Ik denk dat dit tot nu toe mijn mooiste foto is: Audi LED lampen + remsporen + belachelijk mooie horizon =
Een kleine tip, voordat je een foto maakt de lens dichterbij de auto plaatsen op de druktoets van de controller, en dan pas via de stick de camera naar achter plaatsen, anders krijg je dat de auto ietwat vervormd, en dat is een beetje jammer bij deze foto. ja soms is zo'n eagle eye achtig shot wel mooi, maar ligt ook weer aan de hoek waaruit je fotografeerd, en de gekozen pose van de auto.
Eerste vind ik wel een lekkere foto, die tweede valt wel mee, foto's mogen iets meer contrast hebben.
Bugatti Veyron SS Heb me gefocust op de auto zodat er wat motionblur zou ontstaan op de weg. (gevoel van snelheid) De foto is gemaakt bij een snelheid van 405 km/u.
met welke?? chrome doet weer moeilijk.. dus geef maar ff de link van je beste (paar) paintjob dan zet ik em er wel in
@noriCeramic; eerste en tweede zijn heel netjes gedaan Weer een beetje verder geplakt en gedaan. Niet echt top, maar het is een begin.