Midtown madness 2 probleem.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door boomer, 5 jun 2003.

1. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil mm2 online spelen. Als ik dat doe gaat hij naar de site van msn games. Ik moet daar wat downloaden maar dat doet hij maar niet. Weet iemand die mm2 zelf heeft wat ik bedoel en hoe ik dit kan oplossen?

2. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon wachten tot mm3 eris voor xbox. En dan lekker easy op live spelen zonder dat gekloot.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb dit probleem niet. Ik kan hem gewoon spelen.
    Alleen voor live moet je abo geld betalen en voor de pc niet.

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En je moet een CC hebben... Daz verrot, speelde eerst ook wel ff MM2, heb het nog steeds, maar ik heb geen problemen er mee

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    hmm oke... Ik koop hem ook wel voor live denk ik, maar dit is ook leuk.

6. ITNL

ITNL Guest

zozo wel 60 euro per jaar... Nee daar ga je dood aan. liever 60 euro dan kei lang klooien en dan nog matige gameplay. Geef mij maar xbl _O_

7. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ja, mm2 deed ik ook eerst via msn gaming zone, was best fun. Helaas alleen dat er oko gewoon mensen met slome connecties bij zitten, dat heb je (bijna) niet bij live. Toch ging het redelijk probleemloos, mm2 online via gaming zone.

8. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hij doet het inmiddels al, en jongens ik heb gewoon live, dus ga daar nou niet over discusseren.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je zit te klooien dan heb je kennelijk geen verstand van pc of online gaming.
    Je maakt verbinding, start de game, kiest multiplayer, kiest en server en spelen maar.
    Er is nog geen een xbl spel dat qua gameplay aan online top pc spellen kan tippen. En dat helemaal voor niks.

En die 60, dat is toch 1 spel.

10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Je bezit geen eens Xbox live dus ga dan ook niet zeuren over geen gameplay en pc veel beter etc. Fijn dat jij dat vindt, maar als je het niet beargumenteerd voegt het niks toe, en het is ook redelijk lastig oordelen als je het zelf niet bezit(je zal het vast wel uigeprobeerd hebben) Wouter xbox ik weet dat je alle consoles bezit en je de xbox en alles wat erbij hoort maar matig vindt, maar ga die onbeargumenteerde fanboy uitspraken maar ergens anders doen.

Deel Deze Pagina