1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat een spel zeg, Le mans is toch wel echt het circuit hierzo, ben af en toe nog steeds verbaasd hoe mooi de wagens eruit zien dat je niet eens wilt schampen met de tegenstanders. :9
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Rivals mode is tof en het geld stroomt echt binnen nu. Premies van 50.000 enzo :D
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Zou mooi zijn als ie als dlc komt, of dat je hem iig in de AC mag kopen, geldt ook voor de andere preorder bonusses. En er zijn ook meerdere unicorns die ik wel erg graag wil hebben, maar dan moet ik eerst een geld hack of cheat doen, want die zijn onbetaalbaar.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik heb een vraag.. ik leer nog steeds met schakelen maar als ik rival mode doe als ik omghoog schakel merk ik dat ik een fout maakt want wordt dan opeens ingehaald door de ghost die eerst een paar meter achter me was..
    wanneer moet ik omhoog schakelen? kan ik dat op de toerenteller zien? is het bij een bepaald aantal toeren of bij het rode gedeelte??
    wat is het best
     
  6. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Verschilt per auto. De ene auto heeft een groter "rood gedeelte" dan de andere. Kijk op je toerenteller per auto en kijk waar die gaat "haperen". Net voordat moment moet je opschakelen, zodat je het maximale uit je versnelling haalt.

    Correct me if i'm wrong
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dus meestal is het net iets voor(in de burrt van het begin) van het rooie gedeelte?
     
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb dat ook. Zodra ik ook maar tegen een andere auto knal (of diegene tegen mijn auto...), dan gebruik ik even 'rewind'. :p
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik meestal doe is zo laat mogenlijk schakelen tot aan rode gedeelte voordat de motor gaat haperen, maar ligt ook een beetje aan de auto. ja ik hanteer dan de koppeling, maar als je gewoon manual schakelt kun je dat zo eens proberen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik merkte bij drag race met ghost dat later schakelen, dus een stukje in het rood laten lopen, sneller is.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Verschilt per auto.
    Sommige wagens kun je nog een beetje overrevven voordat ze gaan haperen.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Rijden in de Bugatti Veyron Supersport is wel echt waanzinnig. Net op het lange stuk in LeMans 428 gehaald 8)

    Je ziet ook bijna niks meer door de blur van de snelheid.
     
  13. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je de bak op automatisch zet, schakelt ie net voor het rode gebied... dacht ik.
    Als je een handbak tot ver in het rode gebied jaagt zie je de beschikbare KW's en koppel afnemen.

    Ik denk dat op schakelen net voor het rode gebied het beste is?
     
  14. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem op automaat zet schakelt hij te vroeg. Daarom is dat ook trager dan handmatig
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, zoals ik zei heb ik dit bij drag race getest, alle hulpmiddelen uit, zelf schakelen met koppeling, iig bij die auto, was ietsje verder in het rode gebied laten gaan sneller dan meteen bij grens rode gebied opschakelen.
     
  16. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ben even aan het cashen.

    Bij Rival mode heb je de eerste track waarbij je met een '70 Mustang een tijd moet neerzetten. Op één of andere manier zijn die premies daar zo hoog! 150.000 is het hoogste. Ik zit nu op de 100.000 en probeer elke keer mn tijd net iets beter te doen dan mn vorige en zo dus veel credits te innen.
     
  17. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Laguna Seca, mijn favorieten track!

    Ik reed vandaag achter een ghost aan die me toch gruwelijk uit "the Corkskrew" knalde! BAM!
     
  18. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    fanetec stuurtje jah, link naar de info over die problemen?
     
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
  20. aleph123

    aleph123 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie weten vast het antwoord op deze vraag:

    Ik ben bezig met de juiste moeilijkheidsgraad af te stellen door te spelen met de verschillende hulpmiddelen aan en uit.
    Ik kan alleen nergens vinden hoe ik de AI van de computer-tegenstanders kan aanpassen. Volgens mij heb ik hier ergens een keer gelezen dat je goed moet zoeken om die optie te vinden, maar ik weet niet meer waar die tip stond en waar die optie staat. Hebben jullie het antwoord hierop voor me?

    Alvast bedankt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina