1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ranked dus behoorlijk meer XP, ik word in ranked echter behoorlijk afgemaakt. Waar kan je je rang bekijken van de ranked potjes? Houdt ie nog een rang bij naast je level/xp?
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja maar hoe vaak gebeurt dat nou? Dat je ze echt niet kan zien en dat je het echt niet verwacht? Bij mij in ieder geval echt zeer weinig. En dat zijn ook vaak van die gasten die echt veel meer deaths hebben dan kills. En als ze de sawn off weghalen dan heb je het zelfde probleem met de gnasher.

    Sowieso als ze missen dan zijn ze de lul. :9 Want het duurt gewoon erg lang voordat de SO reloaded is.
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij leaderboards bij Stats & Awards kun je je rank zien, denk dat je dat bedoelt. Maar hij houd ook gewoon van Quick Match (apart) bij, niet alleen van Ranked dus.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    waar zeg ik dat ie noob is.. ik bedoel mensen stormen nu op 4 man af om 1 kil te maken, het is irritant als je tegen zo iemand speelt, maar nog irritanter als je MET zo iemand speelt. die guy eindigt de match met 3-10 ofzo. dit wapen stimuleert zulk gedrag en is irritant
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    SO is gewoon een shotgun met training wheels. Je herkent ze ook gelijk. Ze staan achter een hoekje en als je ze opmerkt en ze schieten mis (wat behoorlijk knap is met dat ding) rennen ze keihard weg om vervolgens achter het volgende hoekje te staan. Ik heb medelijden met ze.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    En dan loop je erop af om neergeschoten te worden? Nee dan gooi je een smoke tegen z'n knar, en maak je m zelf af. :9 Nouja, ik zie het probleem gewoon niet hoor.
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Smokes zijn in gears 3 gemakkelijk te counteren (gelukkig) Gewoon iets naar en tegen de tijd dat jij er bent kan je weer schieten.

    Maarja ik hammerburst ze gewoon down of ontwijk ze als ergens staan te wachten. Maar soms ben je gewoon lekker aan het rondrennen en loop je een hoekje om, poef. Dat is een beetje jammer als je dan diezelfde plek weer opzoekt en dezelfde gast weer tegenkomt.

    Dan denk ik, het is toch geen flikker aan om de hele tijd te campen op 1 plekje.
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik dus ook. Je moet bij de SO gewoon totaal niet mikken. Ik gebruik hem ook als iedereen hem gebruikt. Hoevaak je zelfs 2 tot zelfs 3 kills met 1 schot kan halen... Oke als ze echt achter elkaar staan. Maar soms staan ze 2 stappen van elkaar af en dan heb je ze nog alle twee.

    Zins gisteren ook wat meer last van beetje lag.
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lag is verklaarbaar want die dedicated servers zijn nog steeds niet online! :mad:

    Lag is Gears 3's grootste probleem imo, maar die dedicated servers lossen dat op. Beetje jammer dat EPIC niet gewoon duidelijk maakt wat er aan de hand is en wanneer ze weer online zijn. Sinds vorig weekend liggen ze er al uit. :x
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zit nu al 10 minuten naar een match te zoeken, en hij heeft nog meer 2 spelers gevonden :mad:
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja gisteren ook last van sponge-effect (heet het zo :+? iedergeval dat mijn bullets soms geen schade lijken te doen terwijl die gozer wel geraakt wordt). Of dat ik iemand zie schieten en een seconde later opeens down lig, via de rechterkant van een muurtje wegren en er dan opeens links naast sta! Heeel vervelend om zo te spelen.
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds niet? Ze waren een paar dagen terug even duidelijk offline, maar daarna heb ik geen host migrations of lag gehad.

    Om even terug te komen op de sawed off. Uit de stats bleek dat hij 2.6 keer zo efficient was. Hij werd minder gebruikt, maar maakte in verhouding 2.6 keer meer kills.

    Gnasher: used by 81% makes 62.5% of shotgun kills.
    Sawed. : used by 19% makes 37.5% of shotgun kills.

    Nogal duidelijk dat er iets niet helemaal gebalanceerd is, op z'n zachtst gezegd.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  13. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst nog Uleet op zijn stream zien testen. De Sawed off heeft in ieder geval een range die net zo ver reikt als die van de Gnasher. En als je dan alleen maar je aim naar rechts hoeft te draaien om een kill te krijgen, word het wel erg makkelijk.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Game een tijdje geleden uitgespeeld. Tof einde, maar nog veel open vragen. MP wachttijden zijn trouwens echt een drama imo. Doe dat dan voorlopig ook even niet meer.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    heb je die video nog ergens gezien? of alleen stream?
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Quick match heb ik altijd binnen hooguit 1 minuut een game gevonden.

    Ranked duurt langer.
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Meestal vind ik een Ranked Match onder de 1 minuut, ik denk dat het vaak totaal aan je connectie ligt hoe snel je een game vind(en misschien ook welke level je bent).
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    WTF happened? Is het Gears wisselforum serieus vervangen voor Forza 4 :confused:.. nu staan er 10 Gears topics door elkaar?
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Man, ik vind Horde echt geweldig.

    Wil ZO graag die Silverback ... maar het wil maar niet lukken om veel punten te invensteren in die achterlijke Barriers :mad: Heeft iemand tips? Tricks? Weet ik veel wat.

    Turrets e.d wil ik ook gaan aanpakken, momenteel heb ik 4 op elkaar gestapelde Lancers :+
     
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Casual in je eentje. Dan gewoon blijven kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina