[XOne] Halo: Combat Evolved Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vooralsnog niet, maar je weet het nooit.
     
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Nope, PC versie kwam sowieso een jaar later uit dan de Xbox versie (als ik achterop het hoesje kijk)
     
  3. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo is het maar net. Als je Halo CE goed kent dan weet je precies wat je te wachten staat. 2 zullen we het maar niet over hebben, en de rest was wat mij betreft alleen moeilijk met een hoop skulls aan.

    ODST is zeker wel een Halo, maar wel eentje die niet iedereen even goed kan waarderen vanwege de stijl en hub enzo.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Damn, Keyes ziet er echt niet uit... Johnson ook niet. Jammer.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik vind het er allemaal nog niet zo heel geweldig uit zien :eek:
     
  7. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is en blijft een engine van 10 jaar oud voor een oude console. Daar kan je niet iets uithalen wat dicht bij BF3 of MW3 oid in de buurt komt qua graphics.

    Ik vind het er trouwens erg goed uitzien gezien de limitaties die ze hadden bij het gebruik van deze engine.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :F: |:-
    Mensen die nog steeds zeuren om de graphics snappen echt totaal niet dat het een HD remake is.

    Dit is geen nieuwe Halo, dit is een opgepoetste versie van de 10 jaar oude Halo: Combat Evolved. Vandaar dat je ook kunt switchen tussen de oude en de nieuwe graphics.

    Doe dat maar eens als de game er is, of kijk filmpjes ervan; dit ziet er echt een heel stuk beter uit dat de originele, en ik vind het er echt goed uitzien. Nee, niet zo goed als de meeste hedendaagse games, maar voor een HD remake ziet alles er gewoon erg goed uit. Punt.



    Ik kijk echt zo ontzettend uit naar deze game.
    Kan niet wachten om deze eindelijk eens co-op te kunnen spelen (nee, ik heb de PC versie nooit gespeelt) en om die oude maps ook weer in MP te kunnen spelen._O_
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wij hebben de voorgaande filmpjes ook gezien. En die zagen er toch wel stukken beter uit. Vooral het level 343. Ik kijk ook enorm uit naar deze game, maar als de rest van de levels er allemaal mooi uit zien, is het toch niet zo gek dat we op dit filmpje afknappen?
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Jij zei 'allemaal' daaruit neem ik op dat je de remake als geheel bedoelde.

    Maar dit zag er toch niet minder uit dan de rest?
    Minder groen misschien en daarom wat minder opvallend, maar toch niet slechter?
    Zo ja, waarin dan?

    En gezichten; Halo is nooit geen ster geweest in goede/mooie gezichten.:9

    Pas met Reach begon het ergens op te lijken...
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik kreeg net op de zaak een mail met de volgende titel:

    Shortage HDD's caused by the flood

    Ik zal wel de enige zijn op de zaak die aan de Halo serie denkt bij die zin ha ha!
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    je doet zaken met Dublin? :+

    Alleen Halo Wars had mooie cutscenes, verder is dat nooit top geweest in Halo
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben ik niet helemaal met je eens Jingga. Misschien niet qua grafische details en scherpheid, maar ik vind de cutscenes allemaal heel sterk. Vol sfeer en emotie, veel te zien, gebeurt van alles, mooie muziek. Top!
     
  14. LegacyNL

    LegacyNL <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens Willem, voor mij staat Halo ook echt voor pure nostalgie, wat ook precies de reden is waarom ik die games in huis blijf halen. Of ze nou helemaal nieuwe zijn of niet. Halo: CE heb ik vanaf aankoop elke zomer een keer uitgespeeld, dat is voor mij traditie geworden. CEA kan deze 'torch' mooi overdragen.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jij snapt het ook wel goed, ik had het alleen over de gezichten 8) Keyes is daar 57 als ik het goed heb, terwijl hij 30 lijkt, in het origineel was dat niet het geval. Met de muziek en opgepoetste graphics hebben ze de sfeer van Halo uitstekend behouden en dat is waar het mij om gaat. Het enige waar ik het over had waren de gezichten, hoef je niet met zo'n lulverhaal aan te komen want dat weet ik ook allemaal wel.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Die Keyes is gewoon een pop. C'mon.
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden de legendary intro moeten gebruiken, die is wat leuker. Ben het wel met Cookie eens, lijkt wel of ze keyes vol met botox gespoten hebben, beetje jammer. Johnson ziet er ook niet zo indrukwekend uit, niet dat het uitmaakt, maar het is wel een beetje jammer.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee er schijnen overstromingen te zijn geweest in Thailand en daar maken ze blijkbaar harddrives (voor servers). Of the master chief is daar de verkeerde artifact binnen gelopen, kan ook natuurlijk.
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    jazeker, had het alleen over de graphics ;)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je had 't over mooie cutscenes. :+ En volgens mij zijn alle Halo cutscenes altijd in-engine, terwijl die van Halo Wars door een extern bedrijf gemaakt zijn.
     

Deel Deze Pagina