Mja, de hele serie is echt flink ingekakt. Veel oude grappen in een nieuw jasje enzo. Ik blijf wel kijken hoor, maar ik kan wel begrijpen dat de kijkcijfers veel lager liggen. En heel James Spader/Robert California is gewoon niet grappig. Achja, ik hoop nog steeds dat Steve Carrell binnen een paar episodes met een "suprise, I'm back" terug komt, en dat iedereen er in is getrapt dat ie de serie vaarwel had gezegd, maar ik zie het eigenlijk niet meer gebeuren. Ik hoop iig nog op een trouw episode van Michael en Holly.
Episode 3, het begin met die hond! And one for good measure! Pats, achterlicht kapot. En in 4, dwight: May I present to you, Rrrrrrrrrrrobert Califorrrrrrrrrrrrrrniaaa!
It's either taping or calling hahaha Erin is echt droog ook af en toe Vond dit de beste sinds maanden. Echt weer eindelijk classic Jim neemt Dwight in de zeik.
Eindelijk weer eens een aflevering waar ik echt luidkeels om heb kunnen lachen. Mose die de auto van Toby gaat parkeren was awesome Jim vs Dwight was eveneens genieten. Vind de serie zonder Michael nog goed te pruimen.
Ja was deze week ook weer verrast idd. Zeker omdat op internet stond dat deze aflevering weer op de gewone dag was. Maar ja zullen het volgende week weer zien. Hehe.