1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

  1. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorcerer's Lair is idd leuk.
    Maar wel weer een makkelijke tafel (net zoals Ms.SM). Op zich niks mis mee maar het worden zo van die lange potjes :)

    Ik wacht wel nog steeds met smart op Paranormal.
    Die nieuwe Marvel meuk lijkt me overigens niet zo.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Fantastic four en captain america zijn zeker wel tof.

    Of zijn er al meer nieuwe..
     
  4. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die vandaag Dungeon Defenders gaat kopen? Ik heb er zoooooo'n zin in! Heb nog nooit zo'n enorme zin gehad in een Arcade titel. Ieder filmpje dat ik zie maakt me enthousiaster. Ik heb nog geen enkel dingetje gezien waarvan ik dacht: "oei, dat hadden ze beter niet kunnen doen."

    Ik kan niet wachten!
     
  5. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt hem nu downloaden:

    http://t.co/UzDeJNvB
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    De eerste aanvulling voor Mercury staat ook online. 260 punten voor iets van ruim 20 nieuwe levels.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hij is echt geweldig, ik zit de trial nu echt een hele tijd te spelen al. Hilarische super-deformed poppetjes, leuke style dus. En hij is absoluut niet makkelijk, we zijn nog niet voorbij wave 5 gekomen. Eentje die ik absoluut wel ga halen nog.

    Ik snap alleen bepaalde dingen nog niet, je kunt naar die item box gaan en je spul verkopen, maar hij verkoopt het vervolgens niet. Allemaal van die wapens die ik niet nodig heb.
     
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Die kan je in de tavern verkopen bij de shopkeeper. Je kan daar ook pets kopen. :)

    Ben er alleen nog niet achter hoe je je mana banked. Het leergehalte is een stuk groter als bv Orcs Must Die (ook erg vet!)

    Ga hem wel halen.
     
  9. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van plan om DD te kopen, ik heb alleen geen tijd om te spelen... Ik download de demo wel even.

    PS: Vandaag AC2 en ACB binnen gekregen, dus daar ben ik nog wel even zoet mee =)
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    AC2 is echt geweldig (hopelijk heb je wel de GOTY), en Brotherhood heb ik alleen even op de PC gespeeld maar sloeg iets minder aan...
     
  11. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is niet de GOTY versie, maar ik ga me hier zeker mee vermaken!
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjezus mina zeg....gewoon met vrienden de hele middag tot nu Dungeon Defenders trial gespeeld, Batman AC lag op de deurmat maar is nog niet eens in de 360 geweest. DD is mega verslavend en pas na lange tijd kregen we de laatste wave verslagen.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Heb DD een tijdje gespeeld, maar ik geef duidelijk de voorkeur aan OMD! Besturing is gewoon veel fijner, de traps zijn dynamischer en de tegenstanders en animaties mooier. Dd heeft dan wel weer online gameplay en meer level up bonussen en je kunt equipment verzamelen (wat mij in deze game dan weer niet zo aanspreekt). OMD! heeft dan ook nog eens een humor die mij wel aanspreekt.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    OMD! is leuk maar wanneer je 2 keer de campaign hebt gedaan normal/hard ben je er ook gelijk klaar mee. Nu verder met DD op Steam.
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Same here! Heb alleen wel de full game unlocked. Echt de hele avond niks anders gedaan. En dan ook nog bijna alleen maar de eerste map. Haha. Heerlijk spel dit zeg! Beetje alle classes levelen. Gear verzamelen. Ook echt de drang hebben om alle mappen op alle verschillende moeilijkheidsgraden te gaan halen straks.

    Je moet heel even inkomen. Je moet alles ff leren en alles lijkt wat langzaam te gaan. Zeker als je net Orcs Must Die hebt gespeeld. Maar na die korte inkomtijd is het echt een topper!

    Ok genoeg lofzang.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat is wel zo. Het heeft gewoon geen extra challenges of online content. Ik vind de traps gewoon veel leuker in OMD! De manier waarop die domme orcs gespiest worden door spikes of gecrushed door een stamper.

    Is DD echt zo lastig? Had in mijn eentje tijdens mijn tweede poging al het eerste level uitgespeeld... moet wel toegeven dat het inderdaad al behoorlijk op en neer rennen was voor een eerste level.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    1e is echt niks vergeleken met 3e en later.

    500-1000+ mobs in 1 wave. Giants (mini-bosses denk ik) en flyers en gedoe.
    En dan heb je 4 difficulty settings. En nog wat gamemodes.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hmm, dat klinkt me juist heel "grindy" in de oren i.p.v. dat er echt strategie gebruikt moet worden. Merkte in het eerste level ook al dat je gewoon veel level ups moet maken en equipment moet verzamelen om zo'n level gemakkelijk te halen. Dan heb ik toch meer de voorkeur voor een tower defense game waar je door een goede tactiek en strategie alleen kunt winnen.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vond die Dungeon Defenders behoorlijk simpel hoor :+
    Alhoewel die grote beesten toch aardig sterk waren (moest mezelf 2 keer healen als knight)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aah ik neem mijn woorden terug zeg, wat is die challenge lastig op medium al :p dat je die ogre moet verdedigen. Geweldig spel zeg nu ik er een beetje ben in gekomen, denk erover om hem te kopen..
     

Deel Deze Pagina