplishments die ik haal met mijn virtual pro worden niet opgeslagen:mad: steeds als ik de console opnieuw opstart zijn ze weg...

    bekend probleem? of die ik iets verkeerd? ik ben gewoon ingelogd op mijn account8)
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Helaas wel. :'-(
     
  9. galiaar

    galiaar Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem om tegen een vriend van mij uit mijn Friends-list online te spelen. Wanneer ik hem wil uitdagen voor een match krijg ik steeds de melding 'Cannot connect'. Wanneer ik op het startscherm kom, zie ik wil bij Firewall status 'Restricted' staan (in het rood). Ik veronderstel dat dit op Open moet komen.
    Ik heb al van alles geprobeerd om aan te passen in mijn NAT, maar dit lukt me niet. Ik heb een Belgacom BBOX6276 type van router. Kan iemand van jullie die ook Belgacom heeft, me meer uitleg geven of een screenshot tonen van zijn instellingen?

    Thanks
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    www.portforwarding.com

    daar staat alles wat je nodig hebt.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Meen je niet? Heb gister voor het eerst een VP gemaakt, hartstikke leuk, meteen bijna alle vaardigheden van de arena gehaald, maar als ik hem nu weer opstart zijn die weer weg? |:- Je hebt trouwens ook doelmanvaardigheden, maar die kan je als veldspeler niet halen toch? Alleen beetje jammer, dat je dan niet een heel rijtje/bladzijde kan voltooien.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Niet iedereen heeft dit. Bij mij worden ze opgeslagen. Alleen soms als ik met clubben vastloop niet....

    Enne je kan je pop een keeper maken als je perse je bladzijde vol wilt hebben.
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet je speler Keeper maken, dan kan je het ook die vaardigheden behalen in de Arena. :)

    En je kan helaas er niks aan doen. Je moet geluk hebben dat hij hem opslaat. :emo:
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Vage shit dan, maar hoe maak je hem keeper dan? Je kan wel de keeper spelen, maar dan heb je ook een ander poppetje. Het heeft aan de ene kant ook niet veel nut denk ik, want die keepersvaardigheden heb je toch niet nodig, maar ik had het idee dat als je bijvoorbeeld de hele beginnersbladzijde van de arena vol had dat je dan extra punten kreeg of dat er iets afgetekend zou worden ofzo.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan bij EDIT PRO of PROF BEWERKEN kan je hem keeper maken. Dan moet je keepen tegen Káka. :+
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet niet geluk hebben hoor. Gewoon voordat je je xbox uitdoet een klein dingetje van je VP veranderen. Zoals zijn rugnummer. Dan slaat hij hem op....
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Helaas niet. Het opslaan in het algemeen bij mij is verpest. 9 van de 10 keer slaat ook mijn carriere niet op. Dus online is het ruk door de keeper glitch en offline kan ik dus ook niet. :+
     
  18. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er wel degelijk wat aan doen.
    Gewoon je Fifa 12 profiel opslaan voordat je je Xbox uitzet,er verdwijnt dan niks meer.

    Mijn Fifa 12 --- Fifa 12-profiel --- opslaan/laden/verwijderen --- opslaan --- Fifa 12-profiel,en dan kan je je persoonlijke instellingen opslaan...
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Met de Xbox naast mij getest. En het werkt verdomme! _O_ _O_ _O_ _O_

    Held van de week: Diele 076. Ik kan weer Fifa spelen. :)
     
  20. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Carreer moet je idd handmatig opslaan dit jaar,als je met je virtuele pro speelt moet je dus 2x opslaan voor je je Xbox uitzet,spel en profiel...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina