1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat idd niet om de mode zelf, maar de implicaties die het met zich meebrengt.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Loopt Bioware de boel nou de boel gewoon te verklappen? 'Win from the Reapers' ....dus i guess dat er wel geen kans zal zijn dat de Reapers het gewoon winnen dan? Ik hoopte wel op die mogelijkheid eigenlijk.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Had je gedacht dat er maar één einde ging zijn? Het was toch al vanaf ME2 duidelijk dat de ME reeks met meerdere eindes ging eindigen. Dat één er van gaat zijn dat je wint lijkt mee geen verrassing, net zoals een einde waarin je grandioos verliest.
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien. Denk eerlijk gezegd dat zo'n co-op mode best kan werken en een 'leuke' toevoeging kan zijn. Maar bij Mass Effect hoef ik geen 'leuke toevoegingen', ik wil de beste single-player ervaring ooit hebben.:9

    Alles wat ik tot nu toe gezien hebt wijst daar totaal niet op, omdat het bijna allemaal actie-sequences zijn. Hopelijk zetten ze echt iets prachtigs neer, anders zal ik echt zwaar teleurgesteld worden en BioWare nooit meer vertrouwen. :'-(
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hell Yeah in origineel Mass Effect I formaat en besturing. Helemaal mee eens Dulle! :thumbs:

    Ben dik fan de Mako. :9
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Op Xbox Live is er een trailer te downloaden van de multiplayer. Interview met Casey Hudson en screenshots van de multiplayer. Op YT kan ik hem niet vinden in ieder geval.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Spuugt op MP! :mad:
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelijk vooroordelen terwijl je er nog helemaal niks van heb gespeeld. Iedereen zat ook te blerren op de AC: Brotherhood multiplayer , maar die is gewoon ijzersterk en ik het volste vertrouwen dat Bioware een goede multiplayer maakt :thumbs:
     
  9. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klinkt een stuk minder interessant dan Chris Priestly in eerste instantie liet overkomen. Dit noem ik geen co-op missies, dit is gewoon een lame ass horde mode. Erg gemakkelijk als je het mij vraagt.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Pak van mijn hart. _O_
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken zou ik ook zo denken. Maar ik heb geen tot weinig vertrouwen meer in BioWare na Dragon Age 2, en al zeker niet na hun opvattingen over die game en nog minder na wat ik van ME3 gezien en gelezen heb.
     
  12. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is het interview en een paar multiplayer beelden:



    Dit zou best nog eens wat kunnen worden...
    Ik wil het eerst eens spelen, en zal dan mijn conclusie wel trekken. De MP op voorhand al de grond in boren is wat voorbarig imho
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Assuming direct control! :cool:
     
  15. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er een plot in de game zit ben ik al blij.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit moet de fucking OST van de ME 3 launchtrailer worden:

    Luister hem even uit, want hij is: _O_
     
  17. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is IND vet!!! Zou ind bij een ME3 trailer moeten komen!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het mooie er aan is dat ik geen keuze kan maken tussen de nummers van deze groep muzikanten. Ze hebben ook de OST van Star Trek 2009 gedaan. En die van de ME 2 launchtrailer.

    Heb het hele album Invincible op mijn PC staan. :9
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Onlangs zag ik een thread op GT, iemand vroeg zich af wat het nut van ME3 eigenlijk was, de reapers gaan het toch wel verliezen. Eigenlijk heeft ie wel een beetje een punt...ik bedoel...moeten we nou echt geloven dat Shepard kan verliezen en dat de reapers het winnen? Nah...

    Plus...heeft Bioware het niet al een beetje verklapt? Volgens mij toen ze die aankondiging van de co-op mode deden, zeiden ze 'get help from friends to defeat the reapers' . Had het niet moeten zijn ' Get help from friends to battle against the reapers' ? Zoiets? Kan aan mij liggen hoor :)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ermm,... denk je dat Batman wel gaat verliezen in Arkham city? Of dat Skyrim slecht afloopt? Of dat Nathan drake dood gaat in UC 3?

    tuurlijk wint Shepard, dat is net zo zeker als dat Markus in GoW3 zou winnen. Maar het gaat om wat er daarvoor allemaal gebeurd :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina