1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Het ziet er wel wat klinisch en kaal uit eigenlijk. Zoals GT5 dat ook had, totaal geen sfeer.
     
  2. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er ergens in de event list een heel Scirocco Event staat, waarvan je nu dus 1 race gedaan hebt. Daarom wordt het hele event ook niet meteen afgevinkt.

    Ik vroeg me hetzelfde af, maar volgens mij werkt het op die manier. Het Top Gear event wat ik heb gedaan is wel afgevinkt, want die bestond maar uit 1 race.

    Als je in de events list het Scirocco event kunt vinden, heb je als het goed is 1 race daarvan voltooid (of meerdere als je hem al vaker bent tegen gekomen in de World Tour), en wordt hij pas helemaal afgevinkt als je alle races hebt gedaan.
     
  3. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat ze het vermogen/ afstand/ gewicht probleem hebben opgelost.

    Bij deel 3 kan je kiezen voor
    HP (horse power) - Miles - LBS of
    Kw (kilowatt) - Kilometers - KG

    Ik wil het graag zo zien dat alles gewoon klopt, dus voor ons Europeanen gewoon

    HP - KM - KG
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    het is wat vaag geschreven als ik het gezegd had was het wrs duidelijker:9

    maar er staat wel gewoon dat; 1:47:456 is sneller 1:47:555
    en niet 1:47:455 maar maakt niet uit
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Oja wacht nu zie ik het :p

    Dan nog een beetje loze uitspraak :p.
    Als je oefent zonder assists ben je sowieso sneller. Zelf schakelen is daar de grootste winstfactor.
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ja klopt wel een beetje :9 maar AnubisNefer vroeg of het beinvloed met tijden onderling.. dus dacht misschien bedoelde hij dat je soweiso beter bent als je zonder assists aan rijdt ofzo.. nouja nvm :b:

    haha
     
  7. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerst DVD1 installen denk ik en via het menu dan disc 2 toch? zo was het vorig jaar toch ook
     
  8. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt niet gevraagd door de game of je Disc 2 wil installeren. Je moet zelf terug naar het hoofdmenu gaan en dan daar de optie kiezen :)
     
  9. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    VIP members uit Forza 3 krijgen :

    2007 Ferrari 430 Scuderia
    2007 Lamborghini Gallardo Superleggera
    2009 Chervrolet Corvette ZR1
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Hiervoor moet je de auto's toch ook in je Forza 3 garage hebben?
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
  12. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Game zei omdat ik Forza 3 VIP was, dat ik die autos kreeg
     
  13. zen

    zen Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    En hij ligt nu thuis op de tafel. Eerste indruk ik had meer verwacht van de LCE.

    [​IMG]
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    je wist toch wat er in zat?? dus hoe kan het dan tegenvallen?
     
  15. zen

    zen Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het boekje iets groter verwacht. Maar voor de rest ben ik blij met de game.
     
  16. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah, toch nog de LCE editie kunnen scoren !! (echt moeilijk was het niet want veel winkels hebben dat ding in de aanbieding)...

    ik vraag me wel af wat er precies inzit (nu geen tijd om eea. te openen/ te spelen).

    Volgens de site van E-plaza kan ik het volgende terugvinden, maar is dat ook zo????????? (het gaat me vooral om de car-packs)






    Inhoud Limited Collector's Editie:
    De VIP Car Pack (2011 Bugatti Veyron Super Sport / 2011 Ferrari 458 Challenge / 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera / 2010 Noble M600 / 2011 RUF Rt 12 R)
    De limited Launch Bonus car pack (1965 Ford Mustang GT Coupe / 2011 Koenigsegg Agera / 1997 Lexus SC300 / 2011 RUF RGT-8 / 2011 Tesla Roadster Sport)
    Een add-on pack met 10 auto's van American muscle cars
    Custom-designed BMW auto's van de Forza Motorsport 4 BMW Design Challenge
    VIP lidmaatschap status binnen de Forza community, inclusief speciale erkenning in nieuwe community features, leaderboards, ForzaMotorsport.net en meer
    Een boek getiteld Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear, geschreven door het Top Gear team. Het is een 96 pagina tellend boek welke de in game auto's van de Autovista experience beschrijft en bevat beelden uit de game en Top Gear foto bibliotheek
    Een vinyl sticker set met de logo's van Forza Motorsport 4, Top Gear en Turn 10
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dit lijstje klopt
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Waarom Disk 2 installeren? Daar staat toch de multiplayer op?

    En misschien gekke vraag maar bij de tour event... kan ik steeds kiezen tussen 3 races. Maakt het uit welke je kiest?
     
  19. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Sweet!! in de winkel twijfelde ik enorm of ik de LCE wel moest nemen, was toch 16 euro duurder.. gelukkig wel gedaan
     
  20. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook. Vond de Forza 2 en 3 LE's vetter. Met sleutelhanger, USB stick etc.

    Jammer ook dat er een pauperauto op de hoes staat. Had liever een 458 op de LE gezien. Anyway, de game rocked de pan uit! Dat hoesje staat nu in de kast. Straks denk ik toch maar een seasons pass kopen, die shit wordt wel tof denk ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina