Ik ben vandaag gebeld door Microsoft, hierbij heb ik voor verzending mijn adres en postcode na oplezen door de medewerker moeten bevestigen. Er werd mij gemeld dat er een probleem was met de adressering van de reward pakketten die naar Nederland gingen en dat dit probleem binnenkort, maar nog onbekend wanneer, opgelost zou worden en dat het dan nog 10 dagen zou duren voor de Nederlandse pakketten zouden aankomen. Ik vroeg mij af of hier ook anderen gebeld zijn en of jullie misschien wat meer info loskregen?
peeps ik heb volgens mij mijn telefoon nummer er niet op gezet. Ik weet het niet meer, maar wel me email dus dan maakt het toch niet echt uit?
ik de 25ste misschien nog een ietsie pietsie klein kansje dat die van mij nog met de vorige lading is meegegaan
Ik heb gisteren even gebeld of ik ook een memorycard kon krijgen ipv. controller en dat kon wel (after her supervisor authorized it) en ze zouden me nou apart een application form toesturen. Wat spreken die lui een irritant accent engels (of is dat engels?)...kon het nog wel verstaan, maar moest echt opletten. En spellen in het engels viel ook redelijk tegen.
Ja het zijn ieren. Maar als dit allemaal waar is dan betekent het nog 10 dagen wachten... Komt het hopelijk eind volgende week aan, lekker snel zeg...
Oh, vandaar...vond het echt een raar accent. Begon al met dat bandje van Press 1 for blablabla. Apart eigenlijk dat dat allemaal doorgeschakeld wordt naar Ierland...zal M$ ook wel wat $ kosten om al die 0800 gesprekjes door te schakelen naar Ierland...maarja....$ zat.
ik heb ook nog steeds niks vernomen van ms helaas ik heb 27 april die papieren opgestuurd, ik heb spijt dat ik het niet meteen door had gemaild, dan had ik nu me pakketje al gehad. maar geduld is een schone zaak zeggen ze altijd.
Achja, zeker dit soort dingen. Vind het al goede service dat sommige lui em al gekregen hebben. Had een keertje een klachtenbrief naar Durex gestuurd. Kreeg ik 2 maanden later een brief terug:"Bedankt voor uw klacht, blabla, gelieve het desbetreffende condoom in lauw water uitgewassen in dit zakje opsturen." Heb ik een brief teruggestuurd:"Weet niet wat voor zieke mensen jullie zijn, maar ik bewaar mijn condooms meestal niet langer dan 1 minuut, laat staan 2 maanden!" Toen kreeg ik 3/4 jaar later (ik was het eigenlijk alweer helemaal vergeten) 3 gratis doosjes en een brief met excuses.