1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    N64 mist?
     
  2. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het er achter gezet :)
     
  3. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank U,

    Dan word het als eerste de Pontiac GTO.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lekker rollen met m'n '69 Chevy Camaro <3. Morgen LCE bij MM Ehv ophalen, vandaag 'gereserveerd', ze mochten hem helaas niet vandaag al meegeven.

    Is het nu nodig om van te voren ook ff FM3 op te starten of kun je gewoon gelijk vanuit FM 4 de eerste keer opstarten die auto's etc importeren?
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja, eerder in het topic werd er gezegd dat de mist er lelijk uitzag, zoals op de Nintendo 64. :+
     
  6. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is niet nodig. Bij het eerste keer opstarten krijg je de optie om je FM3 save mee te nemen, deze keuze krijg je later niet meer tenzij je overnieuw begint.
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zo ontzettend veel zin in! Morgen om 13:45 klaar met school, busje van 14:00 pakken, 14:20 thuis en meteen racen! :D
     
  8. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij gaat een leuke middag hebben :b:
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ook, alleen al zin om naar de MM te gaan en op te halen. hopelijk om 10:30 al vrij, dan in de trein terug lekker de LCE bekijken, eind van de ochtend thuis en uitproberen! :)
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    5 December gevoel he :D
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Jep \o/
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er hier iemand die mij zou willen helpen? Ben een aantal weken geleden mijn Forza 3 save lvl 42 kwijtgeraakt.. Dag importauto's. Nu toch nog maar een keer begonnen, ben net level 5 dus heb al 2 auto's derbij. Is er iemand met heel veel credits of auto's, die wat door wil sturen?
    Gaat om deze auto's:

    2006 HKS Time Attack Evolution CT230R (Mitsubishi)
    2007 Ferrari 430 Scuderia
    2007 Lamborghini Gallardo Superleggera

    Heb hiervoor 765.000 nodig :9
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Kom er net achter dat je die unicorns NIET kunt giften in FM3. "Cannot gift LCE-cars". Jammer dan. Hopenlijk kan ik ze wel importeren, heb er een paar op voorraad staan.... Weet iemand dit? Of je de unicorns slechts 1x kan importeren, of als je er bijv. 20 hebt alle 20 kan overzetten naar Fm4?
     
  14. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind deel 4 nu al veel beter dan 3. De auto's rijden allemaal heel anders en je voelt echt wanneer je met een zware of lichte auto rondrijd en het gevoel met de weg voelt precies goed aan (ookal speel ik met controller :9).

    Ook is de World Tour nu veel afwisselender met verschillende soorten races,
    1 tegen 1 door verkeer heen, multiclass racing, Top Gear events etc.
    Voor de zekerheid maar even in spoilers gezet voor zover dat nodig is.

    De engine sounds zijn ook van een heel ander niveau dan deel 3 en GT5 bijvoorbeeld. Het volume staat lekker hard af en toe O-)

    Ben nu level 7, lekker rustig aan doen en veel met de photomode spelen :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  15. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat het geen mist is waar moeite voor gedaan is, maar bittere noodzaak is... Geef mij maar oranje en paarse luchten met veel sfeer!
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb begrepen dat hij gewoon in je profiel kijkt of je iets hebt... zo ja, dan krijg je de betreffende auto. Dus meerdere van één model krijgen zal niet gaan lukken.
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nice foto's :D
    erg tof misschien een tip op later als meerdere mensen de game hebben hier is tekijken is daar alleen nu nog stil :9
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    als ik hem binnen heb, en ik heb wat mooie autotjes zal ik zeker wat posten. :)
     
  19. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel het spel nu twee uur en vraag me nu iets af:
    Ben ik nou gek of loopt de World Tour zelf Events uit te vinden die niet op de Event List staan?

    Zo staat er een Event in de Event List met enkel de VW Scirocco GT die bestaat uit één enkele race.
    Ik heb dat event gedaan in de World Tour en verwachte dus dat hij afgevinkt zou zijn in de Event List, Maar dat is echter niet het geval.
    Het circuit waarop ik in de World Tour reed was dan ook niet hetzelfde circuit als die in de Events list staat.

    Iemand die hier meer over weet?
    Ik vind het verder niet erg hoor, Ook al zal het uiteindelijk dan meer tijd kosten om het spel uit te spelen.
    Maar in Forza 3 bestond de World Tour enkel uit events die ook in de Event List stonden en ik had in Forza 4 hetzelfde verwacht.
    Maar dat is dus niet zo.


    Ik kan in elk geval al melden dat het VW Scirocco GT event niet het enigste geval is want ik heb er het afgelopen half uur eens goed op gelet en het komt regelmatig voor.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570


    Huh? Hier begrijp ik geen reet van 8). Hoezo is 456 sneller dan 455 :p.


    Anyway, ik speel niet met alles uit hoor, ben een arcade racer eigenlijk :p. Zelf schakelen, ABS en TMS uit, maar braking lijn aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina