1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    tering wat een geld... nee ik hou het nog wel ff vol met me iPhone 4 16gbtje :thumbs:
     
  2. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0


    dus als jij bv op je iphone een agenda punt aanmaakt dan zie je het ook op je ipad en imac?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2011
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gemaakte agenda punt is alle apparaten met de zelfde Apple ID + @me.com zichtbaar , ongeacht op welke apparaat ik die aanmaak.

    Zat vanmiddag bij de Chinees te wachten en heb op mijn iPhone een notitie gemaakt van het oktober menu.
    Toen ik thuis kwam was de notitie beschikbaar op de iPad en Mac.
     
  4. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij werkt nu eindelijk!!!

    ik moest gewoon ff me Iphone
    uit en aan doen dat was het|:-|:-|:-|:-|:-|:-
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Raar probleem want ik doe mijn iPhone nooit uit.
    Het is opgelost en dat is het belangrijkste.
     
  6. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd merk ik dat mijn Ipod touch 8 GB nogal traag is geworden. Het duurt lang voordat hij is 'opgestart' en wanneer ik de muziek aanklik duurt het ook erg lang voordat ik mijn nummers kan zien. Ik heb er al wat dingen vanaf gehaald (zodat ik nu 2GB over heb). Iemand tips om hem weer wat sneller te krijgen?
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb geregeld problemen met de nieuwe Facebook app. Ik kan namelijk niet scrollen als ik profielen bekijk. Erg vervelend.
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet eens inloggen in de facebook app..

    hij blijft maar draaien, zonde!
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Verwijderen en opnieuw installeren verhielp bij mij dat probleem. Hoop mensen hebben de laatste tijd problemen met de app. Bij mij loopt ie best prima.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Toenstraks is m'n iPhone in bad gegleden toen ik aan het douchen was 8), had hem tussen 2 handdoeken ingelegd en was muziek aan het luisteren. Glijd hij ineens van de handdoek af in het bad. Hield hem gelijk tegen met m'n voet zodat hij niet kopje onder zou gaan, maar wat was dat schrikken zeg en hij heeft denk ik toch wat water gehapt. :mad:

    De muziek was gelijk uit, dus ik dacht dat hij al meteen kapot zou zijn, maar ik kon hem nog wel ontgrendelen. Zag toen wel dat het volume balkje minder was geworden en toen ik even snel probeerde de muziek aan te zetten lukte dat niet.
    Toen heb ik hem direct uitgezet en hem gedroogd, maar hoelang zal ik hem nu laten drogen?
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zie je water achter het scherm of de camera zitten? Ik zou hem anders 12 uur in rijst leggen. Trekt al het vocht eruit.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat zuigt. Geen idee wat aan te raden is, dacht ergens gelezen te hebben in de trant van 24/ 48 uur. Ligt er ook aan hoeveel vocht ie heeft ontvangen / binnen is kunnen komen etc en hoe snel het er uit kan. Als ie volledig afgesloten is, gaat het er niet zo maar uit, maar de iPhone maak je ook niet even 1,2,3 open om alle componenten beter te laten drogen.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb inderdaad ook geen flauw idee wat hij nu qua water heeft binnen gekregen, of wat niet. :9
    Want ik was er snel bij, en hij is niet kopje onder gegaan ofzo, maar omdat de muziek er toch ineens mee kapte dat klinkt minder rooskleurig.

    Heb hem in ieder geval zowat direct uitgezet en hem gedroogd, laat hem nu idd een dag drogen ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, wel zonde hoor. Zo'n dure telefoon en dan misschien waterschade..
    Ik werd al gek toen ik m'n iPhone op de stoep liet vallen :lol:

    00:00 gepost trouwens :9
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb mijn iPhone destijds 48 uur in rijst hebben laten liggen en daarna was er geen vocht meer te vinden. Daardoor heb ik hem vergoed gekregen aangezien ze het niet op vochtschade konden verhalen.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb hem net aangezet (is m'n wekker :+), en hij doet alles weer gewoon gelukkig.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hmm toch ietwat rare dingen, het geluid van de wekker en m'n ringtone doen het welbijvoorbeeld gewoon maar in de iPod app hoor ik 0,0 geluid.
    Ook dat ontgrendel/vergrendel klikje doet het niet? :confused:
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    langer laten drogen, werkt dat niet, dan misschien ook een keer resetten?
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Had hem vanmorgen gebruikt als wekker (deed het wel gelukkig) en daarna in een bak met rijst gelegd (zoals hier werd aangeraden :thumbs:) en nu laat ik hem gewoon een dag ofzo er in liggen. Het is toch de bedoeling dat de iPhone gewoon bedolven is tussen het rijst?
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, ik had Tiny Wings, legale versie, toen ie gratis was, maar nu mag ik die niet opnieuw downloaden. Ga toch echt niet betalen voor een app die ik al had, ondanks dat ie toen gratis was. Zo heb ik dat met nog een game, tijdelijk gratis, maar nu niet meer te downloaden zonder ervoor te betalen. Die laatste is 3 euro ofzo, en dat ga ik niet dokken om hem uit GameCenter te verwijderen, dan blijft ie er maar tussen staan.
     

Deel Deze Pagina