Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    7,8 GB voor enkel disc 1, met disc 2 erbij heb ik niet gekeken maar die zal ook wel een paar GB zijn. De downloadable packs die erbij zaten waren ook nog eens 300-500 MB.
     
  2. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was in deel 3 ook al. Zwaar kut dat ze dat nog niet opgelost hebben. Heb mijn stuur nog niet gepakt trouwens...

    Vind het ook kut dat ik geen preorder bonus heb gekregen. Ik haat die zooi, waar slaat t op. Heb de game gewoon al in juli gepreorderd...
     
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik heb de LCE versie van forza maar nog geen DLC gedownload.. krijg ik pas een VIP status als ik die download???

    Ennee welke naam voor de xbxoworld car-club?? XBoxWorld, XboxWorld, xboxworld.. of heel iets anders?
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja!! Hij zat vandaag bij de post. Ben momenteel disc 2 aan het installeren :) Heb al een hele waslijst aan auto's gekregen vanwege m'n FM3 account. Zin om foto's te gaan maken.
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    XBW_NL?

    Eigenlijk maakt de naam niet heel veel uit. Die van jouw dekken de lading allemaal vrij goed.
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    uhhh... ik krijg op 1 of andere manier de LCE dlc niet gedownload. Heb de Launch track pack en launch car pack al wel, maar de VIP LCE ....??? Iemand meer problemen?? Hoe download ik die opniwue? Opnieuw redeemen kan niet...
     
  7. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    YEE, heb hem ook !!! :thumbs:

    naam maakt niks uit, als we maar dikke FUN hebben ! :D

    ik kan wel disk 2 niet installeren, na 8% : not all data could be installed....:confused:
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, is echt kut, zelfs als stuur en controller afkoppel en weer aankoppel werkt nog alleen mn stuur, moet je zeker hele xbox opnieuw opstarten, wel irritant, kan je dus helemaal geen foto's maken, alleen als je de game al begint met de controller, maar dan kan je weer niet met je stuur racen =( Lekker irritant.

    En dat van die preorder bonus snap ik ook niet, ik wil best wat betalen, maar nu loop je gewoon al 5 auto's mis, plus een paar leuke auto's die unicorn in forza 3 waren en je alleen krijgt als je die unicorn in forza 3 had plus dat best veel auto's unicorn in forza 4 zijn, dus dat voelt toch een beetje als een gemist, omdat ze zo onbereikbaar zijn. Maar verder meer dan genoeg auto's natuurlijk, heb net alle packs van de LCE erop gezet en er gaat nog genoeg DLC komen natuurlijk, hopelijk ook die preordercars!

    Wil iig wel lid worden van de XBW club.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378


    En ik heb ook "maar" 60000cr gehad ipv 250.000 . Was wel level 50 in FM3, is geimporteerd....??
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Nice, lvl 46 geimporteerd, 3 unicorns gehad :D.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dacht dat ie bij mij wel goed is gegaan, welke auto's komen uit die pack? Dan kijk ik ff of ik ze heb.

    Gewoon op basis van level? Of omdat je die unicorns in je bezit had? Ik was maar level 15, amper wat gekregen dus, hopelijk komt er nog wat leuks op de auction house op deze manier.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
  13. JosAz

    JosAz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij blijft hij bij Disk 2 ook bij 8% hangen, heel vreemd.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Carclub is aangemaakt de naam:XBW
    XBW kon toch wel ;)

    ik zal zo een thread aanmaken en de OP van dit topic en van het foto topic ff update [eerst gamen]
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Kan je maar van 1 club lid worden dan? En wat houdt zo'n clublidmaatschap precies in?
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Amazon.
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    de eerste persoon die IK een uitnoding geef wordt mijn assistent -.- allemaal bullshit maar zijn er mensen die dat willen zijn?? kan je beetje mensen accepteren denk ik.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Omdat ik ze zelf had denk ik? Er stond ook omdat ik een VIP was...
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Je kan tijden binnen de club vergelijken foto's/desgins/tuning setup/auto's delen driften tegen elkaar racen tegen andere clubs racen

    tenminste ik zie nu wat dingen staan in het menu en die lijken daarop.. heb nog geen leden dus kan het niet testen ;)

    maar volgens mij wel super vet:thumbs:

    je kan de club wel gewoon weer verlaten hoor

    @andere naam van de xbw club is XBW
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Omdat je vip was in Forza 3? Ja, tis ook allemaal onoverzichtelijk :p Ik mis iig een paar auto's op deze manier die ik toch probeer te krijgen.

    Ik wou zo'n preorder bonus auto, de giulietta, in de auction house kopen. Ze staan er wel gewoon in, maar als je wil bieden krijg je een foutmelding: "Deze exclusieve content kun je momenteel niet kopen" |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina