1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ten eerste: jezus wat nemen jullie elk woordje letterlijk. ik eis niks op wtf?
    ten 2de: het was en naab die niet meer healing deed als de tank zen eige... en als hij dan de rolls wint dan wint die het eerlijk, maar vervolgens ( volgende dag ) inspecte ik hem en zag ik de 2 items niet aan. Dus ik vroeg waar ze waren en hij zei dat die ze toch niet kon gebruike en maar aan een Vendor heeft verkocht.

    Hij was mijn GM idd. ik heb met 2 andere mensen gepraat en ben de guild geleaved en heb iedereen mee genomen. Ik hou niet van Ninja's die het vervolgens door verkopen. Dit is imo geen guild leader en sowieso geen leader. ben met het nieuwe team opnieuw gestart en zit nu op 4/7 FL. En ik wou sowieso niet meer met hem raiden maar nu hebben we dezelfde groep mensen behalve de oude GM, iedereen was het ook met me eens dat dat niet moet kunnen
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  2. Seh

    Seh Guest

    Dat iedereen het met je eens is wil niet zeggen dat je gelijk hebt. ;)
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dus als jij in een guild zit en jou GM is zoiezo een naab en wint 2 rolls van je ( dat kan is geen probleem ) maar vervolgens heeft die ze toch niet nodig en TRADE die niet ( want dat kon nog gewoon ) maar hij verkoopt ze aan een vendor. Dan vind jij dat ik geen gelijk heb om niet meer met hem te raide? naja ik wel. ik doe niet alles voor loot maar dit was bs. en het boeide m ook helemaal niet. ik vind dat een GM wel wat respect meot tonen voor zijn leden vooral als ik heel de raid bijna omhoog houd. ik heb 17k healing, andere healer had er 10K en hij 4.5K....
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Nieuwe mesnen, bij welke game dan ook, hebben bij mij nooit recht op dingen. Dat recht moet je verdienen imo, zelfs als ik maar 1 headshot schiet en jij 10.

    Heb je het die gast proberen uit te leggen? Of heb je gewoon zijn raid group gejat en spreek je hem niet meer?
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb met hem gepraat. Paar keer zelfs. En ik vind ik niet dat ik recht heb op de loot, hij won de rolls eerlijk. maar als je als GM dan de spullen gaat verkopen aan een vendor terwijl die niet even bij mij aangeeft van ik heb ze toch niet nodig sorry wil jij ze dan als nog? of gewoon een excuses dat die ze toch niet nodig had en dat die ze verkocht had oid was het al goed.

    Hij zei dat hij need wat die denkt nodig te hebben en wat die er verder mee doet zijn zaak is en dat hij de baas is dus hij vind dat die dat mag. Ik heb hem vaak geprobeerd uit te leggen dat ik zo niet mee ga raiden en dat anderen dit gedrag ook niet willen van een leader. Dit boeide hem allemaal niks.

    Vervolgens is mijn maat ( real life maat ) ook met hem BWD gaan doen. hier kickte die 3 mensen uit de raid ( 3 guildies ) voor 3 anderen omdat die andere 3 al langere vrienden waren van hem. ( waren ze al 3 bosses down ).

    vervolgens laat die mensen niet rollen op een dagger maar geeft die die zomaar aan 1 van zijn maten ( terwijl mijn maat rogue hem ook nodig had , is ook een guildie btw mijn maat )

    Dus mijn maat heeft dit ook aangegeven bij hem, boeide hem niks hij zei dat zijn vriend die al heel lang nodig had.

    Mijn maat was al gelijk de guild geleaved ( ik dan nog niet ) ik ben vervolgens nogmaals met hem gaan raiden in FL, toen dropte de sterrilized scalpel. Ik had hem niet nodig want had geen goede offhand maar 3 andere wel. Alle drie gerolld en hij gaf hem aan de gast die 2de hoogste had gerolled want hij vond dat hij die had verdiend:confused:.

    Toen ben ik geleaved en gelijk de guild en heb ik de mensen die mee woude gaan mee genomen en gezegd om mij te joinen om echt te raiden. Alles loopt soepel nu en nog geen klachten over rolls oid gehad.

    Ook het taalgebruik was ver te zoeken, hij schold heel snel met k***er en dergelijke, werd snel boos en was nooit op ventrilo terwijl de andere 9 er wel waren. Volgensmij was hij pas 13 jaar ofzo aan zijn gedrag te zien.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  6. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    2 weken voor guilds zoals Paragon, maar dat hou je toch altijd. De afgelopen nerfs zijn inderdaad gewoon overdreven maargoed de meeste zien Ragnaros HC toch niet neer gaan, misschien een kleine 3% aan het einde van deze patch.

    Voor een beginnende speler is er zoveel meer dan alleen het raiden... :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Precies en na bijna 3 jaar kan ik me nog steeds prima zonder raids vermaken. ;)
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag wel zo zijn, maar als min/maxer mag ik toch wel klagen dat de uitdaging bijna niet meer bestaat terwijl deze in vele grotere maten aanwezig was in vanilla/TBC.
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet echt mee eens. Goed, de nerfs op normal maken het veel makkelijker, maar mijn guild heeft nog steeds de uitdaging van Heroic. En we zijn absoluut niet de enige. Op mijn realm heeft de nummer 1 guild pas na de Nerf rag gedowned, en slechts op 10m, terwijl het een 25m raiding guild is.

    Daar komt bij dat er tegenwoordig zoveel Youtube filmpjes en websites met tacts zijn, giga forums zoals MMO-Champion of Elitist Jerks, veel meer add-ons en opties om een raid gemakkelijker te maken. En zeker niet de onderschatten, betere internetverbindingen. Waar je vroeger met je guild zelf aan het uitzoeken was, is nu al kant en klaar voor je na PTR. Op die manier maakt het de raid makkelijker ja, maar kwa uitdagingsniveau van de mechanics ligt de lat toch echt hoger.

    Ik heb juist het idee dat veel mensen zijn afgehaakt, omdat de raids het niet meer toestaan dat je wat mensen er tussen heb zitten die echt geen flauw idee hebben, terwijl bijvoorbeeld bij ICC bij wijze van spreke 50% noobs mee kon nemen.
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Vanilla nax kon je helemaal geen noobs meenemen... (40 man)
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    De rest wel 8)

    BRB dinner -> 20 minuten op follow. Heb het genoeg gezien in raids van anderen, gelukkig kwam het bij ons zo goed als niet voor :)
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hehe ja AQ was ook leuk, Twin Emperors zoveel guilds zijn daardoor uitelkaar gegaan.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ben uit mijn guild gegaan. ben dat kinderlijk gedrag helemaal beu nu. Dus nu weer guild loos :p
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mooi, servertje veranderen dan maar?

    Kom maar bij mijn in de guild en meld je bij Cronus.
    Alliance, Runetotem.

    6/7 firelands atm en daar pas jij wel tussen. ;)
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wie weet wel ja. Mijn server sterft echt uit. Wil gewoon een gezellig raiding guild die ook nog ff snel BOT en BWD er tussendoor doet. En BoT HC wil ik ook nog cleare...
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je zegt precies wat mijn guild de laatste weken doet. Hier en daar word een raid nog wel eens afgelast, maar dat is voornamelijk op slechte raidtijden. We krijgen steeds meer sign ups ook, dus je hebt concurrentie.

    Als je bij ons zou komen moet je gelijk maar bij Cronus, recr. officer, aangeven dat je als raider in de guild wilt komen. Een ding word dan zeker wel van je verwacht: Je moet je vaak opgeven. Minimaal een keer of 2 per week. ;)
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    8)
     
  18. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Noem je dat vaak opgeven?xP Bij ons moet je zeker 4x per week opdagen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kut, zie het nu ook. Ze verwachten het van je, dat bedoelde ik. :+
    Wat klinkt dit stom. 8)
     
  20. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom naar Outland, beste server EU maar 80% is wel PvP.

    Ik ben sowieso al PvEbeu sinds ICC. Lang zat met mijn oude guild op mijn oude realm geraid (sinds TBC, 2 dagen per week, niets hardcore tho) maar de vaste tijden dat je online moest komen kwamen me de strot uit, vooral ik nu denk dat ik vaak dingen heb gemist door het raiden.

    Je hebt wel plezier natuurlijk en ik heb er ook wat 'vrienden' aan over gehouden, maar andere dingen opgeven voor het raiden heb ik geen zin meer in. :)

    Nu zit ik sinds een weekje in een relaxte PvP guild, af en toe een RBG een premade en af en toe een ander event, niets verplicht.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011

Deel Deze Pagina