Xbox Probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door rins, 11 okt 2011.

1. rins

rins Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 proleem, loopt vast

Een goedenavond aan allen!

ik heb het volgende probleem met mijn xbox 360(arcade versie):
    als ik hem opstart gaat hij eerst wel aan maar loopt dan na ongeveer 5 minuten vast. als ik hem dan weer opnieuw opstart loopt hij binnen 2 min vast en vervolgens loopt hij contstant vast tijdens het opstarten. adapter zit er gewoon goed in en heb geen rrod. iemand enig idee wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen?

alvast bedankt voor jullie reactie_O_!
    greetz

Laatst bewerkt: 11 okt 2011
  2. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien helpt het om de cache te legen.
    Dit doe je zo.

3. rins

rins Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb ik dit al eens eerder geprobeert, maar ik ga het nog een keertje nakijken, bedankt!
    nog andere suggesties?

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    blaast die wel lucht uit? Doen de fans het wel?
    Lijkt alsof die warm wordt en vastloopt.

5. rins

rins Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die fans doen het wel, en het gaat ook zo snel dat ik me slecht kan voorstellen dat hij dan al oververhit raakt. heb het ook nog wel eens geprobeert met een normale ventilator ertegenaan te zetten om hem koel te houden, hielp helaas weinig=(

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    hoe oud is je xbox? Ik heb nog een oude xbox hier liggen van 5 jaar oud, die loopt voortdurend vast, enige remedie is de towel trick, dat werkt dan voor een paar uur, waarna ie weer vastloopt

Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  7. rins

rins Member

Leuk Bevonden:
    0
    hi is ongeveer 2.5-3 jaar oud nu. heb de toweltrick ook meerdere malen geprobeert, maar dat helpt inderdaad maar voor eventjes.
    als het helpt wil ik hem ook best helemaal uit elkaar halen en met zo'n kit proberen te repareren, maar dan moet ik dus wel weten wat het probleem zou kunnen zijn. ik heb hem al eens open gehad en alles zag er wel prima uit.

nog enig idee?
    thanks!

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nou een vriend van me die er al heel wat open heeft gehaald heeft bij mij ook geprobeerd hem te repareren, maar hij zei dat het bijna onmogelijk is, omdat het gewoon te snel bij warmte loslaat, en de draadjes/dingetjes te klein zijn om hem permanent te repareren

edit: wanneer ie bij mij 5 keer ofzo vastloopt geeft hij wel een RROD trouwens, raar dat jij dat niet hebt

9. rins

rins Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow dat is jammer=(

als er mensen zijn die nog wat weten hoor ik het graag, maar ga dan ondertussen ff kijken op marktplaats;)

Deel Deze Pagina